לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם במקום אחר


ועכשיו - אל החיים האחרים, אלה בלי הטעויות!

כינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2002    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2002

מלנכוליה vs כולרה


היא לא באה לטאי צ'י.



בבת אחת נעשיתי עייף ומדוכא. לא יכולתי להתרכז.

תאודור הגורו גער בי, התלבש עלי, הסביר לי ולכולם שהטאי צ'י מעמת אותך עם הצדדים הגרועים שלך. האדם המלנכולי, הסביר, הוא זה שהיה לו קשה להיוולד. המלנכולי תמיד אומר "עשו לי ככה, עשו לי ככה". אם אתם נתקלים ברחוב, הוא ישר יגיד לך: "סליחה"!     הכולרי, לעומתו, ישר יתנפל עליך: "אתה דפוק?! איך אתה לא מסתכל לאן אתה הולך"?

התחשק לי להראות לתאודור קצת מהצד הכולרי של מזגי, אבל המלנכוליה גברה עלי.

הדרך חזרה עוברת קרוב לבית שלה. נתקפתי דחף בלתי ניתן לכיבוש לדבר איתה, לראות אותה.

רגעים ארוכים הבטתי בפלאפון. הוא הביט בי חזרה כשמסך אטום מסתיר את רגשותיו.

לצלצל או לא לצלצל?

לבסוף צלצלתי. הועברתי ישירות למזכירה האלקטרונית הקרה והמתכתית שלה. הגעת לתא מספר. אל תדברי במספרים, גברת. כיביתי מייד. דקות ארוכות של התלבטויות ותכנון ההודעה שאשאיר לה. "אני הולך ליד הבית שלך ונורא רציתי לדבר איתך, אולי אפילו לראות אותך". זה נורא. בנאלי, מתרפס. טוב, אין לי משהו יותר טוב להציע. המוח נכנס לשוק, לא מצליח להמציא כלום. בסוף אני נכנע, שתהיה ההודעה הבנאלית, רק שאני אוציא את זה החוצה כבר. צלצלתי.

היא עונה. אה.. את לא.. לא במזכירה? זאת אומרת, היתה קודם מזכירה.. זה ג'רום מדבר.. אולי את רוצה להיפגש.. אה.. טוב, אני מקווה שאני לא מפריע..

ואז היא: אתה לא מפריע, אבל אני מקווה שאני..

שתיקה ארוכה ומענה, היא מחפשת מילים.

אני לא מתאפק ומשלים את המשפט: ..את מקווה שאת לא מוליכה שולל?



כמעט מייד קלטתי איזה טעות עשיתי. קפצתי החוצה מארון השלדים עם הפראנויות ורגש הנחיתות המטורף שלי.

את התשובה שלה כבר פירשתי כגט סופי: לא, לא! מוליכה שולל.. זה דרמטי! אבל אולי אנחנו פשוט לא על אותו mood.

כן, בייחוד שאת ב mood של לזרוק אותי החוצה מחייך, אני מניח, אחרי טעות כזו, בשלב כה ראשוני ומעורפל של היחסים.

מאז האהבה הנכזבת הראשונה, בגיל 12, לא למדתי דבר. אני פשוט משחזר את הדפוס. ככה לפחות אני מרגיש בזמן האחרון. ממש כמו שמעון פרס. בעצם גרוע ממנו. לו יש את סוניה, ובצד את הפילגש, קולט.

אוי ואבוי! אני צריך עוד להספיק לקפוץ לקולט לחפוז (אגב, יש לי ידידה שטוענת שפרס עושה לה את זה. מה אתן אומרות? גם לכן? יש איזו החלטיות שרמנטית באופן שבו הוא מתבונן בשעון)

 

גם היום, אם אני אוהב מישהי, זה יהיה תמיד מתוך רגש נחיתות ברמות גבוהות בהרבה מהנחיתות שדני דה ויטו היה מרגיש אם היו אומרים לו לשחק כדורסל אחד על אחד עם שאקיל אוניל.



למה אני לא יכול לאהוב מישהי שתעריך אותי על ההתחלה? למה אני צריך את ההשפלה הזאת? אולי אתן בבית, קומץ קוראות יקרות, יודעות את התשובה?



נכתב על ידי , 25/12/2002 00:18   בקטגוריות יומני  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של living_storm ב-27/12/2002 20:24



66,382
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , שירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjerom_k אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jerom_k ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)