לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שיעור פרטי אם ברבי @


האתר הזה מוקש\דש לקאריני המאמי שלי הכי בעולם שבאה אם היציאה של הלייף ביוש

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

ברבי עושה חנוכת בית+עיצוב חדש תהנו


טוב הוספתי משהו לרשימות ביוש!!

וכתבה מדהימה למטה

נכתב על ידי , 5/1/2008 19:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברבי קיבלה מתנה


היי מה מצב!!!

הדודים שלי הרגישו מעט יותר מדי אשמים על ששכחו תמומולדת שלי אז שלחו לי מתל אביב מעטפה ם 100 שקל וביקשו מאמא שלי לאפותץ בשבילי עוגה לא שאני לא מודה להם היה נהדר ויותר מזה אני החלטתי שזהו אין יותר את ליאור הבזבזנית אני הולכת לקחת לי בבית מקום מיוחד ולשים שם את הכסף שלי כל שקל ושקל עם הדמי כיס שלי עכשיו הם גדלו באופן פתאומי אחותי הגדולה עושה ניסוי היא רוצה לראות איך היה תוכל לחיות כאדם מבוגר אז היא עברה באו]ן זמני לסבתא שלי והיא אחראית על עצמה אז עד שהיא תחזור הביתה מן החוויה אני מקקבלת את הדמי כיס שלה חולה עליכם כפרות על מי שמגיב

ועל קאריני ואוצרותיה בארץ הקוים ביוש!!!

נכתב על ידי , 5/1/2008 12:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ברבי !!!


יודעים מה אני שמתי לב שלא מגיבים אז עד שאני אהיה שמחה שוב אין יותר תגובות לפחות חמש תגובות זה מה שאני מבקשת

חולה עליכם תגיבו פליזוש!!!!

נכתב על ידי , 2/1/2008 18:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

284
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לim a brbigirl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על im a brbigirl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)