לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים הם במקום אחר


ועכשיו - אל החיים האחרים, אלה בלי הטעויות!

כינוי: 

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2006    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

בשם כל האיתָי-ים שבעולם


[ללא ספק, אני מגרד את התחתית: הפוסט הבא איננו אלא מיחזור של תגובה, בבלוג הנהדר  הזה] .

 

עבור: הגב' קרן פלס  ו/או באי כוחה

העתק: מערכות העיתונים הגדולים וערוצי הטלויזיה המובילים

הנדון: הכפשת שמנו הטוב

 

גב' נכבדה,

בשמי ובשם כל האיתָי-ים שבעולם, אני רוצה למחות, רשמית אך גם באופן בלתי אמצעי, נגד ההכפשה הקולקטיבית שאת מבצעת בנו. מאז שהוצאת את כתב השטנה שלך לאויר העולם, איננו יכולים לצעוד צעד מבלי ששמנו יוכפש –מעל גלי האתר כשאנחנו מתגלחים בבוקר וכשאנחנו במונית השירות; בטלויזיה (לי אישית אין, אבל אני הרי מייצג פה ציבור גדול ויקר); ואפילו בבואנו למצוא מקלט אצל זאת שסופגת הכל, רשת האינטרנט.

לך ולעולם כולו ברצוננו להבהיר:

לא אנחנו כתבנו את השיר הזה.

אנחנו בדיוק להפך.

נכון, יש לנו גולף שחורה, בת עשר לפחות, עם כמה כתמים שלא יורדים. אז מה? כל שאר דבריך מתארים במדויק את מי שאנחנו לא.

אנחנו מתעסקים כל הזמן ברגשות שלנו, אפילו יותר מדי.

אנחנו לא נעלמים בבוקר (אם נותנים לנו להישאר).

ואחר כך -  אנחנו זוכרים,  כל החיים.

אנחנו, מאד אכפת לנו מהזולת. יותר מדי אפילו.

אנחנו לא מפרקים בקבוקים.

אנחנו מלאי הערכה לבקבוקים, ומקבלים אותם כמו שהם.

אנחנו בכלל בקושי שותים.

אלכוהול זה לא הסם שלנו.

ולפני שאת, גברת פלס הנכבדה, מאשימה אותנו בביגמיה, כדאי שתבדקי היטב את העובדות. תופתעי לגלות שלא רק שלא ביגמנו ולא בגדנו ולא היו לנו "יותר מדי נשים" – רבים מאיתנו בקושי זוכרים איך נראה היצור הנשי הנשגב במלוא תפארתו.

לאור הפגיעה האנושה בשמנו הטוב, אני מתכבד להודיע לך שהגשנו נגדך תביעת לשון הרע בבית משפט השלום ברמלה. כמובן שלאור אופיינו הנוח, תמיד נהיה מוכנים לפשרה שתכלול התנצלות פומבית, נשיקה על הלחי, ושש מאות ותשעים אלף שקל לכל אחד מאיתנו, פיצוי על עוגמת הנפש שגרמת לנו.

 

על החתום:  איתָי איתַי, עורך דין ונוטריון, בשם "איתַי", אגודה שיתופית (ע"ר).

 


אם מישהו שומע על דירה שמתפנה בין ה 1/8  ל1/9 בערך – אודה לכם מאד אם תודיעו לי (vn13523  שטרודל netvision נקודה net.il).  עד 650$, בערך. 

וכנ"ל בחורה פנויה. 

נכתב על ידי , 27/6/2006 20:39  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי() ב-28/7/2006 21:23
 



גלגולה של רפונזל בעוברת אורח מרמת גן


שלשום רפונזל/רוזה מרציפן/מירב קנר התאבדה.

כולם כבר כתבו על זה, וגם אני הרביתי בתגובות.

ובכל זאת, כולנו - על אחת כמה וכמה ברשת - רקמה אנושית אחת (משפט כל כך יפה, איך הפכו אותך לקלישאה!). לכבוד ההתאבדות אנסה לכתוב משהו קצת פחות ערוך ומכופתר.

