לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Don't leave me in all this pain


נערה בת 15, מאוהבת בו עד מעל הראש help?

כינוי:  מאוהבת ?

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008


אין לי שמץ של מושג מה הולך פה

עד שאני מתחילה להתלהב הכל פשוט נגמר והולך לי

אין לי כבר דמעות לבכות , הן אזלו ..

החיוך שלי? מזויף ,

חשבתי שאני סוף סוף חוזרת לעצמי. כנראה שלא

אין לאף אחד מה הייתי נותנת כדיי לחזור ללינוי של פעם

אני כלכך לבד אני מרגישה שאני סתם חושך.. סתם עוד אחת

שמשמשת רקע לכוכבים , אוויר , פשוט אוויר.

האנשים של פעם הם כבר לא אותו דבר בשבילי ,

מה נסגר פה ? מישהו יכול להסביר לי ?

מילדה מצחיקה משוגעת מטורפת הפכתי לילדה דיכאונית

פשוט אפסית , תשחררו אותי , תנו לי ללכת מפה

כי הסברתי לכם כבר 100 פעם

 

 

לא טוב לי פה ,

תנו לי ללכת ..

נכתב על ידי מאוהבת ? , 31/1/2008 14:25  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אין לאף אחד שמץ של מושג

מה וכמה הייתי נותנת רק בשביל לקבל ממך חיבוק מזל טוב 1.

רק חיבוק אחד של חום ואהבה אמיתיים יתנו לי להרגיש הכי טוב בעולם.

רק חיבוק של חום ואהבה יתנו לי להרגייש את הפרפרים האלה שאני אוהבת

רק חיבוק אחד יגרום לי להרגיש מיוחדת באמת .

יומולדת יש פעם אחת בשנה .. צריך להנות .. צריך לשמוח

אין לי שמץ לי מושג אבל את ההרגשה של כל יום הולדת שחגגתי עד היום ..

לא חוויתי היום .

לא נורא..

אולי שנה הבאה....

נכתב על ידי מאוהבת ? , 19/1/2008 21:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני כל כך שמחה

אני מרגישה שהכנסת לי לאור לחיים

רצון לחיות , ותקווה להמשך .

הכרתי אותך ואני חושבת שאתה הדבר הכי מדהים בעולם ,

אני כלכך מאושרת שהצלחתי להכנס למעגל הסובבים אותך

ואת הזכות שנתנה לי ליהיות ידידה שלי . וואו .

אתה מדהים מדהים מדהים מדהים אתה כלכך יפה ויש בך הכל

אנחנו מכירים 3 יום .. וכבר הספקנו לראות אחד את השני כל יום שעבר

שמרנו על קשר טוב ואני ממש מפחדת שזה יגמר אני מפחדת כאילו אני מכירה אותך 19000

שנה ואתה הכי חשוב לי בעעעעעעולם זו הרגשה מוזרה .

הלואי שזה לא יגמר לעולם ...

אז רגע, ליהיות שמחה שאנחנו ידידים ?

או לבכות כי זה מה שתמיד ניהיה ?

 

 

נכתב על ידי מאוהבת ? , 16/1/2008 01:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאוהבת ? אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאוהבת ? ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)