לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אמא סיגל


שירים הרבה עיצות הרבה דיבורים על ילדים ובכלל איך להעביר את שעות הפנאי אם יש כאלה ולשוחח על הדברים הכי מכעיסים לעקרת בית ולנסות להפוך את הלבד לביחד שלכם סיגל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




הוסף מסר

11/2013

עירום


דפים לבנים

מתמלאים ברגשות

הצבע

הנותן את הגוון

כשהיד בכוח

מספיקה להכיל את

כל הלב אל

תוך הדף

 

עירום חלק

נכתב על ידי , 28/11/2013 21:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סיגל בוטון ב-1/12/2013 07:07
 



בריאה





אין אור שאין
בו חושך פינה שקטה
אין חושך שאין
בו אור לישרוד ולהיבנות
חושך יכה אור
בגלים על פי התהום
ברק יבהיק את
שמי הייקום הגדול
מפץ גדול של סלעים
ושמש שמבצבצת מבעד לאופק
אור וחושך מצטלבים
משלימים אחד את השני
נכתב על ידי , 28/11/2013 20:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עמירם בני היקר


בני היקר

הייה חזק

אל תישבר

אוהבת אותך

באיזה שביל שתצעד

יודעת כי אלוהים

נותן בך את הכוח

את התבונה

את ההיזדמנות

לנסות

את ההיזדמנות

לבנות

את ההיזדמנות

לחייך

ולבנות את חייך

כמו שאתה

 

על כן תומכת אני

בכל החלטה שתהיה מצידך

 

 

אני אמך

ואם אני לא אתמוך

ולא מנשה מה הצעד

 

רק לראותך מאושר

מרוצה רק לדעת

שהאבן תרד מהלב

 

חתומה בדם אהבתי אלייך

בן יקר

 

אל תידאג אלוהים עמך

ואלוהים עמי להיות לצידך

תמיד בכל דרך אשר תיבחר

בי נישבעתי

אמא

נכתב על ידי , 27/11/2013 23:17  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סיגל בוטון ב-28/11/2013 20:07
 



עופי נשמה קטנה {לזכר אריק איינשטין ז"ל}


עופי נשמה קטנה

גוזל שבשמים

עופי נשמה קטנה

אל האור הנכסף

 

אל כנפי האלוהים

בין השמים למים

את ח ופשיה

 

היי שלום נשמת אריק איינשטין

עופי נשמה קטנה

אל תפחדי

 

עופי נשמה קטנה

את ליבך השארת חותם

בלב כל ילד ילדה איש ואישה

 

היגיע הזמן להיפרד

הדימעה כואבת היא

אבל הלב ממשיך לקוות

שפעם יהיה טוב

ופעם ניפגש

 

אל תיראי כי אלוהים עמך

 

ונשמתך במפלי גן העדן

תיצבור שלווה יופי והדר

למקום מנוחתך לעולם

 

 

נכתב על ידי , 27/11/2013 22:25  
הקטע משוייך לנושא החם: אריק איינשטיין נפטר
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לזכר אריק איינשטיין 1939-2013


אי אפשר לעכל את מותך

לבכות לך זה עדיין

נשמע כחלק מתסריט נורא

 

לבכות לך

ולדעת שהדמעותיפרצו

אבל לא ישיבו אותך

 

היית עצום היית צנוע

היית לכל אדם ורע

חבר אמיתי וכינה

 

היתה לך רוח צעירה

נפש צעירה

 

גדלנו על שירך

אדון שוקו

כבר לא ישיר יותר

 

אי אי אפשר לתאר

את המעצמה שבנית

במשך 74 שנות ח ייך

 

שנים של עשיה

שנים של אהבה

של סובלנות וסבלנות

 

לא התיימרת להיות

ולהבליט את שבך

 

הכל היה כל כך

מסודר מאורגן

וכך גם שנותייך

 

עכשיו אתה שם

ואנחנו המומים

כאובים

 

והפרידה כל כך קשה

והפרידה כל כך

לא אפשרית

 

כי מימך אתה 

עוד חי

 

בנו בכולנו

 

בדור דור

שבא וצמח

 

הדור שהכיר אותך לא יוכל לשכוח

והדור העכשוי על שירי ילדות קסומה

שהעברת להם אור ושמחה

 

והדור שיבוא גם כן יגדל

על שירך אי אין אדם

מלבדך אין

 