 

לפני שלוש שנים, בערך,  הלכתי במעלה שיינקין וראיתי מודעה, בדפוס קטן וצפוף, המספרת על התעללות של אב בביתו ועל שתיקת המשפחה או הצטרפותה להתעללות (זאת לא היתה בדיוק אותה המודעה שמצולמת בכתבה).  נעצבתי מאד, עצבות שנשארה איתי רגעים ארוכים, וחזרה מדי פעם בימים הבאים.   נעצבתי לא רק בגלל הסיפור המזעזע, אלא גם בגלל הצורך של כותב המודעה לשפוך את  כאביו בטבורו של הרחוב, על קיר פח בהיר שחצץ בין המדרכה לבור גדול שנחפר למען בניין שעמד להיבנות במקום (הבניין החדש בשיינקין פינת מלצ'ט, שבמרתפיו שוכן מועדון הכושר beyond),  בין מודעות על הופעות של להקות רוק למודעות על מסאג'ים. היה לי ברור שיש שם כאב לא פתור, ושהמודעה לא תפתור את הכאב הזה. תהיתי אם הבחורה הזאת היתה כותבת בלוג, אילו היתה יודעת שיש דבר כזה. היא הצטיירה לי משום מה כחסרת השכלה, למרות כשרון הניסוח של המודעה. כמובן שלא ידעתי אז שהיא למדה בתוכנית הבינתחומית לתלמידים מצטיינים, משאת נפשי הנכזבת. גם הבלוגוספירה היתה אז הרבה יותר קטנה. הכל היה רק חול וחול, אנשים אמרו שלום, חבר היה חבר.

ואז גדלה הבלוגוספירה, והגיעה אלינו חברה חדשה, רוזה מרציפן, שמצאה חן בעיני. לא הופתעתי כשהיא התגלתה ככותבת המנשר ההוא. דמותה בבלוג התבררה כשונה מהדמות שציירתי לי, שנונה ומורכבת יותר.  עקבתי רק בחצי עין אחרי הבלוג ההוא, עם כל הדרמות שנקשרו בו – ניסיון ההתאבדות, העידוד כביכול, וכו'.   יום אחד כשלחצתי על הקישור שלה, היתה שם במקום בלוג הודעה שמספר הבלוג אינו קיים. 

אחרי כמה חודשים נכנסתי במקרה לבלוג מסקרן, וכמובן שמייד אפשר היה לזהות את רוזה מרציפן, שהפכה לרפונזל (יש משהו מרתיע ושובר שיניים בכינוי הזה, לא?).  בבלוג החדש היא כתבה כמה פוסטים שמאד אהבתי, ולצערי (עקב מחיקת הבלוג שלה) אני יכול ללנקק (מה המילה הנכונה פה? הרי זה לא לינקוק הדדי) רק לעצמי, לפוסט שכתבתי בעקבות האבחנה הגאונית שלה על "הקיילי מינוג של אוהבי תום וייטס".

בשלב מסויים היא פנתה אלי במייל פרטי. היא אמרה לי שכמה שהבלוג שלה אינטנסיבי, הוא לא מייצג אלא חלק קטן מהאינטנסיביות שלה בחיים, ושהיא רוצה שנעבור איזה תהליך ביחד. עם השנים למדתי להכיר מכיר את עצמי, ואת משיכתי לקשרים עם אנשים לא שפויים. באותה תקופה גם הייתי לאחר שני קשרים כאלה, שמרטו את עצבי כהוגן.  לכן נרתעתי מלפתח את הקשר הזה. התעקשתי לוודא שלא אמצא את עצמי תחת מתקפה מהסוג שעברו פריי וטול (שהפוסט שלה הוא הכי מעניין ומרגש מאלה שקראתי עד עכשיו בנושא ההתאבדות).  מצד שני, השקעתי מאמצים להיפרד ממנה כידיד (ואף ציטטתי את "ברוגז ברוגז, לעולם").   ולזכותה יאמר שהיא הבינה את חוסר האפשרות של קשר, וגם את הפחד שלי מלהיכנס לריב איתה – ולעולם לא התקיפה אותי או העליבה אותי בשום צורה (מעבר לחליפת המיילים הקצרה ביננו, שהיתה קצת עצבנית ומאשימה).

