לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם במקום אחר


ועכשיו - אל החיים האחרים, אלה בלי הטעויות!

כינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

פוסט תמונוותתת!!! או: מיטלוש, הכוסית-וואנבי שנכנסה בי פתאום


שלום, אהבה ואושר לכולם!

חזרתי מהריטריט לפני הזמן המתוכנן, רזה יותר[1] ומאושר. עכשיו זה כבר עבר, ואני, כרגיל מדוכדך ומהורהר. אבל  אנסה להעמיד פנים שאני עדיין רזה יותר ומאושר.


 


[1] נסו גם אתם דיאטה כזאת לעשרה ימים: קימה בארבע בבוקר, ארוחת בוקר (סלט) בשש, ארוחת צהריים (סלט) באחת עשרה, וזהו.  אם רעבים מאד אפשר יוגורט אחד, צנוע למראה ולא מוכר (מזכיר "פרילי") לפני שהולכים לישון.  


 

לפני כחודש התחלתי מערכת יחסים עם מישהי חדשה,  יפנית קטנה וקלה עם שורשים רוסיים מצד הסבתא. היפנית זכתה להמלצות רבות ולכן לא היססתי להוציא עליה כספים רבים יותר ממה שמקובל להוציא על חברותיה הפחות מומלצות.

מאז אני והיא לא משים (יש מילה כזאת, לא?) זה מזו.  אמנם, בתחילה היססתי ללחוץ עליה יותר מדי – היו לי משקעים והתחיבויות כספיות מהיפנית הקודמת, איתה הורגלתי בדפוס מסוים ומהוסס יותר של מערכת יחסים.  

אבל אז פגשתי את זוש. יש לציין שזוש היא זו שאמרה לי כבר לפני שנים: "תקנה דיגיטלית, תקנה עכשיו! זה ממש מתאים לך! זה עולם אחר! אתה לא חושב על עלויות פיתוח, לא עסוק במחיר ההדפסה, פשוט לוחץ ולוחץ." אבל אני, כהרגלי, היססתי והיססתי, והחיים (כפי שאמרה קליר ב"בביקור הגברת הזקנה") זרמו להם  הלאה, ומגירות ביתי המעטות הלכו והתמלאו בהדפסות של תמונות שאין בהם חפץ, עד שיום אחד הבנתי שזהו, נגמר לי המקום.  וביום פגישתי עם זוש באתי למסעדת "נאייב" כחתן מבויש, והיפנית החדשה שלי מסתתרת לה בתוך התיק, מאימת היפנית של זוש, שהיא בכלל מקטגוריה אחרת.  וכשסיימנו לסעוד ליבנו בגורמה סבאזי (או איך שלא קוראים לדבר הירוק והחמוץ הזה) ובשאר מטעמיה של פרס, והמתנו למלצר (שכמו בסרט בורקס טוב, סובל מצליעה ופיגור שכלי קל) שיביא את החשבון [35 שקלקלים] הצביעה זוש על הקיר מאחורי וציינה:  "תראה איזה סדק מקסים יש כאן בקיר!  אני חושבת שאני אצלם אותו."

וכבר שלפה את היפנית שלה, אלא שפתע נתקפה היסוסים

"בעצם, אני לא יודעת. על מי אני עובדת. יש לי מאות תמונות  של סדקים מקסימים בבית "  הסתובבתי אל הקיר וניסיתי לראות את הסדק ואת המקסימות שבו  "כן, באמת מקסים" שיקרתי כדי להתקבל בפני אוטוריטה אמנותית גדולה ממני, ומייד ניסיתי לעניין אותה בטעם האמנותי שלי  

"אני ממש אוהב את הציור פה על הקיר. פעם שאלתי מי צייר אותו, ואמרו לי שזה טאפט.  הייתי אומר שהוא מתאר את המקום שאני רוצה לחיות בו"

זוש התבוננה בטאפט הענק שעל הקיר. צופה אוהד במיוחד יאמר שהוא משתייך לאסכולת הציור  הנאיבי, וצופה פחות אוהד ויותר אוביקטיבי יאמר שהוא קיטש מזעזע.  היא גייסה את כל העדינות והטאקט שלה, ואמרה: 

"כן.." 

"מקום כזה, בטבע.. אני בטוח שבצפון פרס יש מקומות כאלה" אמרתי בהתלהבות חולמנית.

