לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Soul meet body - The parkour for life


Le Parkour.. A Way Of Life

כינוי:  Amit PK

בן: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

:)


בררר ובסיייייי מזל טובבבבבבב!!!!

אתמול עשינו לבבסי מסיבת הפתעה ולפני זה שולי מעיין ובר באו אלי ואז הלכנו לגם שעשועים לחכות לבסי D: ואז שהוא בא כולם זרקוו עליו ביצים וקמח אחרי שהוא התקלח ואז הוא התקללח וחזר ואז שוב פעם זרקו עליו ביצים והוא הלך להתקלח שוב ולא חזר!  אחר כך זרקו גם על בר ביצים ^_^ והיום היה לה יומולדת D: מזל טובב!!!!

הלכנו היום לסרט אשת החלומות חחח איך היה מצחיק XD אני עידן גיא יושע מייקי איתי בר שולי ומעיין היינו.. היה כיף... אחר כך חזרנו עם איזה ערבי מפחיד במונית:S ואז חזרתי הבייתה ודיברתי עם שולי ובר עד איזה נמנמנמ... 3:30 בבוקר ככה ^_^  וביום חמישי יש לבסי בר מצווה!

 

אז בר ובסי.. מזל טוב!!!!

נכתב על ידי Amit PK , 20/11/2007 04:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




איזה חודש איזה חודש...

היה בין הכייפים!

והסובב כינרת בכלל!!! הלכנו לישון באיזו אכסניה אני עידן ואבא שלי ואז בבוקר פגשנו את נבו...

 בסוף יצא שסיימנו 70 קילומטר היינו אני עידן ונבו והיה כזה מצחיק  חח כמה רולרים מפגרים היו שם (המבין יבין) XD

איזה איש מסכן אחד התהפך שם והוא כולו היה חצי מת ושלחו לו אמבולנס=\

אולי אחר כך נעלה תמונות...

באמת היה כל כך כיף:)

והיום עשיתי Hone Run בביסבול חחחח משחק ראשון היה כזה מוזר XD

מייקי אתה סבבה אתה...

מעביר גם מספר... ככה שמי שאני ירצה יקבל אותו...

 

ועדן תקפצי לי יא מסריחה

נכתב על ידי Amit PK , 6/11/2007 02:05  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,033

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAmit PK אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Amit PK ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)