ועם זאת, בכל פעם שהייתי נכנס לבלוג שלה – ועשיתי את זה הרבה – נעצבתי מאד, וגם כעסתי. רפונזל, מתוך פראנויה, תקפה אנשים שלא עשו לה כל רע, אנשים שמעולם לא היה לא אפילו קשר אינטרנטי ישיר איתם (למשל את שלומית, שאני ודאי שאינני מחסידיה). הקורא בבלוג שלה יכל לראות איך מול עיניו מתרחשת דינמיקה של הדרדרות פראנואידית, שבה רפונזל בודה קירות שנסגרים עליה מכל עבר, בודה ענקים  כל יכולים ושטניים שמנסים למחוק אותה ולהתעלל בה ביד רשעים.

ופה אני רוצה להתייחס לדינמיקה שנוצרה עם המגיבים. רפונזל מחקה כל תגובה שלא היתה מחיאת כפיים או חיבוק. מכיוון שראיתי זאת, התאפקתי שוב ושוב מלהגיב. כוונתי היתה לנסות לעזור לה לראות את הנזק שהיא עושה לעצמה. (זה נשמע מתנשא. יש לי רושם ששלכת עוד תשטוף אותי). כאשר אדם כועס, הוא נשרף באש של עצמו.  הכעס גורם סבל עצום לכועס – בדרך כלל סבל הרבה יותר גדול מזה של מושא הכעס, שהוא כמין אל או אלה על האולימפוס, בעיני הכועס.   לכן, התפלאתי לראות כיצד בלוגרים שאני מעריך ואוהב מריעים לרפונזל, גם ברגעים הקשים ביותר של מופע האימים שלה. (אולי "מריעים" היא מילה רעה מדי. התגובות שלא נחמקו כללו חיבוקים וירטואליים, מילות עידוד וכיו"ב). 

ואולי בכלל זאת היתה הדרך היחידה לעזור לה? אולי זה היה המעשה האנושי הנכון?

לא יודע.  אני מרגיש באופן ברור שדרך הריב והמאבק מובילה – אם הולכים בה עד הסוף – למקום הנורא שאליו הגיעה רפונזל.

(ובכל מקרה, כמו שהעירו רבים, אי אפשר היה למנוע את המוות הזה  בתגובה מחבקת, כמו שאי אפשר היה לגרום לו בתגובה ארסית). 

 

.. no battle is ever won. They are not even fought. The field only reveals to man his own folly and despair, and victory is an illusion of philosophers and fools

אין לך קרב שיש בו מנצחים. שדה המערכה רק מגלה לאדם את טיפשותו ויאושו שלו, והניצחון הוא אשליה של שוטים ופילוסופים.

 

[ויליאם פוקנר, הקול והזעם]  (פעם עוד אכתוב פוסט על פוקנר ובייחוד על הפסקה הזאת, שפותחת את המונולוג של קוונטין.  פעם, כשאלך בשדה לא נצרב בלהט השמש).

 


 

שלשום בלילה רציתי להראות לידידה שלי את הבלוג החדש של רפונזל (אני מודה שהמניעים שלי היו שפלים ביותר. אני מציצן, ורציתי לדעת מי זה העיתונאי האימפוטנט והסאדיסט). חיפשתי בגוגל ומשום מה לא מצאתי. כשעה אחר כך אותה ידידה שלחה לי לינק לידיעה של חנן כהן. ישנתי רק שעתיים באותו לילה (ואני אדם שישן שינה די עמוקה לפחות חמש שעות בלילה נטול התאבדויות). למי שזוכר, התאבדויות הן נושא רגיש אצלי. (זה המקום לפנות לכל מכרי הבלוגוספרים: השתדלו לא להתאבד – אם לא בשבילכם אז בשביל שנת הלילה היקרה שלי).  הפעם, הייתי מופתע מעוצמת הרגשות שעלתה בי. אדם שמתאבד כמו זורק לפרצופנו את ההכחשה הגדולה ביותר, הכחשת המוות.  בריטריט ששינה את חיי, בסוכות 2004, מצאתי את עצמי יושב במדיטציה של הבודהיזם הטיבטי שנושאה היה מוות. הנקודות העיקריות במדיטציה כזאת הן:

-          כולם מתים. גם אנשים עשירים ומפורסמים.

-          אהוביו של הנפטר אינם יכולים לעזור לו בשעת מותו

-          אין לדעת את מועד המוות. אנחנו אומרים לעצמנו: אני צעיר ובריא, מה לי ולמוות. אבל כמו  שאמר אחד הלאמות: אנשים בריאים מתים כל הזמן, והרבה פעמים הם מתים לפני אנשים גוססים.

