לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

~~when you are lost~~


סתם עוד איזה בלוג של איזו ילדה מוזרה... אני

כינוי: 

בת: 29

ICQ: 439948481 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

הבלוג ניפתח שוב...


החלתתי ליפתוח את הבלוג שוב  :)

 

אני יודעת שלא כתבתי הרבה, אבל הינה, היגיע הזמן לצמצם פערים..

 

אאאאאאאאאאאאאאאאאווווייי

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווויייי

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאווייי

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווייי

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאווויי

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוויי

אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווווווווווייי

 

 

השביטה ניגמרת אחרי החג!!!!

אפילו שהיא קצת נימעסה...

היו כול כך הרבה דברים שלא היספקתי לעשות!!

והחופש הקרוב ממש רחוק!!!!

 

 

מחר, אני הולכת עם אמא שלי לתל אביב!@!!

כשאני יחזור אני יפרסם כאן את כול מה שקניתי!!@@!!!

יאאיי.!!

אתם אכשיו בתח חושבים כמה חנונית אני יכולה ליהיות... הולכת עם אמא שלי לתל אביב...

אבל פשוט תבינו... זה או איתה .. או ביחלל...!!!! אני מעדיפה ללכת איתה!!

מה אתם היתם בוחרים???

 

נכתב על ידי , 9/12/2007 16:57  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



127
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל/~~hila~~/ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על /~~hila~~/ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)