לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג לצחוק =)




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

עזרה פליז תעזרו לי...עגיל בלשון!!!


די! החלטתי!

 

אני עושה עגיל בלשון אני מתה מפחד אני בנאדם כל כך פחדן אבל זהו החלטתי ואני עושה את זה אני הולכת יום ראשון בעזרת השם ואני עושה את זה..!

 

שיו גאד אני כול כך מפחדת לא נורא מקסימום אני אמות יאללה גם ככה לא כזה טוב לחיות...=))

 

אוף אני מפחדתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת!!!!

אבל אני כל כך רוצה עוד מגיל ממש קטן רציתי לעשות ואני כל כך רוצה לעשות שיו כמה שבא לי לעשות עגיל בלשון!!!

 

אני הולכת על זה כל כך.....

 

וואי אמן שיהיה לי אומץ!!! שיו אלוהים תעזור לי אני מתה מפחד...אני כזאת פחדנית דיי...!

 

אני צריכה שתשכנעו אותי שזה לא כואב...אם מישהו כן כאב לו שלא יגיד לי...

נכתב על ידי bloop bloop , 8/5/2008 22:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

Avatarכינוי:  bloop bloop

בת: 33




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbloop bloop אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על bloop bloop ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)