לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  Dellilah

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

אני הורסת אותך


לפני כמעט שנתיים פגשתי בך
אל יווני במסווה של בן אנוש
עם שמש בעיניים וחיוך מעט שקרי
כבשת אותי

כמה שעות לפני הנשיקה הראשונה הזהרתי אותך שאני משוגעת
אתה חשבת שאני מתלוצצת, אני פחדתי מהרצינות
מאז התמכרתי לנשיקות האלה, לעיניים
לא יכולתי להפסיק

ולא הייתי מוכנה לזה
שיבוא מישהו וככה ירעיד לי את העולם ויהפוך אותו למשהו טוב
לא האמנתי שאהבה זה דבר חיובי
אבל זה קרה

גם היום, כמעט שנתיים אחרי, אני תופסת אותך לפעמים עם המבט הזה
והרבה דברים השתנו, הזמן ביחד נראה מעט פחות חשוב בעינייך, ואנחנו נרדמים כל אחד בצד שלו
ועדיין, אני תופסת אותך לפעמים מסתכל עליי כאילו אני איזו מלאכית
וכל מה שאני חושבת זה איך לעזאזל ילדה כלכך דפוקה באמת גורמת לך לאיזשהו אושר?

הלוואי והייתי רואה את עצמי מתוך העיניים שלך
ולפעמים אני לא יודעת אם אתה רואה אותי באמת
או את האדם שאני שואפת להיות
אבל אתה היחידי שאני מתפרקת מולו, ואני כלכך שונאת את זה

אני באמת חושבת שמגיע לך מישהי טובה יותר ממני
אני באמת לא מאמינה שאני גורמת לך להיות מאושר כמו שמגיע לך
אני באמת עוצרת את עצמי מלהרוס לי את החיים כל לילה מחדש
אני באמת אוהבת אותך

אני הורסת אותך
אני הורסת את האל היווני יפה התואר עם המחשבות הנוראיות שלי
מרגישה איזו מחוייבות מטומטמת לעבור איתך את כל הדברים שתקועים במוח ההרסני שלי
בראש הזה שלא נותן לי להיות מאושרת ומכניס אותי לדיכאון כל פעם מחדש, לא משנה מה קורה
הראש הזה שמכניס אותי לייאוש מעצמי
הגוף הזה שרק נהרס עוד יותר
והלב הזה, שפשוט לא יכול בלעדייך
נכתב על ידי Dellilah , 21/8/2010 20:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDellilah אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dellilah ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)