"הממ.. נראה לי שפה מדובר יותר ביציר דימיונו של הצייר מאשר בציור ראליסטי"

"אה, באמת?" שאלתי מאוכזב משהו "אבל הטבע מסביב?"

"זה טבע עם הרבה ציבילזציה. טבע מתורבת"  

"אה.. אז כנראה שזה מה שאני צריך. אני באמת לא אוהב לישון באוהל. אני, תני לי מזרון. ישנתי מספיק בתנאי שטח קשים בטיולי התנועה" 

"אם אתה כל כך אוהב את התמונה הזאת, למה שלא תוציא את המצלמה ותצלם" ניסתה זוש להביא את השיחה לאפיקים פרודוקטיביים יותר.

"מה, את זה? אבל זה סתם... טאפט " 

"תוציא, תוציא ותלחץ! זה לא עולה כסף!"    

וזה היה הרגע שבו הבנתי את הפואנטה: יש ללחוץ עליה, זה לא עולה כסף!

מסעדת נאייב. שימו לב לטאפט. שם אחיה עם אהובתי

מקום החלומות שלי, בחסות קוקה קולה ומסעדת נאייב

 

ומאז, גבירותי ורבותי, אני לוחץ.  ביומיים הראשונים, לדוגמא, צילמתי 311 תמונות. וכך יוצא ששוב נתון הבלוג הזה תחת איום – בסדר גודל לא קונבנציאלי,  הפעם  -  של שטף תמונות אינסופי וחסר כל סלקציה.   שכן, ליפנית החדשה, בנוסף למשקלה הכלכלי הזעום ומשקלה הפיזי הצנום, המאפשר לקחת אותה בחיקי לכל מקום,  יש יתרון נוסף ועצום: היא עובדת בלילה. ואני, פקיד אפור במשרד ממשלתי מכובד, יכול להסתובב חופשי ברחובות בעיקר בלילה. וכאן התגשם חלום ישן שהיה לי (ומשום מה לא הצלחתי להגשימו עם מצלמת הוידאו שקניתי): לצלם את הלילה העירוני.  לא בגלל שהוא יפה במיוחד, אלא בגלל שהוא זמין. הוא מה שיש לי פה, והוא לא ישבור לי את המצלמה גם אם אני אמטיר עליו ברד של צילומים.  והיפנית החדשה אינה זקוקה לפלאש ולא לחצובה או יד יציבה במיוחד, היא מצליחה להעביר כל פריים בערך כפי שאני רואה אותו.  כל יצא שהסתובבתי ברחובות שעות, מצלם את הלילה, כמעט מתאהב מחדש בתל אביב (אבל לא, אין סיכוי). לפניכם כמה (וכמה, ועוד כמה) תמונות,  סתמיות וחסרות סלקציה כמיטב המסורת:

 

 

 

  

 

 

אבל עכשיו תגידו: מה, בשביל זה הטרחת אותנו?  הרי תמונות סתמיות אנחנו כבר יודעים שאתה יודע לצלם. מה עם מיטלוש?   ואני אענה:  פה באמת נכנסת לתמונה (חחחח...) מיטלוש. מיטלוש היא הכוסית-וונאבי שנכנסה בי פתאום. זה קרה רגעים אחדים אחרי שהחזקתי את היפנית הקטנה לראשונה בין ידי, ודחקה בי להצטלם שוב ושוב מול הראי, כאחרונת הטינאייג'ריות באתרים דוגמת היפים והאמיצים, שוקס ועוד מיליון כאלה אתרים, המספקים לחובבי הפדופיליה פורנו משובח חינמי, שהוא פרי יצר ההתנדבות של בנות ישראל הטובות והחסודות. בקיצור - בטענות פנו למיטלוש ולא אלי.  ועוד משהו: מדי פעם נכנסה בי אישיות נוספת, זו של מוישלה לב-טוב, מועמד מספר שתיים ברשימת "דולפין" לכנסת (תמצית המצע: שיפור תנאי חייהם של הדולפינים בישראל, ובייחוד האוכלוסיה הגדולה והמוזנחת של הדולפינים על וילונות האמבטיה).  (ובנוסף, סתם צ'ופר למי שעדיין לא ראה, ובייחוד למצביעי "עלה ירוק"  : כאן ומשהו דומה כאן).

אני מקווה שבכך סגרנו את הנושא של איך אני נראה. ככה פחות או יותר אני נראה, לטוב ולרע. וכמובן, אף פעם אל תאמינו לתמונות באינטרנט.

