לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אמא סיגל


שירים הרבה עיצות הרבה דיבורים על ילדים ובכלל איך להעביר את שעות הפנאי אם יש כאלה ולשוחח על הדברים הכי מכעיסים לעקרת בית ולנסות להפוך את הלבד לביחד שלכם סיגל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     




הוסף מסר

9/2013

אל תעזבני באמצע הדרך


לכבוד אותם הילדים

שיקרים לנו אבל

גם דורשים מאתנו מתחצפים

לכבוד אותם ילדים

תלכו כמה שנים קדימה

תיסתכלו על השיר שכתבתי

וזה יגיד את הכל

 

אל תעזבני באמצע הדרך

 

גידלתיך פארתי את שמך

עיניי היו מוארות באור חייך

כאשר הלכתי ראשון

לכוון אותך אל האור

 

עברתי איתך את

הילדות ואת הבגרות

ידעתי את דמעותייך

עוד לפני שהיו על פנייך

 

ועכשיו באמצע הדרך

דרך חיי

כשלה דרכי

קשה דרכי

 

לפעמים דרכינו מיצטלבות

ולעולם לא ניפגשות

 

אך אני אני אביך

זכור זאת זכור

את תורתי אשר נטעתי

בך ילדי היקר

 

זכור את רגעי הצחוק

האושר הכאב ההצלחה

שחווינו יחדיו

 

 

דמך הוא דמי

ליבך הוא ל יבי

וכשענן מכסה את ליבך

יוצא אני אלייך

לחבק אותך

 

עוברים ימים

אנחנו מיתבגרים

רק זכור זאת

זכור אותי

לעת זיקנה

 

אל תעזבני

באמצע דרכי

להמשיך לבדי

 

נכתב על ידי , 18/9/2013 17:53  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-19/9/2013 11:56




Avatarכינוי: 

בת: 56

Google:  סיגל

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,407
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא אוהבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא אוהבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)