אי אפשר לעכל את מותך

נרות נשמה יאירו את דרכך

לבורא עולם

 

אשר ברגע זה מזכה את

נפשך ומביאה לגן עדן

 

יהיה זיכרך ברוך לעולם ועד

ונשמתך בצרור החיים

 

תודה שהיית לנו

נישגב נהדר תומך

אב מישפחה יקר

ואבא של כולנו

 

וכך ניזכור אותך

תמיד עם חיוך על הפנים

 

ת נ צ ב ה 

נכתב על ידי , 27/11/2013 21:41  
הקטע משוייך לנושא החם: אריק איינשטיין נפטר
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שמור


שמור על מה שיש לי

שמור

על קרן אור

בחשיכה

 

שמור

על מים ושמים

הנוגעים בנשמה

 

שמור

על כוחי כי אל

תאבדהו

עם השנים

 

שמור

על צלילות דבריי

ועל שכלי הישר

 

שמור

על כי הנני

שמור

על כי אני

אני

נכתב על ידי , 25/11/2013 23:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-26/11/2013 09:25
 



שמונה נירות האור הכי חזק בעולם





נר
ר אה
א ורך
ש להבת
ו  מאור
נ  שמה עולה מתוך נהר החיים
נר
ש מורת מילותייך
נ  יתברך במעשים טובים
י  מינו הם תודה לאלוהים
נר
ש ושנת רוחות בכיוונים שונים
ל  הבת החיים נאספת לאורך השנים
י  לדים הם אורם של המלאכים
ש  שומרים על החיילים הניצבים
י  ום אחר יום עליהם שומרים
נר
ר אשונה האהבה מפתח להכל
ב  ערה תשוקה ביני לבנך
י  ם של רגשות
ע  ם צרור של דמעות
י  מים ולילות האהבה נימשכת לעולם
נר
ח כם האדם שיודע לישתוק
מ  וריד ערכו לערך חברו
י  ודע לגמול ולתת מהלב
ש י קטן של חיוך ואור לילד קטן
י  בורכו ימייו של האיש שבנתינתו מיתרוממת רוחו
נר
ש ישה ימים לעבודה
י  מים של בריאות הם
ש  מורת אלוהים קטנה
י   מים שנאספים אל האור
נר
ש רשרת קסומה מעגל אין סופי
ב  רבות הימים תכונן
ע  ם כל מילה שנבנת
י  ודע הייקום לחזק י סודותייו
נר
ש רשרת אין סופית של אהבה
מ  י תהום עוד יעלו מעל פני האדמה
י  מים שלא ישכחו לעולם
נ  בקש רק טוב ואור
י  זכור זאת האל לנו
נכתב על ידי , 21/11/2013 23:06  
הקטע משוייך לנושא החם: חנוכה תשע&quot;ד
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סיגל בוטון ב-25/11/2013 23:19
 



בפרשת אייל גולן


לא שאני מצדדת 

בכלל במעשי הפשיעה כגון אונסים  או דברים כאלה 

 

אבל אם זאת שאני אישה ואני שומרת על כבודי כי כבודו של אדם היא דרך חייו 

אם זאת 

 

אינני יכולה להיתעלם 

מהנוער כיום

 

יש יותר מידי "צניעות" אני רואה הרבה צעירות הולכות עם מחשופים עקבים חזיות בגדלים שונים ואם כן אפשרי אז ניתוחי הגדלת חזה או הצרת הקפים 

 

יותר מידי מטירנות ולא פלא {ושוב איני מצדדת במעשה זה } אבל חוץ מזה שה בנות של היום לא ניראות כמו בנות אלה כמו מודל לחיקויי של דוגמניות וכל אחד יש לה הזמנה לדוגמנות וכל אחד יכולה בעידן של היום להיות דוגמנית 

 

תוסיפו את זה ואת ההורמונים המישתוללים בגיל כזה ועוד זה לצורך העיניין כל מיני אודשנים כוכב נולד כוכב הבא הזמר שלי פשוט איני זוכרת כל כך הרבה אייל קורא לך

 

וברור שאין פה ממש תאווה להיות זמרת או זמר כי כל אחד יודע שבשביל באמת ללמוד את הד ברים לא צריכים פרסום ולא לראות אותם נכזבים או בוכים והרוסים ביגלל איזשהיא הביקורת שמנסים לעשות אותה משהו משהו 

 

