לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תות שדה אדום מתוק



כינוי:  תות לאהוב געגע

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008



  

אתמול הייתה אצל עינת מסיבת מומולדת !!1
היה מזה כיייף ..
דרדר אכלה לגיא את 2 הלסטות שלו [ממתקים מגומי] ,
והוא כל הזמן אמר שהיא חייבת לו .
חחחח - XD
שיחקנו את המשחק שצריך שיצא בקוביה 6 ,

ואם יוצא 6 צריך לשים צעיף , כובע וכפפות ולאכול שוקולד עם סכין ומזלג ...
היה ק-ו-ר-ע !!!!!!
לי לא יצא לאכול =\ .. נתגבר .

לפני המסיבה היה גם מצחיק ברמות ... אנלא אפרט כי אז אני אתפוצץ =]

אבל היה טוב !!

 

היום יום שבת [אתם יודעים .. היום הזה שבו אפשר לישון עד מאוחר] ,
והיה אמור להיות אימון .. אבל הוא התבטל !!
לפחות יש לי זמן לנוווווח :)

 

עוד 3 ימים יומווווולדת לי !!!
מזל"ט ..
זה יוצא ביום שלישי .

 

והגענו לקטע המעצבן של הסידורים ..
מערכת שעות למחר :
1. ספורט - יופידו ! חולה על זה .
2. מתמטיקה - אוהפפת מאוד (אני מוזרה)

3. גאוגרפיה - צ'יעמום אטומי

4. גאוגרפיה - משעממם בטירוווף

5. אומנות - ZZZ , שעה של הסברים מה עושים היום

6. אומנות - מכינים משהו שתמיד יוצא לי מזביע

שיעורים שצריך להכין למחר :

1. מתמטיקה - דף , לענות במחברת (4 שאלות) .

2. אומנות - לגמור את הרישום הזוועתי .

 

זהווו . עפתי להכין ש"ב , תותי .

נכתב על ידי תות לאהוב געגע , 12/1/2008 12:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

  

 

היום יומולדת , היום יומולדת , היום יומולדת .. ל .. ע - י - נ - ת !! חג לה שמח וזר לה פורח .. היום יומולדת לעינת !!!!

 

עינת ?!?! את כדורגלנית מדהימה וחברה טובה .. ותמידתמיד תשארי ככה !!!!!1

אני מאחלת לך את כל מה שאת רוצה שיאחלו לך =] ,

אושר , עושר , כושר , יושר ובריאות - הם רק ההתחלה !! אז עד 120 שנה ויותר .. ולמרות שזה כבר נדוש -

מזל טוב (הפעם המיליון ושבע שאני אומרת \ כותב לך אתזה היום)

^_____________^

 

ולעניין אחר אבל באותו נושא -

לוח ימי הולדת לחודש ינואר המדהים !!! :

10.1 - עינת

14.1 - תקוה

15.1 - לי

23.1 - תמר

 

ד.א : ביומולדת שלי אני ואמא הולכות לקנות מלאמלא בגדים ..

יופידודייופפפידובידודידויוווווווהו !!

 

תות - שעוד 5 ימים .. יומולדת !!!!1 :)

 

נכתב על ידי תות לאהוב געגע , 10/1/2008 17:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתות לאהוב געגע אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תות לאהוב געגע ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)