לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם במקום אחר


ועכשיו - אל החיים האחרים, אלה בלי הטעויות!

כינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

כשאני שומע באך


העולם מתחיל לזוז מהר. במעגלים. כף היד שלי, אגרוף רפוי, נעה במעגלים מעל השולחן, מתנגשת בו ב"תוק!" קטן, לפי הקצב. הכינורות מעלים למעלה. המעגלים הולכים וגדלים, נערמים אחד מעל השני עד שנוצר חרוט שעומד על ראשו, הוריקן קטן, שמטייל לו בעולם של ערפילים.  מזל שאפשר לשמוע באך, ולהיווכח שהוא קיים, עולם הרוחות הזה. גם אלהים אינו מילה גסה כאן.  אלהים מתמטי כזה, שיש לו אובססיה למספרים, שבורא עולמות בנוסחאות, ומשחק עם הפרמטרים, לא משתעמם לרגע.  מעגלים יכולים להיות כמעט אלימים. פעם אכלתי בטעות שש עוגיות גראס, ויכולתי לשמוע ולראות את כל המחשבות בראש שלי. היתה להן צורה של מעגלי הוריקן כאלה, שבאים אחד אחרי השני, כמו גלים. ואני הלכתי הלוך ושוב במעגלים, כל הלילה, בחדר הקטן שהיה לי אז, ודיברתי את כל הגלים שלי, ומדי פעם אמרתי בתדהמה: לא ידעתי שעיגול יכול להיות כל כך "בום"!    עכשיו כלי המיתר שוב מעלים אותי למעלה, לשמי שמיים, ומורידים בבת אחת, אבל בעדינות. כיף לצלול ככה.






אני מרגיש תקוע בבלוג הזה. החלטתי לצאת מזה בכח על ידי לחיצה קלה יותר על ההדק, כמו בפוסט הזה. 

נכתב על ידי , 27/10/2004 18:13  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חוד התער ב-15/11/2007 07:40
 



לצוד גרנולה ירושלמית


הגרנולה חיה ביערות העבותים שבהרי ירושלים. על מנת לצוד אותה שולחת חברת "תלמה" צוותים מיוחדים של ספורטאים צעירים מצטיינים הפועלים בשירות תעשיית הקורנפלקס שלה. לפני כשבוע התלווה צוות של העיתון "מגניביישן לנוער" לחבורת הציידים, להביא לכם את הסיפור החם של הסתיו.



(ליחצו על התמונה, נערים ונערות יקרים)


 


הילדים הנכים נשלחים בראש, ותפקידם לעורר בגרנולה הירושלמית את האמפטיה המפורסמת שלה לחסרי המזל. תאודורה קטועת הגפיים (מקום שני בקפיצה משולשת באליפות אירופה האחרונה בפמפלונה) נשלחה קדימה וקיפצצה לה במעמקי היער הירושלמי כשפניה על סף בכי. יכולנו לראות את הגרנולה מציצה בה ממעבה מאורתה ועיניה מנצנצות דמעות של הזדהות.  בחן המגושם האופייני לזן נדיר זה של גרנולות (הדומה במקצת לפנדה הסינית), התקדמה החיה המתוקה על ארבעותיה, מרחרחת פה ושם על מנת להצחיק את תאודורה האומללה. היא הושיטה את כפה במחוות שלום, נתונה כולה להרגעת הילדה מוכת הגורל – וברגע זה עטו עליה ממקום מחבואנו ארז חזן (מדלית זהב באליפות אסיה לנוער בג'ודו 2003) ומיכאיל שישוואשווילי (מקום שני באליפות העולם לנוער בטייקוואנדו 2002), והממו אותה במספר מכות מדויקות. הגרנולה צנחה מעולפת. "היא תתעורר רק בבית המטבחיים" הסבירה לי קרן טרובוביץ' (מדליית ארד באליפות העולם בגלשני רוח, 2004), ש"באה רק כדי לראות". הספורטאים הצעירים אחזו את הגרנולה ופסעו בעליצות אל הרכב, שייקח אותה לבית המטבחיים, שם תפורק הגרנולה בעודה בחיים (על מנת להשביח את טעמה) לאלפי החתיכות הזעירות המוכרים לכולנו ממנות הבריאות בעלות הטעם המשגע של חברת "תלמה".


שאלנו את מיכאיל איך היתה חווית הצייד והוא ענה: "מדהים. הרגשתי הפעם מדויק מתמיד. הסתכלתי לגרנולה בעיניים וידעתי שאני הולך לנצח".  אלי מיכאלי, סמנכ"ל שיווק ב"תלמה", מסביר את ההגיון המנחה את את  חברת המזון המובילה בפעולתה הפילנטרופית:  "כידוע, הגרנולה מכילה את כל אבות המזון, כ- 98.9% של הויטמינים הנחוצים לבריאותנו, וכמה מיליוני חיידקים סופר-ידידותיים שאחראים לאופייה הנוח. אכילת גרנולה ירושלמית של חברת "תלמה" היא תרומה ישירה לא רק לבריאותכם אלא גם לספורט הישראלי, שכן כידוע לכל חברת "תלמה" תומכת היום בספורטאי המחר. "תלמה"  מזינה ישירות את הספורטאים הצעירים במנות של גרנולה ירושלמית, ובכלל דואגת לכל מחסורם". 


בתאבון!

נכתב על ידי , 14/10/2004 19:24  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ועכשיו - אל החיים האחרים ב-27/10/2004 15:44
 





66,382
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , שירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjerom_k אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jerom_k ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)