לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם במקום אחר


ועכשיו - אל החיים האחרים, אלה בלי הטעויות!

כינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

מקדונלדס, אז והיום




16/4/99

היום, במקדולנד שעל הים:  תור גדול ולחוץ. אני מהרהר בספור שע' סיפר לפני שבוע בארוחה אצל ד'. הוא נכנס למקדולנד והזמין קולה. אחרי רגע החליט ללכת על ארוחת ביג מק, וביקש להכליל בה את הקולה שהזמין. הזבנית סירבה: היית צריך לחשוב על זה כשהזמנת.

הכי נורא, אמר ע', זה שהיא היתה מעוטרת בכוכבים שהם מחלקים לעובדים המצטיינים. והיא גם הלשינה על העובדת השנייה, הנחמדה, החדשה. רוע לב בעולמות הנמוכים, שלא חשבנו שיש שם דברים כאלה, אמר ע', וכיווץ את גביניו ואת ידו לאגרוף.

אבל זו רק תחילת הסיפור. כשנכנס לשירותים גילה שהקבצן שנכנס שם לפניו הצית את הניירות במאפרה בניסיון לשרוף את המקום.

 למה הוא עשה את זה? קראתי.

מתוך נקמנות כלפי העולם, הסביר ע'.

ומה עשית??

יצאתי החוצה והודעתי להם שהוא עשה את זה. האמת שהעובד כיבה את זה ממש בקלות. ואז חשבתי איזה פחדן אני.

אבל למה אמרת להם שהקבצן שרף?? קראה ד' בזעזוע.

טוב, האמת שהוא ממש הרגיז אותי לפני זה. הוא ביקש סיגריה ונתתי לו, ואז הוא ירק לתוך המאפרה שלי.     

 


תהיתי האם הממושקפת עם הכוכבים היא המרושעת מהסיפור של ע'. בנתיים האיש לידי היה בעיצומה של הזמנה גדולה ומורכבת, בדיאלוג ארוך עם מנהל המשמרת הרוסי חמור הסבר, המבוגר, כשהם שואלים זה את זה שאלות לגבי סוגי הרטבים ונושאים דומים. האיש שאל איזה סוגי קפה יש להם.

אספרסו וקפוצ'ינו.

זה על בסיס חלבי? שאל האיש.

כן.

והפוך אין לכם?

ההפוך זה הקפוצ'ינו.

ויש בו חלב?

כן.

עכשיו עבר האיש משלב התהיות הנכזבות לנסיון להוכיח לעובד שהוא טועה:

לא, בהפוך אין חלב.

השעה היתה הרבה אחרי כניסת השבת. כלומר האיש לא היסס לאכול במקום שעובד בשבת.  ובכל זאת, המוסריות שלו לא איפשרה לו לאכול גדי בחלב אימו. בסוף ניסה מפלט אחרון, שמתוך יאוש:

הגלידה היא על בסיס חלבי?

 


 


 

באופן טבעי,  זה הרבה יותר מצחיק אם מכירים את ע' ואת ד'.

פעם הייתי מנסה לכתוב דברים מצחיקים בבלוג. פעם היו לי חברים. פעם היו אומרים: "איתי? הוא לא איש רע ביסודו. יש לו בעיות מכאן ועד הרי אררט! אבל הוא יכול להיות נחמד לפעמים. כשהוא לא באחד מהדיכאונות שלו. אני אולי אפילו  מחשיב/ה אותו כחבר שלי. הוא יכול להיות נאמן. ברור, הוא יכול גם לשגע אותך! כולנו מכירים את האיחורים שלו, למשל. מגיע בשעה איחור עם פרצוף חמוץ ומאשים אותך באיחור שלו. אבל הוא יכול גם לכתוב לך צ'ק על המון כסף ולשכנע אותך  שזה בכלל את/ה שעושה לו טובה.  הוא לא איש פשוט, זה ברור. אבל יש לו את הייחודיות שלו. "

ואילו היום אומרים:

"איתי? תזכיר לי? כן, כן, הכרתי אותו פעם.  הוא איש קשה. הוא איבד את כל החברים שלו. זה לא מפליא אותי בכלל. הוא ציפה מהם שיהיו מושלמים, כמו הבודהה שלו.  נכנסו לו רעיונות לראש. זה הוביל אותו לכיוון לא טוב.  אמרתי לו: 'בסוף אתה תישאר בלי חברים. בעצם אתה כבר בלי חברים'.  אני לא אתפלא אם היום הוא באיזה מנזר בהימאליה.  ואני לא אתפלא אם הוא רב שם עם הנזירים האחרים"





 

 

 

נכתב על ידי , 16/2/2006 15:47   בקטגוריות זה פוסט סתם  
80 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי() ב-5/3/2006 02:32



66,382
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , שירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjerom_k אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jerom_k ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)