לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

משעמם לי, ונסוף לכל אין לי חיים אני בת 18 וחצי והיום אני חרמנית יום שישי היום ואין לי אף אחד אז נכנסתי והתחלתי לכתוב בלוג ולא אכפת לי להשמע מושפלת וסתומה כי אף אחד לא מכיר אותי ואני ציכה מישהו שישמע אותי צועקת מתוך השיעמום הזה בא לי למות או לברוח רחוק


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

היום שישי שלי


ועוד פעם הגיע יום שישי שחיכיתי לו כל השבוע, ועוד הפעם אין לי מה לעשות עם עצמי, נהייתי חרמנית רצח ואין אפחד נורמלי כדי לדפוק, גם ככה אני בתולה , אז אין טעם להרוס את זה, ואני כמו סתומה מחקה לנס, אולי היום אצה לי לאיזה מקום ואכיר את אהבת אמת , חחח ומשום מה זה לא קורה כבר 18 וחצי שנה, מאז שאני זוכרת את עצמי, יש הרבה סיבות למה, אבל למרות כלללל הסיבות זה קורה לכולן חוץ ממני, לכונפות, לעקומות ואפילו לשמנות ממני, אז במקרה כזה אני יושבת ביום מול הטלויזיה רואב סרטים על אהבה מזדינת לאף פעם לא הייתה לי גם לא תהיה לי זוללת שוקול מקללת כל שניה שזה קורה לי ואז מקיה חלק מזה, חח איזה חרא של חיים, לי ולחברות שלי אין פילו חבר'ה נורמליים כי הברחנו את כולם , חח חשבנו שאנחנו חכמות מדי ועכשיו אני רואה שזה לא ככה, כל יום שישע אותו סיפור עם בכי שאני קולטת שאני שמנה ובאותה שנייה משמינה עוד יותר , ומרגישה כזאת מעפנהההה
נכתב על ידי Holly_K , 14/12/2007 17:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Holly_K

בת: 34

ICQ: 426693992 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHolly_K אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Holly_K ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)