לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Fuckinig World Of Me


רק שתראה שאתה חי בסרט, תבין את משמעות החיים!

כינוי: 

בת: 29

ICQ: 339226358 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

מה דעתכם על מוזיקה??


היי כוללםםם...

חזרתי מבפצרר..

פוצצו אותנו בשיעורי ביתת!!

ורק עכשיו סיימתי..

טובב

היוםם נדבר קצת על מוזיקה

מה אתם אוהבים??

אני בעיקר אוהבת רוק אבל לא רוק ישראלי (יאככ!)

הנה נגיד לכם כמה להקות:

Tokio Hotel

Linkin Park

Paramore

M . C . R

Metalicka

 

זה בערך הלקות שאני שומעת ... :]]

נכון לא הרבה אבל ני עדיין אוהבת בעיקר אותםםם !!

אזז הנה כמה דברים עליהםם:

 

Tokio Hotel:

טוקיו הוטל היא להקת רוק פופ שמורכבת מארבעה בנים

ביל קאוליץ (סולן, 18), טום קאוליץ (גיטריסט,18),

 גיוארג ליסטיניג (בסיסט, 20), גוסטב (מתופף, 19)

הלהקה היא להקה גרמנית.

כן, כן! אני יודעתת..אבל לא לדאוג הם לא נאצים!!

היתה להם הופעה אחת בארץ בתאריך ה - 6.10.2007

לפני חודשייםם!!

השיר הכי מוכר שלהם הוא: "Monsoon"

אין בנאדם שלא מכיר ואוהב את השיר הזה!

אזז הנה השיר:

http://www.youtube.com/watch?v=kfMnM5Y2rw8

(נכון שהבנאדם ששר, ביל, נראה לכם בהתחלה כמו בחורה אבל הוא לאאא!!)

יש שם עוד כמה שירים שלהםם אז שווה לכם להיסתכלל!!

ללהקה בינתיים יצאו שלוש דיסקים:

Schrei

Scream

Zimmer 483

כל הדיסקים ממש ממש מוצלחים אז שווה לכם לשמוע!!

 

 

 

 

Linkin Park:

לינקין פארק היא להקה רוק מלוס אנג'לס

הלהקה מורכבת משישה בנים

צ'סטר בנינגטון, מייק שינודה, בראד דלסון, ג'ו האן, פינקיס פארל, רוב בורדון.

הלהיט הראשון של הלהקה הוא: "One Step Closer"

 שיר שבמהרה הפך להימנון של הצעירים בארה"ב

ושהיה מעט זמן בראשי מצעדי העולם!

ללהקה יצאו שבעה דיסקים רישמיים:

Minutes To Midnight

Gollision Goyrse

LIVE IN TEXAS

METEORA

BEANIMATION

HIBRID THEORY

HIBRID THEORY EP

באמת שבכל הדיסקים יש אחלה שירים אזז שווה מאוד לשמוע!!

הנה אחד מהשירים של הדיסק החדש (הדיסק שכתוב ראשון)

Bleed  It Out

http://www.youtube.com/watch?v=MehEiUcHX5U

 

שמעו את השירים שלהם אחלה שיריםם!!

 

 

 

Paramore

להקת רוק אלטרנטיבית מדהימה שבאה אלינו מפרנקלין, טנסי ארה"ב.

בלהקה 4 חברים:

סולנית: היילי וויליאמס (18)

גיטרה ראשית: ג'וש פררו (19)

תופים: זאק פררו (17)

גיטרה בס: ג'רמי דייויס (22)

הלקה היא להקה לא הכי חדשה אבל גם לא כל כך ישנה

יצאו להם שני דיסקים:

All We Know Is Flling

Riot!

 

קבלו שיר:

http://www.youtube.com/watch?v=GLZttSe_g0E

חחחח אני חולה על השיר הזה!! :))

 

תשמעו - הם טובים!

 

 

 

 

טובבב זהו ביינתייםםםםם

מחררר אני ישיםם עודדד..

כי אני הולכת להיסתפר עכשיו יאיי ^^

אזז..ביייי :))

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 16/12/2007 15:48  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יוםם שבתת!!


ששללוםם !!

היוםם היה די מעצבןן !!

היתחלתי לעשות שיעורים ב - 1 בצהריים וסיימתי באברעע !!!

למי שעדיין לא יודע אני בצופיםם..

כן כן.. זה נשמע לכם חנוני אבל זה לאא!!

כשתיהיו שםם - תבינו !!

זוכרים את הפוסט הקודם? שאמרתי לכם שרבתי עם 'חברות שלי'

אזז היום הלכתי לצופים עם חולצה ש'חברה' שלי נתנה לי אותה

לא יודעת למה

וראיתי אותה בדרך וזה היה די מפדח לא בדיוק אמרתי לה שלום..

אבל מה אכפת לי שתקפוץץ !!

בצופיםם? היה סבבה לגמרי !!

חוץ מילדה אחת *שם חסוי* שתמיד חייבת להידבק לילדים!!

כנראה שאין לה בדיוק חברים אז היאא דבק שלוש שניותת!!

אחרי שלוש שניות שאתה רואה אותה היא נדבקת אליךך!!

נכון מעצבן?!

פעם אחת כל 'החברות שלי' יצאנו לקניון ו*שם חסוי* באה אלי הביתה

שאלתי אותה מה היא עושה פה והיא אמרה לי

"אנחנו הולכות לקניון" = D

מי הזמין אותך בכלל???

ואף אחד לא הבין למה היא קשורה !!

היא גם נעלבת אם לא אומרים לה שלוםם!!

אבל אני לא אומרת שלום לאנשים שאני לא אוהבת אני מתעלמת מהם!

אזז היא ניפגעתת בעיה שלהה!!

עכשיו אני היגעתי הביתה לאחר חרא של יוםם !!

נקווה שמחר יהיה יותר טובב :))

 

מחר נעלה עידכון גם על מה שקורה וגם קצת על מוזיקה.. :)

דרך אגבב 'רוני קאוליץ' ??

גמני מעריצה של טוקיו הוטל :))

אז כל מי שמעריץ שיכנסס מחר

וגם אם לא תיכנסו כי יש עודד להקותת !!

 

טובב מספיר חפרתיי..!!

ביי ושבוע טובב !! :))

 

נכתב על ידי , 15/12/2007 19:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי כולםם!!

היה לי קצת משעמםם אז החלטתי לעדכן! :))

טובב אזז חזרנו ללימודים אתמול

וזה ממש מעצבן הביאו לנו מלאאא שיעורים!!

האמת? שרציתי לחזור לבצפר אבל לא ללימודים (הבינות?)

אם גם אתם חזרתם לבצפר אני מישתתפת בצערכם :((

סך הכל הכלל ממש טובב רקק ש'חברות שלי'

לפחות ככה הן קוראות לעצמן כבר לא חברות

והן אף פעם לא היו!!

בגלל שהיחלתי להיסתובב עם ילדים אחרים הן התחילו לשנוא אותי!

אבל זין!! כבר לא אכפת לי מהן מצידי שימותו!!

טובב אני חושבת שחפרתי מספיקק על מה שקרה לי

וזה גם לא הכי חשוב עכשיו

my fucking world !

 טובב אזז זהו בינתיים חכו לעידכון מחר אולי יהיה יותר מעניין..!!

ביי שבת שלום!! =]

נכתב על ידי , 14/12/2007 17:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

44
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביב'ס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביב'ס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)