לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מסעותיו של חובב זין בשדות הזרגים האין סופיים


מדריך חיים להומואים בהתהוות וגם לסטרייטים אוהדים
כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו


קוראים שלי יקרים, לא בכל יום אני מקבל מייל כזה שצובט לי בלב, ואני שמח לנצל את הבמה הזאת לפרסם אותו ולהפיץ את הבשורה כי מדובר כאן בהצלת חיים והיא בהשג ידים של כל אחד ואחת מאתנו. תודה לאל שאני ואתם בריאים, אז למה לא לעזור למי שחולה.

אני מביא את המייל ככתבו, ורק השמטתי את שם הכותב והיכן הוא מאשפז.

וכך כותב הבחור

 

___________________________________________________________________________________________________________________

 

 

חברים

 

למי שעדיין אינו מעודכן:

מזה שלושה שבועות שאני מאושפז בבי"ח  ********  בגלל התפרצות של לויקמיה מסוג לא כל כך נחמד.

עברתי טיפול כימותראפי ראשון בסדרה. טיפול זה והבאים אחריו אמורים להכין אותי להשתלת מוח עצם חיונית.

 

לשם ביצוע ההשתלה, נדרש תורם מתאים.

התורם המתאים יכול להיות מאותר במאגר תורמי מוח עצם המנוהל בישראל אצל עמותת "עזר מציון". מאגר זה מקושר גם למאגר בינלאומי.

ככל שמספר התורמים שבמאגר גדול יותר, כך גדל הסיכוי שלי ושל חולים אחרים במצבי למצוא תורם מתאים.

 

תהליך ההצטרפות למאגר אינו כרוך בתשלום מצד התורם, והוא כולל מלוי טופס המעיד על רצון להצטרף למאגר ובדיקת דם פשוטה. כמות קטנה של דם (5CC) נלקחת מווריד בזרועו של התורם הפוטנציאלי. דגימת דם זו נשלחת לבדיקת סיווג רקמות (חלבוני HLA) ותוצאותיה מצורפות למאגר. גיל תורם פוטנציאלי כזה צריך לנוע בין 18 ל-50 שנים, ומצבו הבריאותי חייב להיות תקין. עלות בדיקת סיווג רקמות התחלתית זו הינה $60, והיא ממומנת ע"י "עזר מציון" ותורמים פרטיים.

 

 

"עזר מציון" עורכת בשבוע הבא, יום ד' 21 נובמבר 2007, מבצע ארצי לאיסוף דגימות דם מתורמים.

רשימה מפורטת של פריסת אתרי הבדיקה ראו בקישור של "עזר מציון": http://www.ami.org.il/default.asp?V_DOC_ID=2459    

 

אני מודע לכך שרוב חברי הנמנים על תפוצת דוא"ל זה עברו את הגיל המרבי לתרומת מוח עצם. אבל לכולנו משפחות צעירות, מכרים ועמיתים לעבודה שיכולים להתאים לתרומה זו ומן הסתם ירתמו לכך אם יהיו מודעים למשמעותה.

 

צר לי אם גרמתי למי מכם הפתעה לא נעימה, אבל לא עת לנימוסים היא אלא למעשים.

 

שלכם,

 

******   ******

 

 

________________________________________________________________________________________________

 

 

תרשמו לכם את התאריך,כולה בדיקת דם פשוטה ביותר, קטן עליכם, וגדול מהחיים.

ואם אתם רוצים להעמיק אז הנה קישור באדיבות באד זיינמן

נכתב על ידי , 15/11/2007 17:13  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



184,605
הבלוג משוייך לקטגוריות: גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לzazy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על zazy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)