לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבר לא קטנה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

...


אז שלשום חזרתי מבית החולים ,לא היה ממש נחמד אבל בסדר מתגברים על זה..!!!

כשה חזרתי הביתה ראיתי הודעת שרשרת של "הדלאי למה"..

עשתי את המבחן וזה מה שיצא לי..

1.יגדיר את העדיפויות שלי בחיים:

טיגריס-גאווה.

פרה-קריירה.

כבשה-אהבה.

חזיר-כסף.

2.התיאור שלי אודות החיות הבאות מרמז על:

כלב-נאמן-האשיות שלי.

חולד-גועל-אשיות האויב שלי.

ים-שקט-חיי האישיים..מצחיק דווקא נידמה לי שחיי מעוד סוערים ולא שקטים.

חתול-אגואיסט-אשיות השותף שלי..אין לי עדין אחד כזה....למעוניינים!

קפה-מרגיע-מתפשר על מין..דפוק אני עדיין בתולה!!!

3.צבעים ואנשים:

צהוב-שני-מישהו שלא תשכחי לעולם.

אדום-אמא-מישהו שאתה מאוד אוהב-מסתבר שאני אוהבת אותך,למרות שאני לא באמת יודעת מה אני מרגישה כלפיך!

ירוק-אורטל-מישהו שאתה תמיד תזכור בעתיד...

כתום-אירה-מישהו שאת מחשיבה אותו כחברך האמיתי-לצערי הרב אבל אין חברים האמיתיים אני כבר מזמן הפסקתי להאמין בחברות ובידידות, אך ורק אני לא יבגוד בעצמי או באמון שלי..!!

לבן-יוליה-נשמתך התאומה-וזה נכון אני חייבת לך הרבה ואולי אפילו את החיים שלי, תודה שהצלת אותי מהמוות..!!

 

נכתב על ידי *-*ellosh*-* , 21/12/2007 17:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נימאס לי ממנה כבר!!!


אוף אמא שלי פשוט משגעת אותי...

כל הזמן אנחנו רבות,היא משגעת אותי...

כל הזמן מתחרה בי חושבת שהיא יותר טובה ממני!!

אני לא מאמינה שהגיעתי למצב הזה שאני מסוגלת להגיד לה

"אמא אני שונאת אותך" ,ועוד יותר מציק שאני אומרת את זה ,ואני

באמת מרגישה ככה..!!

לעזעזל איתה ואם כל המשפחה!!

 

 "הנפש שוכחת את הסבל כשלצער יש אחים לצרה וכשהידידות מנחמת אותה."

 



נכתב על ידי *-*ellosh*-* , 15/12/2007 18:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום הולדת


ואי אתמול הייתי ביום הולדת של חברה

היה בן זונה ....

איזה כיף זה היה לא להיות שיכורה בפעם

הראשונה...!!!

נכתב על ידי *-*ellosh*-* , 15/12/2007 16:36  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  *-*ellosh*-*

בת: 33

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*-*ellosh*-* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *-*ellosh*-* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)