לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אף אחד לא יכול בלי השני ?!



Avatarכינוי:  my-name-gali

בת: 29

ICQ: 474120900 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

הדמעות כ"כ קרות וכ"כ חונקות


 

 

מכירים את זה שהדמעות חונקות אותכם

אבל אתם לא יכולים לבכות?

שאתם מרגישים שהכול חרא מסביבכם

אבל לא יכולים לעשות כלום?

כן כן , זאת ההרגשה שלי עכשיו

תקופה ח-ר-א

איבדתי את הבן אדם הכי חשוב

לי בעולם , רבתי עם חברות ,

ליתר דיוק מה שעכשיו זה לא מה שהיה פעם.

מחר תעודות ובמקום לשמוח

באלי לבכות , כי התעודה שלי

מאוד מאוד לא טובה,

ואני כ"כ לא רוצה לאכזב את אמא שלי,

חשבתי שהכול כ"כ קל ,

וכמו ילדה מפגרת

אני מחפשת תשובות

לשאלות שאין עליהן תשובה,

עכשיו זה כבר לא חשוב,

פגעתי בכולם,רבתי עם כולם,

ואני יודעת מי שונא אותי ,

והם כ"כ קרובים אלי,

וחושבים שאני לא יודעת,

אני יודעת שהיא לא תקרא את זה כי היא

לא נכנסת לפה,אבל החברה שלי ,

שהייתה הכי טובה ,

גורמת לי להרגיש נדחפת,

חברה אחרת , תמיד מאשימה אותי בהכל,

כל מה שאנחנו עושות,אני אשמה.

ההיא ? אני מתה עליה וגם על השניה,

אבל הראשונה? יודעת שהוא אוהב אותה,

ובכוונה מסובבת לידו את התחת,

מסובבת לבנים תראש ועושה את עצמה ילדה טובה

וחמודה ואומרת לי "לא נכון".

מי שחושב שאני סנובית,פאקצה,

באמת שהוא טועה.

אני לא כזאת.

אבל למה שמישהו יאמין,

לאחפד גם ככה לא אכפת.

נכתב על ידי my-name-gali , 10/7/2008 22:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





805
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmy-name-gali אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על my-name-gali ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)