לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ב ו ד ד ה


הגיגים והרהורים

כינוי:  ysara

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

בנים גידלתי...


 

ככה ייעשה לאם שאיש כבר אינו חפץ ביקרה...

 

זה מה שלימדנו אתכם???

ככה חינכנו אתכם?

אוי לי אם זה מה שאני לימדתי אתכם, ארורה אהיה!!!

 

 

 

נכתב על ידי ysara , 26/11/2007 16:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סטירה


היום, נרדמתי בשמירה וחטפתי סטירה אכזרית....





הבת שלי באה לישון אצלי אתמול, אני כל כך שמחתי שלא שאלתי למה ביום ראשון ולא ביום שלישי יום הביקור שלה (לא שזה משנה לי, אבל גם ביום הקבוע היא כאילו עושה טובה שהיא באה...), שמחתי לקבל כל מה שהיא נותנת ולא הבנתי שהיא כלי משחק בידיים של אבא שלה!

היום כשחזרתי מהעבודה ראיתי שהוא רוקן לי את הבית, לקח מיטות, מצעים, מכשירי חשמל, תמונות ועוד...

ואני שואלת, לשלוח ילדה לרמות ולשקר את אמא שלה? ככה להשתמש בילדים ולעשות מניפולציות על גבם? כמה נמוך עוד אפשר לרדת???

איך אוכל עכשיו להסתכל על הילדים שלי? איך אוכל להאמין בהם? אמא שתחשוד בילדים שלה? ילדים שיבגדו ככה באמא שלהם????

 

אלוהים!!! תסביר לי מה קורה פה! איך???????? למה????????? 

שוב אני תוהה, האמנם אני מפלצת? אמא כל כך מפלצתית שזה מה שמגיע לי??????

נכתב על ידי ysara , 12/11/2007 23:27  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





304
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משפחתי וחיות אחרות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לysara אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ysara ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)