אני חושבת שרק אם היה איסור וקפידה קצת יותר על הלבוש של הנוער במיוחד  הנערות ובכלל לא כל כך את הפתיחות הזאת ועוד לגשת לזמרים ולשחקנים  יותר מידי קרוב אז זה לא היה קורה 

 

כי כמה שאדם ינסה ליגבור על ייצרו וכמה שיידע שזה חטא הרי כולם בני אדם  וכולנו יכולים ליפול רק הבוגרים שבנינו צריכים לדעת את ההבדל וגם רמת החינוך של הנוער צריכה עוד בבית ספר להקפיד יותר על הצניעות דבר זה לא יזיק לאף אחד

נכתב על ידי , 20/11/2013 20:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-21/11/2013 10:45
 



הרגע שלי




הרגע שלי

זה הרגע בו נהייתי אמא

שפעם ראשונה

החזקתי את בני

בכורי

 

שפעם ראשונה ואני בת יחידה

שהיה לי משהו ממש ממני

שהוא שלי

 

אני זוכרת זאת

כאתמול

 

את שלושת בניי

הולדתי מתוך אהבה גדולה

 

וקיבלתי אותם לחייקי

אן שום הבדל של אהבה

 

והתרגשות בכלל

 

אבל את הלידה הראשונה

את הפעם הראשונה

זאת היתה הרגשה מוזרה

 

אותה לא אשכח לעולם

נכתב על ידי , 20/11/2013 17:28  
הקטע משוייך לנושא החם: מכתב לעצמי לפני שנה
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילה


לילה

נקודות של אור

בין הכוכבים

 

חמה ולבנה מיתאחדים

במרקם של אהבה

ליום הבא

 

לילה

דמותך מיתכסה

באבק של כוכבים

 

מלקטת את הילת

נשמתך

 

וכנפי המלאכים

נושאים אותי

למרומים

נכתב על ידי , 20/11/2013 14:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לזכר אחותי שנגדה ממני {לזכר אחות נסיכת הכוכב מהבלוגיה בתפוז}


את היית לי

שורש למכאובי ליבי

את היית לי

אור שלא כבה

מעולם

 

בזכותך שנותייך היו

שנותיי

היפות בחיי

 

כל שלב שהייתי

שם את היית

 

נר הזיכרון עומד

דומם

מחריש הוא בהילתו

את נשמתך

 

את החצי השני

שכבה מתוך לכתך

ואני כאן בוכיה

בשממה

 

אוספת את שנותיי

לתוך מילים

 

אל תוך הדף

ועוצרת אותם מהדף

אל הלב

 

שלא שכח אותך

ולא ישכח לעולם

אחותי היקרה

 

תמיד תשארי המלאך השומר שלי

תמיד היית

תמיד תהיי

ותמיד את ה ולכת

בהווה איתי

 

לכל מקום

ורק העצב החודר

עוד כשעלה

מענף בודד

נושר

 

געגוע אלייך

לעולם יקרה שלי

אוהבת

אחותך שהכרת

אוהבת

אחותך שלא הספקת

להכיר אותה 

מקרוב

 

יהי זיכרך ברוך לעולם ועד ונשמתך בצרור החיים

נכתב על ידי , 19/11/2013 22:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סיגל בוטון ב-20/11/2013 14:54
 



בלילה הזה לזכר עדן אטיאס שנהרג בפיגוע דקירה בעפולה


בלילה הזה

דוממים

נישאים על גלי

הזעקה השקטה

 

צועדים

בחצץ הרטוב

מהגשם היורד

 

קרן אחרונה של אור

פנס חיוור

עובר על גופך

העטוף

 

בתכריך לבן כטוהר

נשמתך

 

אמא אדמה פורסת את

שתי כפות ידייה

לעטוף אותך אל

תוך דמעותייה

 

הלילה הזה כשכוכבים פרוסים

מלאכי שמיים

מקדשים נשמתך

בכנפי מלאך

 

בלילה הזה בקור השורר

זה הקור מאובדנך

 

כאב ללא סוף

מתחיל לחדור אט אט

אל ההיגיון

שלא רוצה לדעת

 

בלילה הזה כשעוד נר

של זיכרון נידלק

לכבודך

 

בלילה הזה מלווים אותך

בדרכך האחרונה

 

מקווים שזה

יהיה הקורבן

האחרון

של הטרור

המשסף גבעולים

 

משורשים

 

ע  וד ניקום

ד  מך שצמא לחיים

נ  שמתך תהיה בגן עדן של אלוהים

 

