לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אמא סיגל


שירים הרבה עיצות הרבה דיבורים על ילדים ובכלל איך להעביר את שעות הפנאי אם יש כאלה ולשוחח על הדברים הכי מכעיסים לעקרת בית ולנסות להפוך את הלבד לביחד שלכם סיגל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

4/2012

ליום הזיכרון {פוחדת וגאה}


פוחדת כל כך

לאבד אותך

עמירם

עומדת מול מבחן

האלוהים

בסיבולת איוב

עננים פרוצי שחקים

והמלאכים שקטים

מעמד הר סיני

וחלוקת התורה

כאשר אני יודעת את חזונך

את נחישותך

לתרום להלחם לעשות מה שאפשר

על מנת להגן על אזרחי המדינה

 

ועוד לא היתגיסת

בעוד כחודשים אתה מיתיגבייס

אבל הינך בוגר

שתי עינייך רושפות חיים

מלאות ברוך אהבה ועדנה

בטחון מלא ילדי שלי

אוהב את החיים

ואתה אוהב את אמא

הכל אתה מקריב למעני

 

אף פעם אף פעם

לא היתחצפת אליי

לא קיללת אותי

אף פעם

 

ותידע הערכה של אמא

אמא מעריכה ואוהבת את כולם

אבל אמא זוכרת

גם רגעים של אושר

שבכבוד שנותנים לה

ואתה ילדי היקר

נותן לי כבוד

והרבה

ילדי בכורי

 

והנה אתה כאן מוכן

אומר לי מה את דואגת

ואומר לי את מה שאתה

רוצה והצבת לעצמך

ייעד לחייך

 

ואני שותקת

אך זועקת מבפנים

לא אעצור לך את העתיד

ילדי שלי

 

עשה מה שתרצה

בירכתי עלייך תהיה

ארגיש כל טיפת זיעה

כל מצוקה שחלילה וחס

תהיה שלך

 

איני רוצה לחשוב ביכלל

וגם אני לא רואה

איך אמשיך

 

אם משהו יקרה יקרה

לך

 

לא אוכל להמשיך לשרוד

לא אוכל להמשיך ליראות

את האור

אחיה בין החיים

כבובה בלי חיים

 

בני היקר זאת השנה

החשובה בחייך

אתה ליפני גיוס

 

כאשר תלך אלך גם אני

אל תיפחד כי אלוהים

עמדך ועמדי

 

אלוהים

גם כי בגיא 

צלמות לא אפחד

כי אתה עמדי

 

שמור עלילדי היקר

שמור על המלאך שלי

לעולם ועד

 

פוחדת עד מוות מהגיוס

וגאה בך על טוב ליבך

ועל רצון

להיות חלק מצבא הגנה לישראל

חלק כה חשוב

במדינה ישראל

וגאה להיות במדינה הזתא

שאלוהים ישמור את

כל החיילים לעולם

נכתב על ידי , 24/4/2012 12:09  
הקטע משוייך לנושא החם: יום הזכרון לחללי צ&quot;הל ופעולות האיבה
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמא אוהבת ב-2/5/2012 15:19




Avatarכינוי: 

בת: 56

Google:  סיגל

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,407
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא אוהבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא אוהבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)