מותה של רפונזל מעיר אותנו מתרדמתנו הדוגמטית לגבי מותנו שלנו. וזה מוזר, כי עבור רובנו שלא נפגשנו איתה ולא שוחחנו איתה בטלפון, היא הרי היתה רק טקסט, רק סימנים שחורים בשדה הראיה. (ופה אני חייב להפנות לפוסט פרידה מרגש עד דמעות של כותבת מופלאה, שכן הכירה אותה).

אבל (בניגוד לחוסר הממשות כביכול של הקשר עם רפונזל) - מי מאיתנו לא שאל את עצמו:

מה היא באמת לא תבוא ותגיב לי לפוסט הזה?

(או  "איך יודעים  שהיא התאבדה? אולי חנן נפל קורבן למתיחה? אולי היא בכלל לא היתה קיימת?")

 

לא. כנראה שהיא לא תבוא ותגיב יותר.

 

 

 

המילים עברו דרך העולם

 כמו להקת ציפורים

 כעת אין דבר בעולם

 אפילו העולם לא בעולם.

 

חזי לסקלי, מחול  שלושים ושישה


[כל מה שכתוב במודעה של חברת קדישא הוא "קנר מירב, בת אברהם" אברהם, האב שלהרגשתה יצר את כל הכאב בעולמה].

 


אתמול חזרתי מהמדיטציה ברמת גן. על הספסל בשדרות טובים ישבה אישה נטולת גיל, וביקשה ממני את הפלאפון. היה משהו נואש בפנייתה אלי. היא חיכתה עד שאעבור, ואז פנתה בנימה קצת נואשת. היא היתה מוקפת בתיקים ושקיות ניילון, והתחילה לפשפש בכולם, בחיפוש אחר מספר הטלפון. תוך כדי היא הודתה לי במילים מוגזמות, הרגיעה אותי שמייד היא מתקשרת, וזו תהיה שיחה קצרה ממש, הפלאפון שלה פשוט התקלקל, והאנשים כאן כל כך רעים.

האנשים איפה? שאלתי במבוכה

- כאן, בכל מקום. ובייחוד בשכונה הזאת.  אתה לא יודע איך הם יורדים לחייך. כמו חיות טרף.

מבוכתי גברה, היא המשיכה לפשפש בתיקיה,  והזמינה אותי להתיישב בספסל לצידה. התיישבתי ומוללתי באצבעותי עלה מהשיח הסמוך. חיפשתי נושא לשיחה.

- את גרה כאן?

- אני מתארחת כאן.

כל הזמן רציתי להגיד לה שרפונזל התאבדה.  זה ממילא מה שעבר לי בראש, והיה נראה לי שהיא תבין ישר על מה אני מדבר, כיוון שהיא בסוד העניין.  מצד שני, הרגשתי שאם אני אדבר איתה על זה, היא עלולה גם כן להתאבד. אז זה נשאר לי תקוע בגרון: את יודעת, רפונזל התאבדה אתמול.

האישה המשיכה לחטט בתיקים שלה בחיפוש אחר מספר הטלפון, והמשיכה לדבר מדי פעם על הרוע של האנשים. אבל אתה יודע מה, אם זה מה שבונה אותם, להיות רעים, אז שיהיו. כשהיתה משתקקת הרגשתי נבוך. לא היתה ביננו דינמיקה טובה. יכולתי להרגיש גלים של מתח שמגיעים מכיוונה.

לבסוף היא שלפה יומן קטן, בכריכת עור, והתחילה לדפדף בין דפיו, שכולם ריקים. זה לא פה, איבדתי את זה.  אמרה, אבל אז שלפה פיסת נייר מקומטת, ושאלה אותי איך מחייגים. פשוט לוחצים על המספרים.. מלמלתי, אבל היא מייד אמרה שהיא יודעת. היא לחצה עליהם וקרבה את הפלאפון לאוזנה. לא עונים.אמרה ביאוש  זה המספר הלא נכון. לא נורא, אני אמצא את המספר אחר כך.

רציתי להרגיע אותה, אבל לא ידעתי איך. שאלתי אם יש  לה איפה לישון.

