לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור שאולי נגמר =]


סיפור בהמשכים על ילדים ישראלים, עם איזכורים של טוקיו הוטל!! =]

Avatarכינוי:  הסיפור_שלי_גם

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

פרק 5 + הודעה.


הנה פרק 5 קודם כל:

 

פרק 5:

"מה אנחנו יודעים?" שאל גיורג. "חכה בסבלנות" אמר לו טום שנראה עצבני.

"אני חושב שאולי יש לנו קשר משפחתי לקייט". "מהה???" שאלו כולם. "ביל" קרא טום. "אה?" אמר ביל. "אתה זוכר שכשאמא ואבא התגרשו אבא אמר לנו שאנחנו ניפגש איתו וכל השטויות האלה?" "יש מצב" אמר ביל. "אז אתה זוכר גם שבסוף הוא אמר לנו שאנחנו מזכירים לו את התגובה של קייט הבת של הבנדוד שלו סמואל ליסטון כשסיפרו לה שההורים שלה עומדים להתגרש?" אמ..... לא ממש" אמר ביל. "אויי נו אז מה אתה טוען שקיט ליסטון הזאת היא קרובת משפחה שלך ושל ביל?" זרק לעברו גיאורג בליגלוג. "כן," אמר גוסטב, "עוד מעט הוא יספר לנו שג'רי סיינפלד הוא דוד של אמא שלו" "חח......" צחק גיאורג. "למה דווקא ג'רי סיינפלד?" שאל. "לא יודע" ענה גוסטב. "זה השם הראשון שעלה לי בראש....." "וואנבייט" אמר גיאורג.

"אוקיי טום הדרמה נגמרה. אפשר לקרוא לדיויד?" שאל ביל לאחר כמה רגעים של מתח.

"בואנה אתה מתעסק איתי?" צעק טום. "טום תירגע!" צעקו עליו כולם.  "מה אתה בלחץ? כולה אתה מפנטז קצת, אז מה? זה קורה לכל אחד!" אמר גוסטב.

טום הסתכל עליו במבט רושף. "לא הייתי מסתבך איתו במקומך" יעץ לו ביל...

"אוקי, גוסטב, ביל אתם באים?" שאל גיאורג. "ניתן לטום לנוח קצת הוא כבר יצטרף אליו כשהוא ירגע." גיאורג לקח על עצמו שוב פעם את תפקיד המבוגר הניטרלי.

הם יצאו מהמלון וראו את...

 

_______________________________________________________________

 

אוקיי פרסמתי את הפרק כדי שלא תתעצבנו! אההממ!! יובל! אבל אני יודעת שהוא מטומטם, מפגר, דפוק, בלי קשר, צפוי מדי, בלי קשיים וכל מה שתגידו זה נכון!! פשוט לא החלטתי אם לסיים את הסיפ

נכתב על ידי הסיפור_שלי_גם , 5/1/2008 15:28  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





485

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להסיפור_שלי_גם אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הסיפור_שלי_גם ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)