לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פי מקס


Welcome To My Life


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

#4 יום ה-7 חודשים


כמו שהבטחתי, אביא פירוט מדויק של מה שהיה לי ולליאור אתמול.

יצאתי מהבית, הזמנתי מונית. כשהגענו לבית של ליאור שילמתי עוד קצת לנהגוס הנחמד ושלחתי אותו לדירה של ליאור להביא לה ורד.

היא נורא הופתעה לראות גבר בן 50 מזיע עומד מול הדלת שלה עם ורד ביד.

הקיצר נסענו למסעדה ממש טובה שאת שמה לא אפרסם כאן על חוף בת-ים. הזמנתי מראש מקום ליד החלון, שהיה אפשר לראות ממנו את הים.

היה ממש נחמד, אכלנו אוכל יפני טעים במיוחד. המנה הראשונה הייתה מרק מיסו ממש ממש טעים (ממליץ בחום), אחרי זה אכלנו ספגטי כזה עם בשר.

אחרי כמה זמן (חצי שעה בערך?) הזמנו סושי ו.. קינוח! עוגה עם גלידה ^^ טעייים D=

כשיצאנו מהמסעדה היה חשוך >: אבל הלכנו קצת על החוף וזה בא... הנשיקה הראשונה שלנו. זה היה מדהים כל כך.

אני אפילו לא יודע איך לתאר את זה. ההרגשה הייתה נפלאה. ואהבתי את זה ^^ אחרי 7 חודשים הגיע הזמן D=

ליאור מכינה לי הפתעה ליום שישי. מעניין מה זה יהיה P=

 

לא רוצה להרוס את הפוסט הנפלא הזה עם משהו אחר אז עד כאן,

שלכם, מקס.

נכתב על ידי JustMax , 26/3/2008 14:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Breathless. ב-11/9/2008 22:29
 



#3 מוקדש ללינקין פארק.


 

R.I.P 14.5.2007 (הם לא באמת מתו ~.~; הסגנון מת).

תראו את הפוסט הזה כמין אנדרטאת זכרון ללינקין פארק הישנים.

  

להגיד לכם משהו? הלהקה הייתה מעולה, אין מה להגיד.

הייתה הלהקה האהובה עליי במשך 4 שנים רצופות. באמת. לא יכולתי שלא לשמוע אותם כל הזמן.

שילוב נחמד של רוק וראפ, שירים מעולים, ליריקה טובה. האלבום החדש? SUCKS! אין שום דבר טוב.

הרסו את הלהקה! ניפצו את כל דברים שאהבתי בהם. טוב חוץ מהתסרוקת של בראד (הבחור עם האפרו למעלה).

אני שומע היום כמה שירים ישנים שלהם וסבבה לי. רק חבל שלא יהיו שירים חדשים יותר מהסגנון ההוא.

וחבל, שהם לא ישתנו חזרה, כי משום מה, התווספו המון מעריצים חדשים מהאלבום החדש הזה.

חוץ מ-2-3 שירים, האלבום מעפן ברמות. וכן, הם כבר מתכננים אחד חדש. יותר גרוע מהקודם. נקווה לטוב.

 

יתרונות: המוזיקה הישנה שלהם היא פאקינג טובה.

חסרונות: חבל שזה לא ימשיך ככה. היה טוב וטוב שהיה.

ציון פעם: 10

ציון היום: 5

 

שלכם, מקס.

נכתב על ידי JustMax , 25/3/2008 16:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היפה שבמילים ב-25/3/2008 21:00
 



#2 7 חודשים.


לא להאמין. 7 חודשים עברו מאותו יום. יודעים איזה יום? היום שבוא אמרתי לה שאני אוהב אותה. מאותו יום אני וליאור חברים.

כשאני חושב על זה אני מרגיש שמחה, וואו. איך שרדנו ביחד כמעט הכל, החל מריבים קטנים ועד גדולים. והנה אנחנו היום.

אני לא כותב כאן כלום כי אני לא רוצה להרוס לה. אגיד רק דבר אחד - מצפה לה הפתעה היום בערב P:

אכתוב הכל מחר.

 

-

 

אז מה היה לנו היום?

המורה שלנו לפיזיולוגיה (-לבריאות?) אמר שיש מבחן בשעה הרביעית. יעני, כל יום שלישי יש לנו איתו שעתיים. שעה ראשונה ושעה רביעית.

קיצר, לפני שבוע בערך הודיעו לנו על מיצ"ב במורשת. המיצ"ב הזה היה היום. התלוננו למחנכת והיא אמרה שאנחנו צודקים ושהמבחן בפיזיולוגיה (-לבריאות) אמור להתבטל. סבבה. הכל היה טוב עד השעה הרביעית (המבחן במורשת התקיים והיה סבבה, עניתי על 22 שאלות נכון ובשאר ה-23 שאלות היססתי וחלק ניחשתי). בשעה הרביעית המורה מודיע לנו שאין מבחן. יש בוחן פתע. הוא צודק, כי לפי התקנון אסור שני מבחנים ביום, אבל מותר בוחן פתע. זה לא שאסור - פשוט, המעשה הזה כל כך מניאקי, זה כל כך מעצבן. הוא לא היה חייב לעשות את זה. אז מה אם הוא היה דוחה את המבחן לעוד שיעור?

 

שמחה וששון D= (אני לא מאמין שאני אומר את זה), מחזירים לי את המחשב היום!

סוף סוף לא אשתמש במחשב של אבא שלי, שאין בו אפילו טיפת פורנואהממוזיקה.

 

שלכם, מקס.

 

נ.ב. אני מופתע מה-9 תגובות בפוסט הראשון D=

הצלחה מסחררת...

 

 

נכתב על ידי JustMax , 25/3/2008 14:56  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של JustMax ב-25/3/2008 17:07
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  JustMax

בן: 30




175
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJustMax אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על JustMax ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)