לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מסעותיו של חובב זין בשדות הזרגים האין סופיים


מדריך חיים להומואים בהתהוות וגם לסטרייטים אוהדים
כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2005

כוכב נולד של הבלוגים הטובים בישראל


____________________

 

אלוהים, אלוהים,תעשה שאני יהיה יהודה סעדו של ישראבלוג.

 

אז הנה כל התפילות שלי להתהדר באבק הכוכבים של ישראבלוג נענו ,

וכל הריקי גליות ,הצביקות והצדים של  נענע ישבו וחשבו וחשבו וחשבו וחשבו

איך לכבוש את לב הקהל

והופ , הנה יצרו את תחרות הבלוגים הטובים בישראל לשנת 2005.

ניתן לגשת ולהצביע בעד הבלוג הנבחר בכמה קטגוריות,וכדאי שתזכרו

מי שלא מצביע לא משפיע.

ולמה אני מפרסם את זה כשחדשות לבקרים אני מגדף ומחרף את יריב חבוט על שמכר אותנו לכוזברה הזו שקוראים אותה נענע?

אז אלף קול, כי יש פרסים שווים (וזה מצווה להוציא מנענע פרסים, במיוחד שלא משלמים לי לכתוב כאן)

ובית קול כי נבחרתי כמועמד בתחרות בקטגוריה "גאווה" ביחד עם הנסיך הקטן ועוד שלושה מופלאים נוספים,

וגימל קול,כי נורא בא לי MP3 ותיק רמקולים ומצלמת אינטנט, ודלת קול למה לא לפרגן לסצינת הבלוגים המדהימה שהתפתחה ברשת וזאת שבישראבלוג במיוחד.

אז שנסו מותניים ותגשו לבחור,זוהי לא תעמולת בחירות,

 אתם באמת ובתמים מוזמנים להצביע בכל קטגוריה, לבלוג שעשה לכם את זה,

ואם זה אני אני שעשיתי לכם את זה אז הרווחתי כבר מעצם מהידיעה.

ואם לא ,אז לפחות הרגשתי  יהודה סעדו לשניה.

http://blogs2005.nana10.co.il/

נכתב על ידי , 2/8/2005 17:50  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



184,439
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzazy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zazy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)