לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Im Not Ok


you werer me out

Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008


Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

^^

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אפי ^^

Mrs. Flippy אומר/ת:

היי

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

מנדמע?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

מנשמע*

Mrs. Flippy אומר/ת:

בסדר. מה איתך?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

מצויין ^^

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

ישחדש?

Mrs. Flippy אומר/ת:

לא. לך?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

נמנמ מה יש לולר?

Mrs. Flippy אומר/ת:

מה יש לה?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אין לה מצברוח בגלל אנשים

Mrs. Flippy אומר/ת:

לא נכון.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

היא מדברת איתך עכשיו, הא?

Mrs. Flippy אומר/ת:

לא

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

נווווו

Mrs. Flippy אומר/ת:

מה נו?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אני הוכחתי את טענתי ,><

Mrs. Flippy אומר/ת:

איך?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

שהיא לא מדברת אם אנשים

Mrs. Flippy אומר/ת:

היא מדברת עם כולם ><

Mrs. Flippy אומר/ת:

כשרע לה אני יודעת וטוב לה.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

היא אפילו לא מחוברת אצלי עכשיו

Mrs. Flippy אומר/ת:

נו אז?><

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

נו היום דיברתי איתה והיא ממש ממש לא הייתה במצברוח

Mrs. Flippy אומר/ת:

אז אתה טועה, היא מרגישה מעולה. אני ומיכל דיברנו היום איתה בטלפון פעמיים

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

היום

 

Mrs. Flippy אומר/ת:

 

בייי

 

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אבל זה לא שאת הולכת

Mrs. Flippy אומר/ת:

תקשיב, אתה מנסה להדאיג אותי בכוונה?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

לא

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אני רק אומר לך על מה שדיברתי איתה

Mrs. Flippy אומר/ת:

היא בסדר גמור, אני מדברת איתה עכשיו והיא בסדר.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

לא יודע, איתי היא דברה היא נשמעה ממש מדוכאת

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

היא אפילו הייתה על בלתי נראה

Mrs. Flippy אומר/ת:

שאלתי אותה, היא בסדר. דיברתי איתה בטלפון, היא מרגישה מצוין. היא שמחה. היא צחקה.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

בסדר  אני מדבר איתך על מה שהיה מקודם

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

מה שבטוח לא אני שיפרתי לה את מצב הרוח

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

יא~ חרוז

Mrs. Flippy אומר/ת:

פאק, אתה מוכשר.

Mrs. Flippy אומר/ת:

-.-

Mrs. Flippy אומר/ת:

מיכל הצחיקה אותה ממש ועכשיוהיא שמחה.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

את חייבת לדכא את הנסיונות שלי, הא?

Mrs. Flippy אומר/ת:

מי מדכא? אומרת את האמת וזהו.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

לפחות אל תבשרי לי את זה בצורה שמציגה אותי כחרא

Mrs. Flippy אומר/ת:

אוקיי.

כל הכבוד שניסית לעזור לה, אני בטוחה שזה עזר. גם מיכל הצחיקה אותה ושמחנו אותה אז היא בטוח בסדר (:

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

זהו

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

זה הרג אותך?

Mrs. Flippy אומר/ת:

להיות צבועה?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אפי, מקרה לך?

Mrs. Flippy אומר/ת:

מה קרה לך?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

מה קרה לי באמת?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

פה מגיע הקטע שבו את מסבירה לי מה בדיוק לא בסדר בי

Mrs. Flippy אומר/ת:

טוב נמאס לי להיות נחמדה, זה לא שווה להיות צבועה בגלל זה.

Mrs. Flippy אומר/ת:

אני לא יודעת כבר, אני מרגישה שהשתנת, שהפכת לחרא. אני מרגישה שאני רוצה להרוג מישהו.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

ומה בדיוק השתנה בי?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אפי, אני עדיין אותו בנאדם

Mrs. Flippy אומר/ת:

אני מרגישה שלא. ואני יודעת.

Mrs. Flippy אומר/ת:

אני מרגישה שאתה חושב שאני טיפשה, אני שונאת את זה באנשים. אתה לא מכיר אותי אז פשוט שתוק.

כל פעם שאני מדברת איתך אני מרגישה רע עם עצמי. אתה לא בסדר.

 

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אני באמת גורם לך להרגיש ככה?

Mrs. Flippy אומר/ת:

כן.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

איך?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

ואני באמת מצטער שאני לא רואה את זה

Mrs. Flippy אומר/ת:

רואה? אני שונאת את זה.@!@#!#

זה כ"כ צבוע. "אני באמת מצטער" כמו מלאך. אתה מחליא אותי.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

כל השנאה הזאתי שלך כלפי מאז שאמרתי שאני עובר לסטוצים

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

וזה נגמר לפני שזה התחיל

 

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אבל זה לא שאת הולכת

Mrs. Flippy אומר/ת:

תקשיב, אתה מנסה להדאיג אותי בכוונה?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

לא

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אני רק אומר לך על מה שדיברתי איתה

Mrs. Flippy אומר/ת:

היא בסדר גמור, אני מדברת איתה עכשיו והיא בסדר.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

לא יודע, איתי היא דברה היא נשמעה ממש מדוכאת

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

היא אפילו הייתה על בלתי נראה

Mrs. Flippy אומר/ת:

שאלתי אותה, היא בסדר. דיברתי איתה בטלפון, היא מרגישה מצוין. היא שמחה. היא צחקה.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

בסדר  אני מדבר איתך על מה שהיה מקודם

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

מה שבטוח לא אני שיפרתי לה את מצב הרוח

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

יא~ חרוז

Mrs. Flippy אומר/ת:

פאק, אתה מוכשר.

