לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גומי :)



Avatarכינוי:  kola :)

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

היי!


ממצב חבר'לך?

 

מזמן לא הייתי פה!

 

היו לי עיסוקים אחרים אז לא היה לי זמן!

 

טוב אז ככה:

 

ציונים:

 

1.חשבון-84
2.הב"נ-87
3.מבדק בחשבון-100
4.מדעים-?
5.ג"ג-?(מחר אני יכתוב).

 

וזהו!

 

 

לא יודעת אם אמרתי לכם אבל יש לי תגבור(שיעור עזר)בחשבון וכמו שאתם רואים זה עוזר לי מאוד!

 

יואו אח שלי חופר לי פה עם הפסטיגל

 

טוב יאלה נדבר אה???

 

ביוש!!XD

 



 

נכתב על ידי kola :) , 6/3/2008 18:29  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .::טבעונית::. ב-3/11/2008 02:47
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkola :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kola :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)