לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מדבר



כינוי: 

בן: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

מאבד את המציאות


הרגעים האלה..
מוזיקה, קפה, סיגריה... יושב מולה מחשב, מתעסק בלימודים.
הראש הרובוטי של האדם הורגל לעשות את זה.. ללמוד ללמוד.. אם לא תלמד לא תצליח....
וזהו... אני נימצא על הפרק בין שתיי העולמות.
לבין העולם המרובע... לעולם החופשי והעגול.
נושם אוויר מידברי... נקיי...אוויר של חופש...ריקנות שנועדה לכך שאתה תיבנה עליה את העולם שלך.
עומד וניזכר ברגעים שלי מלפיני שבוע... מסתכל על עצמי היום וחיוך ענק כובש לי את הפנים.
אני שמח שאני במצב הזה ולא במצב שכל העולם נימצא בו.גיא יושב לידי..... עובדת מאוחרינו...
מבט אחרון עליה מההר האחרון שמשקיף עליה, העיר הנבטית העתיקה שמוחבאת בצבאים שלה על ראש ההר
מסתכלים.... שותקים... יודעים שיש עוד דרך ארוכה... אבל כולם עוצרים להסתכל.
דובי מצתרף ומוציא כוסות לקפה גיא כבר מרתיח מים... הזמן זוחל על הבטן, דובי מערבב לאט עד שהקפה מתחיל לגלוש...
אני בנתיים מוציא סיגריה... ושוב מחליק זיכרונות של לימודים קפה סיגריה מול המחשב...
שקט דממה רק הרוח שורקת לי באוזן... הצעדים שלי מיכאל קרבים
גם הוא יושב ומדליק סיגריה ושבים בוהים... ותוהים...
לאן הלאה... אני נהנה מהשקט ומלחשוב שאני בדרך לארץ לעולם לא...

אבל לא דיי במחשבות... מוציא מפה... חושבים על הכיוון הבא...

נכתב על ידי , 24/12/2007 21:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למתן מארץ לעולם לא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מתן מארץ לעולם לא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)