לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הזמן עושה את שלו...




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

לא יודעת מה עובר עליי...


פשוט נמאס לי מהכל...

נמאס לי ממנו

נמאס לי לחפור עליו

נמאס לי שכולכם מתייחסים אליי כמו חרא

נמאס לי להתלונן

נמאס לי מההורים

נמאס שלא מבינים

נמאס כבר מרוב שאין לי כוח

נמאס שלא מתייחסים

נמאס להיות לבד

נמאס לאהוב

נמאס לא להיות נאהבת

 

i hate to be alone

 

 

 

 

נמאס לי מעצמי....i hate to feel alone

נכתב על ידי , 27/1/2008 21:04  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זוהרה וזהו ב-14/2/2008 14:13
 





כינוי: 

בת: 30

ICQ: 221747532 

תמונה




655
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזוהרה וזהו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זוהרה וזהו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)