 

אניייי :)  בואריאציה על הצנחן הבוכה בשחרור הכותל

 

  אני... עצווובההה ... =] 

זה נראה כאילו השפיכו עלי... חחח... =]

זה לא מה שאתם חושבים, סוטים! חחחח.... =}   זאת משחת שינייםםם....

הלכתי לחפש שרותים יותר נקיים מהשרותים שלי... :)    מצאתי שרותים מעולים בסוזן דלללללל..... חח... מומלץ.... :)

ס'אמקקק... :) לא יודעת למה העיניים שלי יוצאות שחורות...  הם ירוקווותתתתת..... ירוק שולתתת....חח...

חחח... מפחיד נכון? חח... :}

חמוודהה... חחח.... :)

מוישלה לב טוב ערב הבחירות, הישר ממטה המפלגה:   אני סמוך ובטוח שנעבור את אחוז החסימה. בכנסת הבאה ישב במשרד איכות הסביבה דולפין!

 

מוישלה לב טוב ברגע של מתח כשמגיעים התוצאות של מדגמי הטלויזיה.  אמר לנו: אני סמוך ובטוח שקולות החיילים מחיל הים יהפכו את כל התחזיות על פיהן.

מיטלוש: אני עצובהההה.... :)

מוישלה לב טוב ברגע של אופוריה, יומיים לפני הבחירות,  בחסות העשב המתוק.

וכן, יש כאן רגרסיה קלה לתקופת התמונות המטושטשות.  חח.... :}

הייתי משועממת אז צילמתי את  הגוף שלי... =}   חחח...    לפני הריטריט, כשהייתי שמנהההה.... :}

:=}  עוד פעם הציצי שלי... :)    אחרי הריטריט יצאתי כוסיתתתת.. :-)

דרגווו אותייייי זונותת... :)

 

נכתב על ידי , 27/4/2006 13:31   בקטגוריות אלף מילים ואחת לא  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי() ב-16/7/2006 02:28
 



עדכון כזה, ללא כותרת


שלום לכולם

אני מאחר עכשיו לטרמפ שיוביל אותי לריטריט של שבועיים. בדרך כלל אני פשוט נעלם לאיזו תקופה מהבלוג, אבל הפעם אנסה לנהוג אחרת.

יש לי 17 פוסטים גמורים שלא פרסמתי ו- 37  מותחלים.  אני אשתדל לפרסם משהו כשאחזור (כולל הפוסט תמונות המובטח).

אני די בחרדה לקראת הריטריט הזה - אבל עוד מעט זה יעבור לי (יש לקוות).

המון תודה ואהבה לכל אנשי הבלוגוספירה המופלאים.

להתראות בקרוב.

נכתב על ידי , 13/4/2006 14:12  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אודיסיאה ב-3/5/2006 17:30
 



גירושה של דומיניק (2) - להיות השלום עצמו


[חלק ראשון]

 

גירוש דומיניק מעלה שאלות יסוד, שנוגעות לא רק לבודהיסטים. למשל, איך פועלים באופן בלתי אלים בעולם אלים?   או בלשון הטוקבקיסטים:  "יאללה יאללה תשלחו את הדלאי לאמה לדבר עם החמאס, הם יראו לו מה זה אי-אלימות".    זאת שאלה שנתקלתי בה בגיל צעיר ולאורך כל חיי, הרבה לפני שהכרתי את הבודהיזם.  פעם חשבתי שגבר חייב להיות אלים, ומשהו בי פגום אם אני לא מצליח להנות בזמן שאני הולך מכות.     היום אני יכול לאמר שהכעס והאלימות היו התחום בו הרגשתי את השיפור המהיר והדרמטי ביותר מאז התחלתי לתרגל. ועם זאת, הכעס ואפילו ביטויי הזעם לא נעלמו לגמרי -  להבחין בכך, זה חלק מרכזי מהתרגול.   התובנה שהכי עזרה לי כאן– תובנה שבחוויה, ולא הבנה אינטלקטאולית – היא שהכועס מצוי בסבל. כלומר, שעצם היותו של אדם שרוי בכעס, גורמת לו לסבל, סבל שאינו קשור לנסיבות החיצוניות שנדמה לו שגורמות לו להתקומם ולסבול.  אבל הפיתוי לכעוס הוא כל כך גדול!  אפילו כאן, בבלוגים. כתבתי "אפילו כאן" – מפני שבדרך כלל האוירה כאן כל כך מפרגנת וחמה, כאילו היינו אי שוחר שלום בים העצבים הישראלי ובאוקיינוס הניכור האינטרנטי.  ועם זאת – הפיתוי להגרר למריבות, קשה מנשוא. גם אני כמובן חטאתי בכך פעם אחת לפחות, ואני מצר על כך. וכשאני קורא במין הנאה מעוותת פוסטים שהם מערכות עקובות מדם במלחמות בלוגים  (הביטוי blog wars מוכר לי ממש מראשית ימי הבלוגים), משהו קמאי כמו "קול דמי אחיך קורא אליך מן האדמה" [במובן ההפוך מהתנכי] מושך אותי  - להצטרף! להביע את דעתי! להראות להם!

