לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם במקום אחר


ועכשיו - אל החיים האחרים, אלה בלי הטעויות!

כינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2004    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2004

זיקוקים ואקסטזי(4) - לקנות ולהנות


חלק 1


חלק 2


חלק 3


"אתה רואה", אמרה לי עדינה, "זה שם הוא גדי שעליו סיפרתי לך." ומה סיפרה? סיפרה (היינו עוד בפאב הקודם, שאפלוליותו מוארת בתחכום אולטרא מודרני): "אני לא חושבת שכדאי לך לקחת קוק. זה מוציא את כל האגרסיות. גדי תמיד מספר שכשהוא לוקח קוק הוא אומר: "באנה, אם ההוא שם רק יזיז את האצבע שלו (עדינה הקשיחה את קולה והרימה את אצבעה המורה, ארוכה כמו שאר חברותיה) אני לא יודע מה אני יעשה לו"!! 


תינוק לאמא מכורה לקוקאין (מתוך אתר שמסביר לאמהות למה לא כדאי להן להיניק אם הן על קוקאין)


ובכן, הסתבר שאותו גדי רוקד מטרים ספורים ממני. וכדי שלא יהיו טעויות עדינה הוסיפה: "הוא על קוק עכשיו."


ומה עשיתי נוכח הניסיון שהועמדתי בו? פשוט התרחקתי קצת ממנו, והשתדלתי לא להסתכל לעברו. כלומר, התנהגתי לשם שינוי כמו בנאדם נורמלי, חכם. לכן נמנעה הדרמה, והאירוע כולו הפך טריביאלי. 



עוד אני זוכר שישבתי ליד שולחן שהשקיף על כל הפאב, וחיפשתי את יקירתנו ורפי, שנעלמו שוב. בסוף מצאתי אותם יושבים ליד אחד השולחנות ברחבה למטה, מחובקים. הפניתי את מבטי והעמדתי פנים שלא ראיתי אותם. זה עוד אחד מהדברים שרק האקסטזי איפשר לי   העמדת פנים שכזו. בלעדיו הייתי מגניב מבט, "נתפס", ומקרין את המבוכה חסרת הבסיס שלי  גם עליהם.


אחר כך כולם, חוץ ממני, התחילו "לרדת" אז הלכנו, לא לפני שהלכתי אל יפיפיה שחומה, שיערה שחור גלי, עיניה כהות וענקיות ומבטה אפוף עצב טמיר, ואמרתי לה: "אני קצת מסטול, אבל רציתי להגיד לך שאת נורא יפה, כמו נסיכה נוגה כזו". היא המשיכה לנעוץ מבט ערפילי בחלל. אולי חייכה לשנייה. בכל אופן, לי לא היתה שום בעיה עם התגובה שלה וגם לא עם הפניות האלה שלי. אולי רק הוטרדתי מעט מכך שהטקסט שהפניתי לשתי הנסיכות היה דומה, ולא שיקף כראוי את ההבדלים בינהן. אבל החשוב הוא שבשום אופן לא עשיתי את זה כדי להרויח משהו. - וזה מה שקלקל לי תמיד את "ההתחלות" שלי, שציפיתי לאיזו תמורה, ופספסתי את היופי שבסרנדת החיזור עצמה.  


 זה פוסט חלש אז אני שם הרבה תמונות


 


כשהגענו לבית של יקירתנו, "לשתות איזה תה ולהירגע" כדברי רפי, כולם כבר היו ב"נפילה", חוץ ממני, מה שבטח גרם לרפי להגיד לי כעבור כמה ימים ש"באיזשהו שלב כבר היית ממש מייגע".


אבל תובנה נוספת (הפוכה אולי לדברי רפי) עוד ציפתה לי בדרך חזרה עם עדינה, שהסבירה לי שהפטפטנות שלי ממש אינה בזויה בעיניה. "זה לא נכון ג'רום, להיפך, זה נותן המון, והבעיה היא כשאתה לא רוצה להתחייב". חשבתי על זה ופתאום האמנתי לה, כי הרי גם תמיר (אהובה דאז) הוא כזה קצת פטפטן. ויותר מכך, הבנתי את שורשי הפחד שלי מהפטפטנות את מה שהרגשתי בקיבוץ, שתמיד אני מדבר יותר מדי, שהפטפוט הוא כביכול משהו נשי, וגברים אמיתיים שותקים.


בדרך חזרה שוב נהניתי להוציא כסף מתוך קור, ואולי מתוך סיבה אחרת, רציתי לקנות סיגריות (אני לא מעשן). ניגשתי לקיוסק, ומייד, בלי שום חיפוש אחר הסוג הכי זול, לקחתי חפיסה, .  וכיוון שלא היה לי עם מה להדליק, ביקשתי גם מצית, בלי שום נקיפות מצפון, והתיעצתי עם המוכרת איזה מצית לקנות, בלי לחשוש שהיא תנסה לדחוף לי את המצית היקר יותר. אני יודע, כמובן, שזה נשמע טריביאלי אבל אני מנסה להצביע על הטירוף שבחיי השיגרה שלי (עד אז), שכל הוצאה בהם היתה אצבע מתרה כנגדי. זה היה הערב הראשון בחיים שלי שבאמת נהניתי לקנות דברים.


ומאותו יום שוב לא יכולתי לצאת עם חברי לרחובות ולמחות כנגד תרבות הצריכה.


פרק אחרון

נכתב על ידי , 13/3/2004 21:05  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוקולה ב-15/3/2004 17:02



66,382
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , שירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjerom_k אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jerom_k ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)