לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  BlueNoa

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2007

איבטה מזל טוב!3> \\ טקסים טיפשיים!


היום יום הולדת,היום יום הולדת,היום יום הולדת לאיבטה!

אז איבטה מזל טוב, את מדהימה 3> - חפירה אצלה בבלוג, פרצתי לה

כנסו אליה ותגיבו לה ~ http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=503487

 

 

היום היה לנו טקס נורא ארוך וחופר ל60 שנה למדינת ישראל

[כ"ט בנובמבר,התאריך היה אתמול - אבל היום עשו את הטקס.]

נאאממ זה היה תחרות קריוקי, והיו המון ילדים שחושבים שיודעים

לשיר אבל הם לא. במקום שלישי זכתה שיר במקום שני אופיר

במקום ראשון דנה [מכיתה ח'].. סולימן גם שרה ולדעתי היא

הייתה צריכה לצאת במקום ראשון

 

אתמול היינו אני נעמה רוני ושאנן אצל גל היה מגניב D:

בהתחלה היינו רק אני רוני ושאנן, שאנן ורוני התחבאו לה בארון ואני מתחת לשולחן.

רוני שכחה את הפלא שלה בחוץ אז נעמה גילתה את שתיהן דיי מהר.

אבל היא חשבה שאני עוד לא הגעתי, ופשוט תיישבה על יד השולחן,

וכמעט בעטה בי. אחריי שדקרתי לה קצת את הרגל

והיא נזכרה למצוא אותי

 

 

לסער גם יש היום יום הולדת (והוא הביא עוגה!D: ),

וגם לסגן ראש העיר שבא לטקס שלנו. כמה ימיי הולדת ביום אחד!

חחח לקחתי את הHAPPY BITHDAY בתור מפריד,זה הכי מתאים להיום!

 

 

אני מתחילה לקבוע דברים לחנוכה,הולך להיות מגניב D:

וגם יהיה מפגש ישרא בלוג! מי בא ?

אני 90% באה, אז אל תגידו שהבטחתי.

 

באלנס עיצובים ועזרה

נכתב על ידי BlueNoa , 30/11/2007 12:43  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פשוט נעה(: ב-3/12/2007 15:10
 



עיצוב חדש DD:


היי אנשלושים, מקורה ? .

אצלי קורה הרבה - אתמול היינו בסיור למוזיאון,והיה נורא משעמם.היינו שם 4 שעות,

ומתוך זה שלוש וחצי שעות היו הרצאות. [והחצי שעה שנשארה הייתה לאוכל, כן ?]

שחזרתי מהסיור אמא שלי הביאה לי אייפוד מגניבD:

  

אז זה האייפוד המסוקס שלי, אייפוד שאפל בצורת קליפס.

בנתיים העברתי משהו כמו 70 שירים,מתוך 240 שיש לי שםP:

היום קיבלנו מבחנים בספרות, וקיבלתי ציון גרוע..

המורה אמרה לי לעושת אותו מחדש. אחריי זה אני ואריאל התגנבו

לאחת הכיתות וחיטטנו לאחד הילדים בתיקXD [לא היה שם אפחד]

פתאום שמענו רעש מהמדרגות ואריאל נבהלה וזרקה את הפלאפון שלה באוויר,

והוא נשבר לחתיכות על ריצפה. [וזה היא חיברה אותו. הרסתי.]

מי ששם לב, יש עיצוב חדש + מס' בלוג חדש .

יש כמה ילדים שמצאו את הבלוג, והם לא היו אמורים למצוא.

וגם את זה גיליתי בטעות,אבל עדיף ככה.

 

ציטוטים:

- חילקו אותנו לקבוצות בסיור,אני הייתי עם נוי עדן וירדן-

-המדריך כועס על עדן ונוי על זה שהן לא מרוכזות-

המדריך: "תזהרו שתיכן,למה אם תמשיכו ככה אני מעיף אתכן קבינימט!!"

נוי: "אממ.. איפה זה?P:"

 

אז עד כאן, [חח אפשר לחשוב מי רוצה עוד.]

- נעה -

באלנס עיצובים ועזרה

עריכה:

תראו איזה כניסה מאאאגניבה..

 

נכתב על ידי BlueNoa , 28/11/2007 16:04  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פשוט נעה(: ב-30/11/2007 12:55
 



סתם עוד תחילת שבוע.


שאאאלום לכולם. [עזבו יש לי מצברוח,בהשוואה לפוסט הקודם]

אתמול הלכתי לחוג מצטיינים מטעם בית הספר, עם גל שאנן ירדן שניועוד כמה לא חשובים.

בנינו בשלישיות בית לחיידקים. שבוע הבא נראה את התוצאות של הניסוי.. [איכס ?! ]

אחריי זה עשינו ניסויים עם דם סינטטי [דם סינטטני = דם לא אמיתי], ושאנן המפגרת

שפכה את כל הבקבוק של הדם על השולחן, וירדן, מלחץ, שפכה את כל הניסוי על השולחן.

