לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי O.o

הבלוג מדבר עלי ועל חיי הסוערים... חחח לא באמת... החיים שלי די משעממים... ואתם הולכים לקרוא עליהם

Avatarכינוי:  YoAv O.o

בן: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

תמונה שלי וקצת דיבורים..



התמונה הזאת מלפני שנה באיזה מסיבה שהייתה ממש רקובה...

 

 

 

אוקיי אז אחרי שראיתם תמונה שלי (מאז היסתפרתי אבל עכשיו עוד פעם היתארך) אני יספר לכם מה עשיתי היום:

 

 

אז היום לא היה לי כוח לצאת החוצה ורבצתי כל היום בבית...

מחשב וטלויזיה... זה מה שעשיתי רוב היום...

ואז לא זוכר באיה שעה התחיל הישרדות הישראלי(אני אוהב מאוד את האמריקאי) וראיתי את זה עם אחותי וחבר שלה...

זה היה כל כך מצחיק! האנשים שם היו ממש טיפשים... וגיא זוארץ מנחה ממש גרוע וכל הזמן צחקנו על כולם...

והייתה שם איזה מתמודדת ממש אדירה (מיה הוא שמה) והיא הייתה שמנה מצחיקה כזאת...

כולה היתה סטלנית כזאת ודיברה מצחיק...

אבל בסוף הדיחו אותה בגלל שהיא הייתה שמנה...

ואז אחותי חבר שלה ואני ראינו את הסרט "הקיסר נפל על הראש", סרט כל כך טוב!!!

ואחותי היא מעריצה של וולט דיסני ומתה על הסרט הזה....

זה פשוט סרט אדיר!!...

 

ואחרי שראינו את הסרט סתם שיעמם לי אז אני כותב פה עכשיו...

אז לסוף קבלו ציתות מהסרט:

"העולם מתחיל וניגמר איתך" (זה מהשיר של הזמר המלכותי)

 

תגיבו ותגידו אם ראיתם את הסרט

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
נכתב על ידי YoAv O.o , 16/12/2007 01:47  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYoAv O.o אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על YoAv O.o ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)