לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Blanco Y Negro.



Avatarכינוי:  השחור מתחת לציפורניים (:

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009


"היא פשוט עובדת עלינו בעיניים,

נותנת לנו לחשוב שהיא לומדת ובעצם עושה מה שבא לה!

את נותנת לה יד חופשית מדי ותראי מה יוצא ממנה!!

תסתכלי-מהבת שלך, זה מה שיוצא ממנה!! אחת שלימודים בכלל לא מעניינים אותה,

הלוואי והיא תהיה כמו האחים שלה"

 

הלוואי באמת שהייתי כמו אחים שלי,

חתיכת עיוור, זה מה שאתה.

כל היום אתה והלימודים שלך!

ועוד כשאני מוציאה כאלה ציונים טובים אתה אמור לחייך ולשבת גאה בהישגים שלי,

אבל לא, עד שאני לא אהיה מושלמת כמו אחים שלי לא תשתוק ולא תירגע נכון?!

כאילו פאק,

עשיתי הכל בשביל לרצות אותכם, גם בדברים גלויים וגם בדברים שלא ממש ראיתם,

הפסקתי לעשן, הפסקתי עם השטויות, אני משקיעה את כל כולי בלימודים ופשוט כלום..

כולם אומרים לי שאני מושלמת והלוואי והייתה להם בת כמוני,

וכאילו כוסעמק!#$!& צא כבר מהבועה שלך חתיכת אידיוט פרימטיב(מהלשון פרימטיביות).

אני מקסימה ותלמידה מעולה ועובדה שמיליון וחצי מורים אומרים את זה עלי,

אבל אתה תקוע בבולשיט של "הילדים שלי יהיו מצליחים ולא ינגנו ויהיו תקועים בצופים כל החיים"

אז זין! אני אנגן, ואשיר, ואהיה תקועה כל החיים שלי בצופים, ואעשה מה שבא לי כי זה החיים שלי,

ואני לא מתכוונת לבזבז אותם על שטויות לא מתגמלות כמו ללמוד מתמטיקה.. כי אני לא באמת אצטרך להשתמש במשפט חוזה זווית בשב"כ, או בפסיכולוגיה, או כשאני אנגן בניו-יורק.

 

כמה שבא לי לומר את זה,

ואני יודעת שאני לא מאמינה בדבר הזה-

משפחה זה לא הכל.

 

 

 

ואו, חתיכת פריקה רצה פה.

 

באמא שלכם! טיפה תמיכה לא תזיק לי,

תודה <:


כי בני היער זה המשפחה האמיתית שלי.

 

 

נכתב על ידי השחור מתחת לציפורניים (: , 9/5/2009 18:29  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The cool Life ב-29/5/2009 23:10
 



לדף הבא
דפים:  

7,606

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להשחור מתחת לציפורניים (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על השחור מתחת לציפורניים (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)