לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

תשובות לשאלון השבועי


האם היית מגדירה את עצמך כחברה טובה? מדוע?
כה...
לא יודעתת אמממ ...=|

האם את אוהבת יותר לקבל מחברים או לתת לחברים?
אמ?!

האם יש לך חברה הכי טובה? מה שמה?
כהה...יש לי 2 חברותת הכי טובותת...
אממ
המישמישוןן שלי!!
וארינהה

איך היית מגדירה חברה טובה?
אחת שעוזרת שתומכת תמידד...שיודעתת ע ליי הכל..ואני עלייה..

האם פעם נפגעת מחברה? האם תרצי לשתף אותנו?
ניפגעתיי אבל אני לא כ"כ רוצהה לספרר...

מה לדעתך יכול לבנות ולפרק חברות?
אממ הרבהה דבריייים...

האם את מגלה סודות שמספרים לך?
לאא בחים לא...

האם פעם חברה גילתה משהו שסיפרת לה?
אממ כה כי סיפרתי להה חח...

מה לדעתך הסימן לסיומה של חברות?
כשרבים ולא בקשר יותר או שלא מספרים יותר אחד לשני דבריםם..


נכתב על ידי לוליקק , 18/11/2007 14:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יאייי ^_______________^


קמתיי מוקדםם היוםם כי אני נפגשתת עם חברה הכיי טובהה ששליי {אני בבצפר פרטי אז אני לא רואהה אותה בגלל השביתהה..=[[}

חודש פאקינגג חודשששש לא ראיתיי אותההה..!!

יאוו אני כ"כ מתגעגעתת אלייהה...

טוב אוליי יהיה פוסטמונותת כי אני מביאהה מצלמהה...=]]

טובב היא מתקשרתת אליי שהיא כברר בחוץץ אז אני יוצאתת

 

 

 

אני 3> אותכםםם

 

באווווצ'

 

לולייק =]]]

נכתב על ידי לוליקק , 15/11/2007 08:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילדונת^^ תודהה...=]]


אז ילדונת^^ תודה על העצהה אני ישאל היום את חבר שלי מה שאמרתת ואני יעשה עריכהה...אני מחקה שהוא יתעורר...

היום לא ישנתי כל הלילה אבל כל הלילה רק ב 8וחצי נירדמתי והיתעוררתי ב 10 {בבוקר} ניראליי שזה בגלל שאני חושבתת מה הוא יגידד והיום החלטתי להגיד לו אם הוא יגיד לי שהוא אוהב אותי מאוד מאוד ודברים כאלה החלטתי שאני יגיד לו שאני  ורצה להיתנשקק איתו צרפתיתת!!

אוישש אני כ"כ לחוצההה....

 

טוב אז אני יעשה עריכה אחר כך ואני יגידד לכם מה הוא אמר...!1

ילדונת^^ שובב תודעע...3>>

 

עריכההה..

 

טוב אז דיברתי עם חבר שליי המושללם הזההההההה....

 

ושאלתי עם אני באמת חברה שלו או שאנחנו סתם קוראים אחד לשניה חבר וחברה והוא אמרר שאיך יכולתיי בכלל לחשוב דבר כזה ואז שאלתי אותו אם הוא אוהבב אותי באמתת והוא אמר שמ1 עדד 10 הוא אוהב אותי 101 איזה חמודדד...

 

ואז הוא שאל אותי מה אני עושה ואמרתי לו שאני צוחקת על עצמי שהייתי בלחץ שתענה שאתה לא אוהב אותיי..

 

ואז האו שאל אותי איך בכלל הייתי יכולה לחשובב על דבר כזהה...

ואז הוא אמר לי לא לחשוב על דברים כאלה אפילו בצחוקק...

 

ואנרתי לו שאני אוהבתת אותוו מאודמאודמאודמאודמאודמאודמאודמאודמאודמאודמאודמאודמאוווווווווווווווד

 

והוא אמר לי שגם הוא אוהב אותיי השיחה הזאת כ"כ הקלה עליי...

 

אהה ונזכרתי שאמרתי לו שאני רוצה להיתנשקק איתו צרפתית...והא אמר שטובב אני כ"כ אוהבתת אתו ואני רוצה לראות אותוו........כבר!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי לוליקק , 13/11/2007 10:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  לוליקק

בת: 29

ICQ: 380756555 

תמונה




95
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוליקק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוליקק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)