לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג לצחוק =)




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2008

די! נמאס לי כבר.


 

אני מקנאה!! טוב? כן אני מקנאה..!!!

 

נמאס לי כבר פעם החיים שלי היו כל כך מלאי אקשן ולא שיעמם לי אפילו לא לשניה...תמיד קרו לי דברים גם אם הם טובים וגם אם לא אבל לפחות קרו דברים ועכשיו שומדבר לא קורה לי בחיים ואני כל כך משועממת הכל אותו דבר ומשעמם לי!! ואני כל כך מקנאה במישל..(שם בדוי) לה קורים כל כך הרבה דברים היא יפה והיא רזה יותר ממני ויש לה חזה גדול יותר משלי והיא זמרת והיא רוקדת מדהים ויש לה חיים כל כך מעניינים היא יותר טובה ממני בהכול..חוץ מבלימודים אבל עדיין היא הרבה יותר מוצלחת ממני..!!! ואני כל כך מקנאה בה והיא חברה ממש טובה שלי אבל ממש ממש טובה ואסור לי לקנא בה פשוט אסור לי !!

חשבתי לעצמי שבאיזה שהוא שלב יעברו לי רגשות הרחמיים העצמיים שלי שמפתיעים מדי פעם ונעלמים...אבל הם לא נעלמים ואני לא רוצה לחזור למצב של חוסר בטחון שוב בגלל מה שאני וזה פשוט מתגבר עליי כי היא כל כך קרובה אליי ואני רואה ממש ממש מקרוב כמה שהיא מושלמת...אז נכון אין לה אהבה אבל יש לה הרבה יותר אנשים שמעונינים בה ממה שהיה לי אי פעם ואני כל כך מקנאה בה...אפילו איזה מישהו שחשבתי שנדלקתי עליו מסתבר שהוא בכלל דלוק עלייה ..את האמת מההתחלה שמתי לב לזה אבל עדיין לא השלמתי עם זה והיום הבנתי את זה באופן סופי מה שחסר לי שרפאל(שם בדוי) ידלק עלייה כי אז אני אמות פשוט אמות כי אותו אני באמת רוצה ועליו באמת נדלקתי וזה ממש יפגע בי..אני ממש מקווה שהוא לא יידלק עלייה..כי כרגע הוא לא דלוק עלייה...וגם מישהו שממש רציתי אבל ויתרתי כי הוא לוקח סמים...סיפור ארוך...קיצר בסוף התגלה לי שהוא ניסה לנשק חברה אחרת שלי לפני כמה ימים הוא היה שיכור אבל עדיין...זה כל כך מעצבן ומקומם אותי אני אכולת קנאה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וזה הרגש הכי רשע שיש בחיים נמאס לי כבר מכולם!!!! ובעיקר מעצמי ומאיך שאני נראת שמנה ודפוקה מכוערת טיפשה מסריחה אדיוטית זה מה שאני איכס!!! מי ירצה אותי בכלל?!!? זה בדיוק מה שאני מרגישה וזה נורא כי בדרך כלל אני מרגישה שאני בנאדם יפה וחכם ושהגוף שלי בכלל לא משפיע על מה או מי שאני אבל בימים האחרונים אני מרגישה כל כך מגעיל!!!

 

מה לעשות?!?!

 

נמאס לי.

נכתב על ידי bloop bloop , 11/4/2008 19:17  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  bloop bloop

בת: 33




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbloop bloop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bloop bloop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)