Mrs. Flippy אומר/ת:

-.-

Mrs. Flippy אומר/ת:

מיכל הצחיקה אותה ממש ועכשיוהיא שמחה.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

את חייבת לדכא את הנסיונות שלי, הא?

Mrs. Flippy אומר/ת:

מי מדכא? אומרת את האמת וזהו.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

לפחות אל תבשרי לי את זה בצורה שמציגה אותי כחרא

Mrs. Flippy אומר/ת:

אוקיי.

כל הכבוד שניסית לעזור לה, אני בטוחה שזה עזר. גם מיכל הצחיקה אותה ושמחנו אותה אז היא בטוח בסדר (:

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

זהו

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

זה הרג אותך?

Mrs. Flippy אומר/ת:

להיות צבועה?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אפי, מקרה לך?

Mrs. Flippy אומר/ת:

מה קרה לך?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

מה קרה לי באמת?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

פה מגיע הקטע שבו את מסבירה לי מה בדיוק לא בסדר בי

Mrs. Flippy אומר/ת:

טוב נמאס לי להיות נחמדה, זה לא שווה להיות צבועה בגלל זה.

Mrs. Flippy אומר/ת:

אני לא יודעת כבר, אני מרגישה שהשתנת, שהפכת לחרא. אני מרגישה שאני רוצה להרוג מישהו.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

ומה בדיוק השתנה בי?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אפי, אני עדיין אותו בנאדם

Mrs. Flippy אומר/ת:

אני מרגישה שלא. ואני יודעת.

Mrs. Flippy אומר/ת:

אני מרגישה שאתה חושב שאני טיפשה, אני שונאת את זה באנשים. אתה לא מכיר אותי אז פשוט שתוק.

כל פעם שאני מדברת איתך אני מרגישה רע עם עצמי. אתה לא בסדר.

 

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אני באמת גורם לך להרגיש ככה?

Mrs. Flippy אומר/ת:

כן.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

איך?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

ואני באמת מצטער שאני לא רואה את זה

Mrs. Flippy אומר/ת:

רואה? אני שונאת את זה.@!@#!#

זה כ"כ צבוע. "אני באמת מצטער" כמו מלאך. אתה מחליא אותי.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

כל השנאה הזאתי שלך כלפי מאז שאמרתי שאני עובר לסטוצים

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

וזה נגמר לפני שזה התחיל

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

ובאמת אפי, שאת חשובה לי, אם לא היית חשובה לי, לא הייתי ממשיך את השיחה הזאתי

Mrs. Flippy אומר/ת:

בטח, פאק. תפסיק להתנהג כמו איזה בן אדם טוב.

Mrs. Flippy אומר/ת:

אני שונאת אנשים שגורמים לי להרגיש מטומטמת ואתה לגמרי כזה.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

מה עושה אותי בנאדם רע?

Mrs. Flippy אומר/ת:

אתה גורם לי להרגי טיפשה.

Mrs. Flippy אומר/ת:

*להרגיש.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

את מפרשת אותי לא נכון

Mrs. Flippy אומר/ת:

בטח. מה שתגיד. תפסיק לחשוב שאתה יכול להכיר אנשים מהתכתבויות כי זה לא נכון.

 

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אז איך את חושבת שאת מכירה אותי?

Mrs. Flippy אומר/ת:

אז זהו שאני לא מכירה אותך, אני שומרת איתך על קשר. אני מכירה אותך כשאני פוגשת אותך. לכתוב מילים אחד לשני זה לא עוזר. תפסיק לנסות להרראות יותר חכם מכולם.

תפסיק לנסות להקטין את כולם לעומתך.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אני אף פעם לא ניסיתי להקטין אנשים

Mrs. Flippy אומר/ת:

אבל את עושה את זה.

Mrs. Flippy אומר/ת:

*אתה

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אפי, מאיפה את מוציאה את הדברים האלה?

Mrs. Flippy אומר/ת:

זה מה שאני אוגרת כל הזמן הזה ולא אומרת.

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אבל אמור ליהיות לזה מקור כלשהו

Mrs. Flippy אומר/ת:

על מה אתה מדבר?

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

איפה את רואה את זה? בשירים שלי?

Mrs. Flippy אומר/ת:

לא.

Mrs. Flippy אומר/ת:

בהתכתבויות שלנו, מפעם לפעם אתה יותר ויותר גורם לי להרגיש ככה.

 

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

מה אני אומר?

 

Галгоша - Лохматый Дерьмодемон אומר/ת:

אפי, אני רוצה להוכיח לך שהכל אי הבנה אני רוצה שתביני שכל מה שאני אומר פה אמיתי, כי אני ממש לא בקטע של צביעות

 

 

נכתב על ידי , 31/7/2008 23:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 

נכתב על ידי , 31/7/2008 23:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFuck the Gerard,baby אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Fuck the Gerard,baby ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)