לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Other Side of Me



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

שיעמום~! >


היי לכולם! D:

הרבה זמן לא דיברנו כי לא היה לי כוח לעדכן את הבלוג המסכן שלי שאני צריכה כבר להחליף לו עיצוב

אז ככה, עדיין לא לומדת כי אני צריכה אישור מיוחד מהעייריה. ואל תישאלו איזה כי אני ממש לא יודעת ואני לא ממש רוצה לדעת XDDD

אז בנתיים אני בבית X3 יושבת מול המחשב המדהים וחמוד שלי שהוא דיי ישן אבל הוא מדהים והכול בוא בסדר בנתיים.

נקווה שלא יקרה לו כולם בנתיים.

בזמן האחרון חשבתי על הרבה דברים וחשבתי להיות יצור נוראה אופטימי כי כול עוד בחיים שלי לא קרה דבר נוראה אסור להיות עצובים הרבה זמן.

והספיק לי שלוש השנים של הדיכאון המעצבן הזה. בנתיים אני שומעת לי פה מוזיקה אהובה אליי ואיזה ילד מציק לי פה.

הוא רוצה שנחזור להיות ביחד אבל אני לא רוצה אז חסמתי אותו במסנג'ר אז הוא עושה כתובת חדשה ומוסיף אותי כדיי לדבר איתי T.T כאילו באיזה שיט בן-אדם גם אני רוצה לחיות ואני אמצע שלי חבר אחר ולא אתה~! >< אז תפסיק לחשוב על זה!



טוב לא רוצה לחפור לכם אז ג'אנה~! 3:
נכתב על ידי , 7/9/2008 10:16  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKiM-Chan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על KiM-Chan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)