לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכניסה למבוגרים אסורה!


בבלוג יהיה כתוב על החיים שלי על איך שאני מתופפת ועל איך שאני משחקת כדור סל. וכמובן שיהיה מוזיקה משחקים וידיאו ועוד מלא דברים!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

חופש גדול תודה לך שהגעת!!


אין שום דבר שיכול להרוס לי את היום הזה!!

זהו יצאנו היום לחופש הגדול מה שכל ילד כבר רוצה שיגיע..

שנה הבאה אני ב-ו' ואני יהיה מהבוגרים של בי"ס ואז..

אני אחזור ישר להיות "מהקטנים" כי אני יעלה ל-ז' שזה הכיתה הכי קטנה בתיכון (חטיבת ביניים)..

אבל עדיין אני כל-כך מאושרת!! חופש!!!!!!!

אז מה נראה לי שאני יעשה בחופש??

אני יהיה בסקייט פארק ישחק כדור-סל יהיה עם חברות

יראה סרטים יהיה בסנטר בעזריאלי ו.... מה אני אעשה??? אממ... מה שבא לי!

בואנה איך בא לי כבר להיות בתיכון לקבל לוקר...

אהה ועוד חידוש אני וים חזרנו... ^-^ אני מה זה שמחה!

טוב יאללה אני אפרגן לעצמי בכמה תמונות מגניבקוליות תהנו...

 

כן גם לי הייתה תקופה שהלכתי עם מגיני זיעה...

הילי החמודה שהיא כמו אחותי הקטנה עם קלואי המאמי!

מיוZיקסל

נכתב על ידי , 30/6/2008 15:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחנה כדור-סל


כן כן מה ששמעתם אני הולכת למחנה כדור-סל!

זה כ-י-ף!!!!!!

זה מתחיל מחר ואם אתם שואלים מה עושים שם אזז...

משחקים כדור-סל משחקים כדור-סל ווו... משחקים כדור-סל.

אני נהנת בזה כי אני חולה על כדור-סל!!

אם כבר מדברים על זה יותם הלפרין חתם לי על הכדור חתימות!!!

אני אצלם את זה וישים פה...

יאללה אני הלכתי אני אכתוב לכם אחר-כך בייי...

 

מיוZיקסל

נכתב על ידי , 30/6/2008 12:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



simple plan-graw up


אין כמו שיר מעולה שאני אוהבת ו...

i dont wanna be told to grow up!

 

This is who i am and this is what i like.
Gc, sum, and blink and mxpx rockin my room.
If you're looking for me i'll be at the show,
I can never find a better place to go,
Until the day i die, i prosmise i won't change.
So you better give up!

I don't wanna be told to grow up!
And i don't wanna change, i just wanna have fun.
I don't wanna be told to grow up, and i don't wanna change.
So you betta give up, cause i'm not gonna change.
I don't wanna grow up.

I like to stay up late spend hours on the phone.
Hanging out with all my friends and never beening at home.
I'm impolite and i make fun of everyone.
I'm immature but i will stay this way forever,
Until the day i die, i promise i won't change.
So ya better give up!

I don't wanna be told to grow up!
And i don't wanna change, i just wanna have fun.
I don't wanna be told to grow up, and i don't wanna change.
So you betta give up, cause i'm not gonna change.
I don't wanna grow up.

I don't wanna be told to grow up (grow up)
I don't wanna be told to grow up (grow up)

I don't wanna be told to grow up!
And i don't wanna change, i just wanna have fun.
I don't wanna be told to grow up, and i don't wanna change.
So you betta give up! (up)
I don't wanna be told to grow up (grow up)
And i don't wanna change, i just wanna have fun.
I don't wanna be told to grow up! (grow up)
And i don't wanna change, so ya better give up!
No i don't wanna change, so ya better give up!
Cause i'm not gonna change, i don't wanna grow up!
מיוZיקסל
נכתב על ידי , 29/6/2008 21:11  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 26

ICQ: 197253073 




371

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיוZיקסל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיוZיקסל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)