לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בלוג של סיפורים בהמשכים.

Avatarכינוי: 

בת: 34



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2017

הבלוג מצא בית חדש! סיפורים בהמשכים - ממשיכים!


היי חברים,

 

ישראבלוג היה לי לבית משנת 2006, וכעת הוא נסגר, והגיע הזמן לפרוס כנפיים. חשבתי הרבה זמן לאן להעביר את הסיפורים שלי, ובניתי לעצמי בלוג חדש שמכיל בתוכו את רוב הסיפורים שכתבתי, בגרסאות נוחות להורדה. בנוסף, אני אעדכן שם את המשך הסיפור "עולם ללא קץ"!

 

אתם מוזמנים להיכנס לאתר החדש שלי כאן. תירשמו כמנויים באתר החדש כדי לקבל עידכונים!

 

כניסה ישירה לבלוג החדש עם הסיפור עולם ללא קץ - כאן.

 

 

 

כשהעברתי את הסיפורים לאתר החדש, יצא לי לעבור על התגובות שלכם והלב שלי התמלא אהבה מהתמיכה שקיבלתי מכם במהלך השנים!

 

המון תודה לכם, קוראים יקרים, כאלו שהיו איתי מההתחלה וכאלו שהצטרפו מאוחר יותר. אני אוהבת ומעריכה את כולכם!


כולי תקווה שתצטרפו אליי במסע החדש, עם סיפורים חדשים וספרים מוכרים וטובים :)

 

אוהבת המון,

 

סבטה.

נכתב על ידי , 30/12/2017 14:45   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, סיפרותי, מפגשי ישרא-בלוג, ביקורת, בית ספר, אקטואליה, עבודה, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





106,794
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , יצירתיות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסיפורים בהמשכים - מאת סבטה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סיפורים בהמשכים - מאת סבטה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)