לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מסעותיו של חובב זין בשדות הזרגים האין סופיים


מדריך חיים להומואים בהתהוות וגם לסטרייטים אוהדים
כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

המדריך הכמעט שלם לבלוגר המתחיל


_______________________

 

 

 בלוגר, בשם הכובש "דויד 41 ת"א, ביונתן" כתב לי  בדרכו המקסימה ,שהוא חדש בשכונה,

 ובעצת קוראת מנוסה שהמליצה לו לדפוק בדלתו של היו"ר הבילתי מוכתר של ההומואים בישרא,

הינה הוא דופק

בדלתי ומבקש כוס סוכר, וכמה טיפים להתחלה נכונה.

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=52691

 

אז כזקן השבט (נו טוב לא בדיוק זקן אבל בא בימים (ובלילות) הינה הגיגי בנושא ,

לתפארת הבחור החדש בשכונה, ושאר הדיירים במחוז.

 

דויד היקר,

קודם כל מאברוק על פתיחת הבלוג, תהנה מכל שנייה של כתיבה ,

אתה עוד לא יודע אבל חייך עומדים להשתנות.

 לפי בקשתך להלן טיפים שאני רכשתי בשנה וחצי שאני כאן:

תכתוב עם הומור כי אנשים אוהבים אמנם זימה אבל הומור כובש אותם בסערה.

תכתוב מהלב ,שלא לאמר מהקישקע , גם דברים כואבים (ובטוח שיש לא מעט)
כאלה ש יאפשרו לנו להזדהות איתך.

תכתוב בגובה עינים ובלי התנשאות(שאופיינית כל כך לחלק מהומואים ההומופוביים)

תפרגן לאחרים על הכתיבה שלהם, אל תבקר אותם אם לא נתבקשת,

 תגיב בבלוגים שלהם ממקום של מה הקטע שקראת עשה לך ,איפה הוא חיבר או לא חיבר אותך.

ככל שתבקר ביותר בלוגים , ככה יהיו לך יותר קוראים,

אנשים סקרנים תמיד לראות מי האדם שהגיב אליהם והם לוחצים על האתר שלו וניגלה להם עולם שלם.

תמיד תענה לתגובות ,אנשים הקדישו זמן לקרוא את דבריך והגיבו ,אז מגיע להם שתגיב בחזרה ,

אפילו רק פרצוף ,העיקר שיידעו שקראת את תגובתם והגבת.

רצוי לפרסם לפחות פוסט אחד לשבוע (מינימום)כדי להשאר בתודעה של האנשים,

אבל לא על חשבון איכות ,אל תכתוב רק לשם מילוי הדף במילים.

תרשום את עצמך בקטגוריה אחת לפחות (למשל הכי גאים שיש)ואפשר גם להשתייך לטבעת בלוגים.

בלוגים שאני אוהב לקרוא, אני שם להם קישור אצלי בצד,

למשל אצלי מחולקים הבלוגים לבלוגים הומואים,בלוגים סטרייטים וכן בלוגים של צילום.

אני גם אוהב להכנס מידי פעם לקישורים בבלוגים של אחרים שאני אוהב ,כי ככה אני מגלה עוד בלוגים מדהימים.

תיקח בחשבון שכתיבת בלוג היא ממכרת , מה שיגרום בהכרח ליותר שעות על המחשב ופחות שעות שירלול בפועל.
אני כבר לא מדבר על זה שקריאת הבלוגים השונים תופסת את מקומם של שעות הקריאה בספרים.

וכמובן שאני לא מדבר על זה שחבריך יתלוננו שאתה לא מקדיש להם מספיק זמן :)



אני באופן אישי התגברתי על המחסום של "לא ניפגש עם אנשים מהאינטרנט"

 ואני כן נפגש עם בלוגרים אחרים שאני נוהג לקרוא אותם ושהם קוראים אותי אבל לשיקולך האישי.
עד כה לא התאכזבתי ונוצרו קשרים מאד יפים.

מה שכן ,לא מומלץ ליצור קשרים מיניים עם קוראים או עם בלוגרים אחרים

(היסטוריה של אחרים בנושא היתה כאובה ומרה )


כלל ברזל- יקראו אותך הרבה בני נוער שהם קטינים, זו זכותם,

 אני מגיב להם, אבל לעולם, התכנים שאני אכתוב להם לא יהיו תכנים מיניים.

אני גם הודף באלגנטיות כל ניסיון שלהם ליצור איתי קשר מעבר לבלוג.


והעיקר ,לא לפחד כלל, תכתוב מתוך ידיעה שאלו הם חייך, הרווחת אותם בכבוד.

גם אם מישהו נניח, מהעבודה, יגלה יום אחד את הבלוג שלי(ותאמין לי  שזה לא משהו נדיר)

על הזין שלי הכל, כזה אני על כל מה שמשתמע מכך.

 

בהצלחה .

 

 

נכתב על ידי , 12/8/2004 13:37  
91 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



184,605
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzazy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zazy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)