לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג לצחוק =)




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

אני מקנאה/מקנאת בחברה שלי =(


 

אוף....של יאוש כזה...

 

חרא לי....

 

ההפנינג המעצבן הזה בלתת שגומר לי את החיים והבגרות בתלמוד שלא התכוננתי אליה עוד....

אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

 

והכי מעצבן זה שאני מקנאה או מקנאת או איך שלא אומרים בחברה טובה שלי ולא כיף לי איתה לא נוח לי לידה אני מפסיקה להיות אני ומנסה להיות היא!!

ואני בכלל לא רוצה להיות היא!!!!

נמאס לי כבר נראה לי שאני אעשה את זה פשוט אני חושבת על זה כבר הרבה זמן ואני פשוט אעשה את זה ....לא אני לא אתאבד וגם לא ארצח אותה אני פשוט אתרחק ממנה באופן מודע אחזק את הביטחון העצמי שלי ואחזור בתקווה שהיא תקבל אותי עדיין להיות חברה שלה אני יודעת שזה מרשעי אבל אין לי דרך אחרת להתמודד עם זה....

כאילו בחיים לא הייתה לי חברה שחשבתי שהיא יותר יפה ממני בחיים לא תמיד חשבתי שחברות שלי יפות אבל לא יותר ממני כאילו אנייודעת שזה לא יפה לחשוב ככה אבל ככה אני חושבת אני מגבשת את כל הביטחון העצמי שלי בהסתמך על זה שאני יפה ועכשיו היא באה והיא יותר יפה ויותר רזה ממני והיא יותר מידי כמוני ולא טוב לי עם זה....ממש לא היא גונבת לי את הצומי היא גונבת לי את הקהל והיא גורמת לילהרגיש לא שווה מעפנה...מה אני אמורה לעשות?!?!!?

 

נכתב על ידי bloop bloop , 16/5/2008 17:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  bloop bloop

בת: 33




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbloop bloop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bloop bloop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)