לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם במקום אחר


ועכשיו - אל החיים האחרים, אלה בלי הטעויות!

כינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2005    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

שמחת נזירים בקדירת חרס


"אמרתי לו: עם איתָי זה לא היה ככה. עם איתי הסתדרנו. עם איתי היינו מגיעים למקומות הכי מיוחדים. איתי היה מסתכל במפות. עם איתי היתה שמחת נזירים בקדירת חרס. אתה זוכר?" "לא היית צריכה להגיד לו" "אתה זוכר?" "נו בטח. המסעדה עם התפריט בעברית. בברך הדנובה"  "זה היה באסטרגום. אמרתי לאמא שלו שהיינו באסטרגום! היא ממש התפלאה"  "מה יש להתפלא. זה הכל היה רשום בספר האידיוטי של לפיד. אז עוד לא הכרנו לוֹנְלִי פּלָנֶט. לא היית צריכה להגיד לו"  וממשיכים להעלות את גירת הזכרונות בפעם האלף. משחזרים כל פרט, בונים בזיכרון המשותף חלקת גן עדן מומצא לאחור. איך כבשנו את אירופה. דולמבחצ'ה. ייצ'ין. ברנו. סלמנקה. נזרה. והספר של לפיד, שאת עטפת טוב טוב בנייר של מתנות, במבט מפוחד, כדי שלא ידעו שאנחנו יהודים, ואני הסתכלתי עלייך והתגלגלתי מצחוק, אבל גם הבנתי, כי זה את ואני נגד כל העולם, ובאמת, בעלת הבית בבניין הדירות בבודפשט בלילה הראשון,  היה ברור לגמרי שהיא הסגירה יהודים לגסטאפו. ושוב רכבת בין היערות הזהובים האדומים הירוקים, "כמו באגדות", וכשהולכים בהם הכל "פטריות ופטליות", ואי אפשר שלא לדרוך, גם  על כאלה אדומות עם נקודות לבנות, ושנינו לבד ביער שרים ביחד "לטיול יצאנו", רק אז גיליתי לראשונה שיש פזמון, והוא השיא: "צב גדול מצאנו בדרך, בית ענקי הוא נשא על גב" ומשהו על תהלוכה נהדרת.    וזו לא רק בדיה: היינו אז שלושה, את אני והשמחה הבאה. והיום את איתו ועם הילד בבטן, ואני לא שמח כמו שמנומס להיות, ואת אומרת "אבל רציתי שיוולד לי אחד עם חולצה משובצת ומשקפיים". אָת עם הילד הלא לגמרי רצוי, ואני עם שמחת הנזירים, נחמת עניים. הבנתי מאוחר מדי שיש רכבות שאסור לרדת מהן.


קיבלתי הזמנה להצטרך לטבעת פו"פ.  נראה לי שאני כבר תפוש ע"י שלוש טבעות חשובות מדי. אבל אני מקווה שברור לכל הקוראת בבלוג, שאני בודד כמו קוסמונאוט שנתקע בתחנת חלל, ונואש ומשווע וכמה לקשר לפחות כמוהו. אני שוכר דירת שני חדרים גדולים עם מרפסת, ריקה מאד רוב הזמן, ועובד במקצוע מכניס ומכובד.   

ואני פנוי, כן? כמו הרִיק הבין גלקטי. רק הרבה יותר מסביר פנים ממנו.

נכתב על ידי , 4/4/2005 01:19   בקטגוריות מי?תולוגית  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי (ויד ימינו בפוטנציה) ב-1/5/2005 01:39



66,382
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , שירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjerom_k אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jerom_k ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)