 

טיך נאת האן הוא נזיר בודהיסטי יליד וייטנאם, והוא גם מורה, סופר, פעיל שלום, ומנהיג חברתי. גם עליו (כמו על מאיר זוהר, שקיבל את הסמכתו מטיך בכפר שזיף) אני רוצה כבר זמן רב לכתוב סדרת פוסטים. טיך נאת האן פעל רבות למען הפסקת מלחמת וייטנאם.  בשל פעילות זאת המליץ עליו מרטין לותר קינג כמועמד לפרס נובל לשלום (אבל כנראה הוא לא היה ראוי כמו קיסינג'ר או יאסר עראפאת).   דבר נוסף שקרה בעקבות פעילותו, הוא שטיך נאת האן גורש מארצו (ע"י אותו משטר שהיה מטורף מספיק להקריב יותר מחמישית מבני עמו). זאת, אחרי שפעל ללא הרף למען נפגעי המלחמה האיומה הזאת – יתומים, גוססים, וחסרי בית.   בין סיפוריו הנפלאים יש אחד על ילדה שאביה נהרג במלחמה ע"י בני עמו, ואחר כך היא מאבדת את ראייתה בעקבות הפגזה כימית אמריקאית, ואז היא מאבדת  גם את אימה,  בירי מטוסים אמריקאים.

   

לאחר המלחמה ניהל טיך נאת האן ריטריטים עם חיילים אמריקאים, ותיקי מלחמת וייטנאם. בספרו "שלום בכל צעד" מספר טיך נאת האן: "איש אחד אמר לי שבוייטנאם הוא איבד ארבע מאות ושבע עשרה מחייליו ביום אחד..  אדם אחר סיפר לי שמתוך זעם ורצון לנקמה הוא הרג ילדים בכפר, ואז אבדה לו שלוותו. מאז אותו יום הוא לא היה מסוגל לשבת עם ילדים באותו חדר. .. לותיקי המלחמה יש מה לספר לאומה בנוגע לאופן שבו יש לטפל בבעיות העלולות להתרחש.. אנו חייבים ללמוד משהו מתוך הסבל שלנו".     


Eddie Adams - South Vietnam police officer executing a Viet kong prisioner  

 

בהמשך הספר כותב טיך: "בשנת 1966, כשהייתי בארצות הברית וקראתי להפסקת אש במלחמה וייטנאם, קם באחת מהאספות בהם נשאתי דברים פעיל שלום אמריקני וצעק אלי:

"חזור לארצך והבס את התוקפנים האמריקנים! אין שום תועלת בך כאן!"

מדובר כאמור באמריקאי – שעמדתו אולי  לא תפתיע  את מי שמכיר את השמאל הרדיקלי שלנו (ואני מכיר אותו היטב).

ממשיך טיך נאת האן:

"הוא ועוד אמריקנים רצו שלום, אבל סוג השלום שהם רצו היה תבוסתו של צד אחד כדי לרצות את זעמם.

שאפתי כמה נשימות עמוקות כדי לאושש את עצמי, ואמרתי:  "אדוני, נראה לי שרבים משורשי המלחמה מצויים כאן, בארצך. וזו הסיבה שהגעתי הנה. אחד השורשים למלחמה מצוי בראיית העולם שלך. 

פעולה למען השלום פירושה,בראש ובראשונה, להיות השלום עצמו"

 

נכתב על ידי , 2/4/2006 17:46  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיטלוש ב-27/4/2006 17:54
 



לדף הבא
דפים:  

66,382
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , שירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjerom_k אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jerom_k ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)