לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופטימיות זה שם המשחק.


ואני השחקן האדום!

Avatarכינוי:  שוקולטה D:

בת: 29

ICQ: 273635800 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

קטע מדהים.


נער רכב על אופנוע ביחד עם החברה שלו, פתאום הוא התחיל לנסוע ממש מהר
החברה שלו אמרה לו "תפסיק אנחנו נעשה תאונה תאט טיפה"
והוא ענה לה "לא לא זה כיף,תראי זה כיף מטורף"
והיא אמרה:"זה בכלל לא כיף זה מסוכן תפסיק עם זה מיד!"
והוא ענה "טוב בסדר רק אם תאמרי לי שאת אוהבת אותי"
והיא אמרה לו "אוקי, אני אוהבת אותך אתה מוכן להפסיק?!"
והוא ענה "טוב טוב אבל רק אם תתני לי חיבוק ונשיקה יפה" והיא ענתה
"
אוקי אבל תפסיק עם זה מיד אחרי" היא נתנה לו חיבוק ונשיקה ואז הוא אמר לה
"
עכשיו דבר אחרון הקסדה חונקת אותי תוציאי אותי ממנה, תחבשי אותה את"
הנערה לקחה את הקסדה וחבשה אותה.
יום למחרת היה כתוב בעיתון שהייתה תאונה, אופנוע התנגש בבניין אבל רק אחד שרד.
והסיפור האמיתי הוא שהנער בשלב מסוים שם לב שהבלמים באופנוע נשברו,
והוא לא רצה שהחברה שלו תדע, הוא ביקש ממנה שתגיד לו שהיא אוהבת אותו
ושתיתן לו חיבוק ונשיקה בפעם האחרונה,
ולאחר מכן שהיא תלבש את הקסדה כדי שלה יהיו יותר סיכויים לשרוד,
וכך היה, הנער נפטר והנערה שרדה.
האם אתם הייתם מסתכנים ככה בשביל אדם שקרוב אל ליבכם?!

 

 

אני כן.

 

                              

    

 

נמאס לי כ"כ רוצה לברוח מפה.

נכתב על ידי שוקולטה D: , 24/11/2008 19:54  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הייתי חייבת לכתוב .


 

 

יש רגעים שבהם אתה מתגעגע כל כך הרבה לבנאדם שאתה אוהב
עד שאתה רוצה להוציא אותו מהחלומות שלך ולחבק אותו עם כל כוחותייך.

 

אני מתגעגעת אלייך כ"כ .

נכתב על ידי שוקולטה D: , 19/11/2008 21:13  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,605

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשוקולטה D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שוקולטה D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)