לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My "little" life .




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

פעם ראשונה D=


שאלומלום ! D=

קוראים לי גון , בת 12 , גרה בקסאמים (><)

 ומאוהבת בטוקיו הוטל יותר מידי (:

ת'אמת , אני לא יודעת כל כך לכתוב דברים שעברו עלי ,

קשה לי להוציא את זה :\

אני ינסה כמה שיותר ^.^

 

____________________________________

 

המורים המעצבנים האלה !

הם לא יכולים לעשות לנו גשר בלימודים ?!

לחזור ללמוד אחרי חופש חנוכה ,

יום אחד , ואז לחזור לעוד חופש .

אוי הטמטום שולט על הארץ XD .

 

לפני יומיים הייתי במפגש של טוקיו הוטל ,

קניתי כמה דברים נחמדים של טוקיו הוטל (:

וקניתי 2 צמידים , פריקים לאללה (ככה כולם אומרים)

ואני לא חושבת =\

היום הלכתי איתם ללימודים ,

וכולם הסתכלו עלי כאילו אני איזה גותית פריקית מהלכת על 2 ><"

זה היה מוזר -.-

מה כאילו הם לא מכירים אותי ?! *.*

זו הרגשה דיי מביכה ,

כשכולם מסתכלים עליך , במבט חשוד כזה ,

מול כולם O=

מ-ב-י-ך-! :S

 

כשחזרתי מהחוג שלי ,

הייתי באותו אוטובוס אם אח שלי (אעאע לצערי -.-)

והוא התחיל לצעוק בכל האוטובוס מול החברים שלי ! :

"איכס איכס זה כזה נורא !

אחותי פריקית !"

לא נעלבתי ,

כי אני התרגלתי לזה ,

כולם קוראים לי פריקית ולא משנה באיזה מושג .

ברחוב , אפילו מישהו שאני לא מכירה ,

צועק : "פריקית !!!!"

זה מאפחיד ^.^

אני לא פריקית !!!

שתקו וזהו XD

מה נסגר ? T_T

 

אמ .. פעם ראשונה 3>

הגבות P=

אם זה רע ? להגיד ! D=

מקסימום אני ישנה (:

 

 

נכתב על ידי , 13/12/2007 20:57  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 355298407 

תמונה




31
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-=מילקי=- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -=מילקי=- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)