לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם במקום אחר


ועכשיו - אל החיים האחרים, אלה בלי הטעויות!

כינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2003    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2003

חסר משהו


המציאותספירה היא המשכה של הבלוגוספירה בדרכים אחרות.




ביער ליד שימלה
אינך יודע מי שר
החשמל או הצרצר.




אני חייב לכתוב פוסט על ריקודים.







"בשדות שממזרח לרמת גן נשבה רוח צפונית. האויר היה נמוך מאד" (יואל הופמן כתב, אני צילמתי).




יש לי פנים רבות, ובכולן חסר משהו.


נכתב על ידי , 22/11/2003 15:04   בקטגוריות אלף מילים ואחת לא  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי() ב-3/1/2008 02:42
 



בוא נדבר על הבעיות האמיתיות שלך


-          אתה יודע מה הבעיה שלך?


-          כן.. לא.. אולי.. נו מה?


-          הבלוג שלך, למשל.


-          אה! מזל! חשבתי משהו יותר רציני.


-          ברצינות, תקשיב. הפונט שלך, למשל? הוא ממש דורסני. כל פעם שאני מנסה לקרוא אותך זה קופץ ונושך לי בעין. קרייסט, מה אתה שׂם שם? פרנקרול?


-          פרנק מי? פרנקיאל?


-          תקשיב לי ואל תתחיל עם היציאות הציניות שלך כל פעם שמנסים לדבר על הבעיות האמיתיות שלך. תהיה קצת אופן מיינדד אונס אין יור לייף. אתה שומע?


-          נו


-          אתה צריך לבחור פונט ידידותי למשתמש. משהו כמו.. אריאל.. או דויד.


-          שניהם באמת פונטים ומלכים אהובים בישראל, אבל לפעמים קצת דורסניים, לא?


-          והרקע שלך – ג'יזס!  מה זה הכחול הזה?  תחליף את זה לצבע נורמלי, כמו אולטרמרין למשל. אולטרמרין היה לי פעם בבלוג וזה צבע משגע.


-          אולטרה מה?


-          אוףףף!! והרשימות שלך בצד בכלל! ירוק. תגיד לי מה זה צריך להביע הירוק הזה?


-          געגועים לילד הירוק שהייתי? מחווה לעברי באיכות הסביבה?


-          זהו, גם על זה רציתי לדבר איתך. כשאתה מנסה להיות מצחיק  בכח, כן? זה עושה רושם רע.    אם אתה כבד אז בי יורסלף ותהיה כבד אול דה ווי.  מה שמזכיר לי שהבלוג שלך מה–זה כבד! שעה לוקח לו לעלות!  נראה לי שזה הרקע שלך.   וגם התוכן שלך, אם אנחנו כבר מדברים פתוח, הוא מה זה כבד.  בכלל, אתה לא צריך להעלב כשאני אומרת שהבלוג שלך משעמם אותי.  חצי מהבלוגים משעממים אותי.  אפילו הבלוג שלי משעמם אותי. ואתה כותב על נושאים שבאמת.. קצת קשה לי להתחבר.. כל מיני ספרים שבחיים לא קראתי ואני גם לרגע לא חושבת שמתחשק לי לקרוא.. כאילו, על מי אתה בא לעשות רושם? אבל אין לך מה להעלב, באמת. זה בייגון


-          בייגה?


-          בייגון! אוףף!!  זהו, שאתה באיזשהו מקום כל כך מנותק. את מי זה מעניין מה היה בקיבוץ לפני עשרים שנה?! זה בייגון!


-          עוד פעם בייגה?


-          טוב, שמע לא חייבים לדבר על זה אם זה קשה לך


-          למה, דווקא מעניין אותי הנושא. בעצם, למה את פה מדברת איתי אם הבלוג שלי כל כך משעמם?


-          אה, זה בגלל האימיילים שלך. האימיילים שלך זה משהו.


 


שמעתם, קוראים יקרים?  האימיילים שלי זה משהו.


You ain't see nothing yet.


 


 


 

נכתב על ידי , 11/11/2003 19:10  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ועכשיו - אל החיים האחרים ב-14/12/2003 11:29
 





66,382
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , שירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjerom_k אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jerom_k ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)