אני? בטח שכן. אמרה בגאווה פתאומית ופצועה, ונתנה לי את הפלאפון

כשהתרחקתי משם, מייד בדקתי את המספר שחייגה. בלי קידומת התנוסס על המסך המספר:

 

188621

  

 

נכתב על ידי , 19/6/2006 16:54  
121 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי() ב-3/1/2008 02:46
 



המספרים משקרים


[פוסט מספרים כזה, אתם יודעים. ברוח התקופה. כאן וכאן יש דוגמא מוצלחת יותר משלי לפוסטים כאלה. היא התחילה עם זה]

 

Tre due otto   שלוש שתיים שמונה, אלו שלוש ספרות ממספר הטלפון שהיה למשפחה שלי ב- Via della Farnesina  בשכונה שבנה מוסוליני בצפון רומא, והן (הספרות) תקועות בזכרוני במצלול איטלקי מתגלגל, עשרים ומשהו שנים אחרי. עמוק, מתוך הקרקעית הדוממת של אוקיינוס הזיכרון הן צפות ועולות לפעמים, בלי חוקיות. את שאר המספר  אני לא זוכר.      לפעמים נדמה לי שכן: מספרים שחורים עפים מול העיניים, מתוך חלל כהה, וקריין מגלגל אותם באיטלקית רוהטת שהיא עדיין השפה הכי יפה בעולם, אפילו אם שם באיטליה נהרסו לי החיים. Uno..Nove..quattro… Cinque..        

E poi?   ואחר כך, מה?

אחר כך כלום, zero.

לא זוכרים את מספר האוטובוס שהיה דוהר במהירות מטורפת למעלה, במעלה via cassia, ולפעמים לא עוצר גם אם מושכים חזק בחוט הגבוה מדי. , לא זוכרים אפילו את מספר הדירה בה גרתי קרוב לשלוש שנים.

 

8   מספר המיכל-יות שרשומות בספר הטלפונים שלי.  ויש מיכל אחת נוספת, שאיבדתי את הטלפון שלה לפני שנים רבות. היה לה שיער קצר ויופי שלא יכולתי להתאפק מלגשש אליו, כששכבה לידי בחדר שלי, ברחוב יהודה הלוי, מספר

 

86   דירה מספר 5, שלושה חדרים, עם שתי שותפות, שכונו "המפלצות הקטנות [והמגעילות]". מיכל היפה והאבודה (מבחינת מספר הטלפון) אמרה לי: "אני רוצה לחיות באלסקה. ואני אסע לשם, ואחיה שם, אתה תראה. ברגע שאני אשתחרר מהצבא, אם אני בכלל אלך לצבא" וזה לפני שאני או מיכל הכרנו את Caroline says II  (שזה 2 בספרות רומיות) מתוך "ברלין" אלבום הסולו השני של לו רידשלישי אם  נחשיב את האלבום "לו ריד"). קרוליין שכל החברים שלה קוראים לה אלסקה. גם לא העלנו על דעתנו, מיכל ואני, שבמטולה יש מלון בשם "אלסקה", ולפעמים משכנים בו משוררים.   

מיכל היה גם שמה של המיתולוגית.  היא לעגה לפנטזיית אלסקה של מיכל השניה, ואמרה שהיא אומרת לי את זה כי היא חושבת שזה מקסים, וכמה זה אופייני לילדות כמוה.  מצחיק, בהתחשב בכך שמיכל המיתולוגית היתה בעצמה ילדה מקסימה, ולמזלי, כעבור תשעה חודשים בערך, בראשון לשלישי אלף תשע מאות תשעים ומשהו, עברתי לגור איתה בדרך נמיר מספר

 

107, דירה מספר תשע. גרנו שם, מעל הרחוב הכי רועש בתל אביב, במשך 41 חודשים, עד הראשון לשמיני אלף תשע מאות תשעים ומשהו+3. ובמשך 41 חודשים שילמנו, ב-1 לחודש, לגברת רותי ס' שגרה ממול, בשכונה בבלי, 550  דולר אמריקאי, בשקלים כפול שער הדולר באותו זמן.

ומה עוד עשינו?

אהבנו.

ומה עוד?

למדנו.

"בזכותך סיימתי את הלימודים" אמרה לי שנים אחר כך. "באמת! בלעדיך לא היה לי מקצוע"

"אותו דבר אבל להפך" השבתי בבדיחה פרטית.

והציונים?

את שלה אני לא יודע.

