לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה היא כוכב זוהרת זמן מה ואז מתפוצצת.


אהבה שלך היא כמו אוויר,שותקת בלי האוויר הזה אני נחנקת.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2008

אויששש כל כך בכיתי על מישהוא שהתאהבתי שוב..


אני צכה לסגור ת'בלוג הזה..

כי אין לי בו עוד שום טעם כי עכשיו אני מאוהבת במישהוא אחר בשם סם..

ושאני מממש מקווה לפגוש..

ובכיתי על ילד שאהבתי 3 שנים ועברתי בגללו דירה כי רבנו כל יום שני שלישי חמישי שישי ראשון אה ורביעי..

שבת לא כי זה חופש אתם יודעים..לפעמים גם ביום שבת..

אבל בכל מקרה התחלתי לחפש נמאס לי לחכות לאהבה והתאהבתי למרות שאז הייתה לו חברה



יאפ זה הפנים של האהבה שלי



טוב אמממ תקנאו כי אני לא אשים עוד ויש לי תאמינו אולי בפוסט הבא...

טוב הנה אחת שלי



אני מימין..זאת שתופסת את רוב התמונה מן הסתם שמתי ת'תמונה הזאת חחח

 

נכתב על ידי , 24/3/2008 20:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 31

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאוהבת-יותר מדי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאוהבת-יותר מדי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)