המורה הטיפשה לא שמה לב אז ישר שהיה צילצול ברחנו משם.XD

[מי שהיה בשולחן - ירדן, אני, שאנן, שני, וגל]

 

ויש כמה ציטוטים מצחיקים [אולי הם לא מהיום,אבל שיהיה]:

-עדן מפילה לי את המשקפיים-

אני: "עדן!!!1 לכי תביאי אותם."

עדן: "נו הם שם,מה את לא רואה?"

[אני: "אממ מעניין גם למה לא."]

-

סולימן: "שילך להזדיין הבן זונה הזה."

גל: "סולימן,להגיד לו 'לא תזדיין' זה לא מעליב אותו או משהו,כי אין לו בעיה פשוט ללכת ולעשות את זה."

[למרות שגל טוענת שזה לא מצחיק,אבל אני וסולימן התפוצצנו מצחוק באותו הרגע.]

 

 

מחר יש לנו סיור במוזיאון של דויד בן גוריון..לפחות זה על זמן לימודים,לא?

ולפני שאני שוכחת - באלנס בלוג עיצובים ועזרה

ואני עדיין מחפשת שותפה נוספה ואחרונה,פרטים שמה.

~ נעה

 

עריכה: הייתי בסיור היום,היה מגניב.

[לא בסיור,אלא סיימנו מוקדם,לא למדנו בכלל.]

ו.. תנחשו מי קיבלה אייפוד בצורת קליפס? |האמאניהאמ|

זה כזה מגניב,הוא ורוד כזה,העברתי משהו כמו 50 שירים בנתיים.

ושמתם לב שכולם עושים פתאום את השאלון עם הצבעים וזה ? חח אני כבר עשיתי,לפני שני פוסטים D:

-

מאיה, אריאל, גל, נעמה, שייצ, רוני, חן, עמית, ודויד קוראים פה.

עוד מישהו ?! [ממי שאני מכירה ] אני צריכה לדעת, או שאני אעביר מס'.

אם אני אעביר תוסיפו אותי למסן ואני אתן לכם את המס' החדש

עריכה: אני מעבירה מס', ביי.

[מגניב לי,אני אתחיל במס' 5 DD: ]

נכתב על ידי BlueNoa , 26/11/2007 16:57  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פשוט נעה(: ב-28/11/2007 16:04
 



עיצוב חדש עם הפרו.


   

   נמאס לי מהעיצוב הקודם, אז העלתי אחד חדש,הוא יצא לי מגניב.

אתמול הייתי במסיבה של שחף,ראינו את הסרט "קליק", שזה סרט כזה עצוב..

אנחנו כולנו כמעט בכינו בקטע של הסוף עם הסבא. אחריי זה שיחקנו "סיפור

בהמשכים" ויצא קורע.[:

היא חושבת שהיא הכל,היא חושבת שהיא מלכת העולם.אבל לא,את סתם חרא של חברה.

את שמחה מזה שאני עצובה לפעמים,את פשוט מאושרת מזה,לא אכפת לך בכלל מכלום.

זאת אומרת אכפת לך,אבל לא ממני. אנחנו אמורות להיות חברות טובות. אז למה את לא

מתנהגת כמו אחת?! פעם אחת תנסי, זה נחמד. כל מה שאת רוצה זה לפגוע. פשוט ככה,

וזה באמת מצליח לך,כי את פוגעת בי בלי הפסקה. אחריי זה את לא מבינה למה אני מגעילה

אלייך, וגם את זה אני אמורה איכשהוא לגלות לבד, וגם זה דרך חברות שריכלת עליי איתן.

את יודעת מה עצוב בעיקר? שאני כבר לא יכולה לדבר איתך,כמו פעם. ומה שאני חושבת

עלייך כרגע, את צריכה לגלות דרך פוסט. דרך האינטרנט. אני יודעת שאני אצטער על זה

שכתבתי את זה כאן,כי אז יבואו אליי בטענות "מי זאת?!" - זאת אומרת הכוונה למי שמכיר

אותי אישית.אז בבקשה, אל תשאלו את זה,אני לא אענה. [ואז כמובן תתחילי להסביר לי

שאני לא חברה אמיתית,כי אני לא מספרת לך דברים וכו'. בסדר,שמענו.]

 

אני רוצה לפתוח בלוג עזרה ועיצובים, אם מישהו רוצה שיגיד לי,

אני מחפשת שותפה כבר דיי המון זמן. תודה(:

שמתי לב שבזמן האחרון,הפוסטים נורא קצרים? אני כבר התרגלתי...

נעה. (:

עריכה: באלנס - בלוג עזרה ועיצובים שפתחתי

מוזמני להיכנס ולהגיב. ואני עדיין מחפשת שותפה..

נכתב על ידי BlueNoa , 24/11/2007 17:04  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פשוט נעה(: ב-8/12/2007 19:00
 



לדף הבא
דפים:  

4,094

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlueNoa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BlueNoa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)