לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג ה-Storyy’s



כינוי:  Umbrelaa:?:

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

פוסטט ראשון!!


הייי!

 

היי אנשיםםםםם!

 

מה נשמע.?.

 

יאיי,פוסט ראאשוןןן!! |מתרגשמאוד|

 

אמ.. בקצרה על הבלוג?!~

 

הבלוג שכאן.. הוא על.. סיפורים,שאני כותבת .

 

יהיה כאן מגוון רחב מאוד של סיפורים- אהבה,סיפורים על החיים,אקשן.. מהשתרצו..=)

 

כרגע אשים סיפור אחד..או שניים..

 

אם תגיבו,אוסיף עוד..,אתם מוזמנים גם לספר לי על דברים מסוימים ואכתוב מהם סיפור.

 

*אני רק מבקשת דבר אחרון!:

 

הסיפורים?,הם האמנות שלי!

איתם אני יכולה להביע דברים,לכתוב דברים דימיוניים שלא יוצאים לי מהראש וכ'ו.

הסיפורים הם.. הם מקור ההשראה שלי.!

אני מבקשת,בכל לשון של בקשה- אל תעתיקו/תקחו את הסיפורים לאתרכם/לבלוגכם!!

אם אתם מאוד רוצים אותם,תוכלו לבקש ממני אשמח לעזור לכם.

 

להתראות,

 

:?:Umbrelaa

נכתב על ידי Umbrelaa:?: , 15/12/2007 13:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





22
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לUmbrelaa:?: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Umbrelaa:?: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)