באשר לי:

 

95  ממוצע בחוגים הסטוריה כללית וב.א. כללי הספיקו לי להצטיינות יתרה ולניפוח האגו, שזה אותו דבר כמו חוסר ביטחון, אבל (רק כאילו אבל) להפך.

  מבוא למיתולוגיה למתחילים. מחומר הקורס.

 

707  הוציא אבא שלי בפסיכומטרי, בגיל 50.  33 נקודות יותר ממני. איזו בושה זו היתה! איזה משבר!

 

2.5 פעמים ניסיתי להתקבל ללימודים בתוכנית הבינתחומית לתלמידים – ונכשלתי. 

בחצי פעם השלישית והאחרונה ניגשתי יחד עם בן דוד שלי, שהתקבל.  איזו בושה זו היתה! הוא אף סיים אותה, פחות או יותר, כעבור כארבע שנים. אבל אז כבר היתה פחות בושה, בגלל ההצטיינות היתרה.

 

87  בינוני למדי היה ציון הסיום שלי בקורס תכנות בממר"מ.  פעם ראשונה ואחרונה שלמדתי ממש קשה.  פעם ראשונה ואחרונה שהייתי תלמיד בינוני ולא מצטיין.

 

91.5  ש"ח לשעה אני מרויח, בעקבות אותו קורס.  לא כולל ניכוי מס הכנסה, בריאות, ובטוח לאומי, לא כולל קופת גמל, קרן השתלמות ופיצויים, לא כולל החזרים שונים כגון אש"ל.

סכום  נוסף שבין 110 ש"ח ל-160 לשעה, כך אני מעריך, מרויחה החברה שבה אני מועסק. כלומר , לפי הערכתי , החברה הממשלתית שבה אני עובד משלמת לחברה המאד לא ממשלתית שבה אני עובד,  משהו בין 200  ל- 260 ש"ח לשעת עבודה שלי.

בעבור מה?

 

70%  מהזמן בעבור  גלישה באינטרנט:

פורנו (בין 0% מזמן הגלישה בתקופות טובות ל- 70% בתקופות רעות),

ישראבלוג (בין 25% ל- 90%  מהזמן - והכוונה כמובן לקריאת בלוגים ולתגובות, ולא לכתיבת פוסטים), 

ואחרים (בעיקר אתרי מדיטציה ותנועה).

 

10%  מהזמן על משחקי מחשב משנות השמונים  (digger,meteor,Tristan,tetris,pakman,arrow,miner , ולאחרונה: הליקופטר שנוסע בתוך מנהרה אינסופית ומתרסק כל רגע על איזה זיז בטון, ממש כמוני).

 

10%  לכתיבה, המתחלקת כך:  

97%  מהזמן מיילים

(מתוכם 95%  לשלכת, 1%  לתום, 1%  לעמיחי בהודו, 1% ניסיונות עלובים וכושלים להפגש עם גלי)

2.5% יומן וכתיבה אחרת,

0.5% פוסטים (מתוכם כ- 85% אינם מתפרסמים מסיבות שונות).

 

1.5%  מהזמן הכנת נס קפה והכנסת קורנפלקס לתוכו.

 

3.5%  מהזמן שרותים (אבל זה בגלל שאני מחרבן יותר בבית (ענין של רכות נייר הטואלט ובעיקר הנגישות של חומר קריאה בתא השרותים)).

 

5%  מהזמן לעבודתי הפקידותית, הכוללת בעיקר בהייה במסך ובו אותיות ירוקות על רקע שחור (לא השתנה מאז שנות השבעים).

 

 


אני מסתכל על מה שכתבתי ורואה ערמת שקרים. 

"דברי במספרים, גברת" ביקש משורר הפופ ש' שבן, ורמז בכך לתדמיתם של המספרים כנציגיה של הידיעה המוחלטת, אותה ידיעה מוחלטת שאנחנו כל כך מבקשים, בעולמנו הכאוטי.

אז איך זה שמאחורי המספרים המדויקים שכתבתי יש כל כך הרבה טיוח, כל כך הרבה מאמץ לצאת מוצלח?

 

נכתב על ידי , 6/6/2006 16:39  
78 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתי() ב-19/4/2008 07:12
 





66,382
הבלוג משוייך לקטגוריות: סיפורים , שירה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjerom_k אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jerom_k ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)