א  לייך נודהעל כל

י  ום של למידה ממך

ט  וב לב ונתינה בלתי סופית

י  ם של רגשות ותמ יכה לכלם נתת

ס  יום חייך יהיה יום הדין לאוייבך

 

יהי זיכרך ברוך לעולם ועד ונשמתך בצרור החיים אמן

 

נכתב על ידי , 13/11/2013 19:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סיגל בוטון ב-19/11/2013 23:03
 



מלחמות אבודות


לפעמים

השינאה כה גדולה

לפעמים

הכאב כה צורב

את הלילה היורד

 

לפעמים

הכעס נמחק מעל

פני האדמה

 

 

כי הכעס נובט

מבעד לצלילי

היבבה

 

עד מה כוחי אליי

ליראותו דועך

עד מה צמאה נפשי

לתת לו עוד חיים

 

לפעמים

קחני אלוהי קחני במקומו

 

כי לי חיי תמו

כאשר חייו עליו

תמים כל יום מחדש

 

כי אני אמו

והשנאה היא  כלפיי

כי הבאתי אותו

לכאן

 

מתוך אהבה

מתוך תיקווה

לצמיחה לגדולה

מתוך לראותו פורח

כמו שניי איחייו

 

וכאן הוא

סובל

אלוהיי

 

מתי סבלו יעבור

 

ואני לא יכולה

לגעת בו

כי המעטה שבליבו

כל כך רך ומתפתל

ורק סופג את

ידי הרוצות

למצוא את הפחדים

ולמשות אותם מליבו

 

הייתי עושה הכל

על מנת שיהי לו טוב

 

וזה אוכל אותי

ויאכל אותי עד

יומי האחרון

נכתב על ידי , 7/11/2013 05:24  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סיגל בוטון ב-8/11/2013 12:24
 



טווה


טווה את חייך

בחוטי הדימיון

העצור בך

טווה את חייך

וקולעת צמה אחת

של

היגיוןלאורה

של

שדרת חייך

המתחילה בבת אחת

כאשר

נולדת לעולם

 

שוזרת ונוגעת

בפחדייך

שוזרת ונוגעת

בפחדיי

 

הן לב אמא

לי

הן כוח מאלוהים לי

 

כדי לחייך אלייך

כדי לקחת אותך

מהמחשבת בראשך

 

עיניים כבויות ואני נוגעת

במילותיי מלטפת

את בדידותךהבצורה

 

מלבנים לבנים

של שתיקה

של ז  עקה

של פחד ואימה

נכתב על ידי , 7/11/2013 05:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עם השקט השורר


בלילה עם השקט השורר

לא מצליחה לחדור אל

עולמך הצר מלהכיל

את תבונתי אלייך

גם כשאתה ער

בן יקר שלי

נכתב על ידי , 7/11/2013 05:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגע של קדושה


רגע של קדושה

אתה לא איתי

רגש של פעימה

החסרה בתוך ליבי

זאת פעימת ליבך

ששבק חיים כבר

מיספר שנים

 

שאינך כאן איתי

אבא

אתה כל כך

היית חסר

ברגע של 

קדושת הנישואין

 

והרגשתי את עוצמתך

ואת חום נפשך

 

הסוככת עלי

כתפילה זכה

שבאה מהעולם הבא

 

רגע של קדושה

ובעיניי דימעה

געגוע יקר

לאב שאבד

ובירכתו עלי הוגשמה

להביא מישפחה ניפלאה

 

רגע של קדושה

שבה ביקשתי

להנציח אותך

ולא ידעתי

שתפילתי היתקבלה

ויש לי עכשיו

שלושה מלאכים

שייגנו עלי

כל חיי

עמירם הבכור

שקרויי על שמך

להט וטל

ילדיי היקרים

לי יותר

מחיי

נכתב על ידי , 6/11/2013 15:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנחנו "בעננים"





נכתב על ידי , 6/11/2013 06:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-6/11/2013 09:43
 



רפי חותם על החופה





נכתב על ידי , 6/11/2013 06:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגע לפני החופה מעניין כמה כל הארוע יעלה בסופו של דבר?:)





נכתב על ידי , 6/11/2013 06:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגע לפני החופה מתי יהיה הילד הראשון?:)





נכתב על ידי , 6/11/2013 06:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 56

Google:  סיגל

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,407
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמא אוהבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמא אוהבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)