לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  AnnaRAWR

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

יםםםםםםםםםםםםםםםםם D:


 

הייתי היום בים והיה ממש כיף!! בבת ים.

חוץ מיזה שיש לי פאקינג אדום על הרגל ממדוזה ועוד קטנים מדגים מסריחים ><

בסוף סיוי לא באה [אהמדפקהאהמ] במקומה באה דשקה שלי D:

אבל גם ככה לא ממש הייתי עם קסוש ודש כי הן הלכו להן לשמש להשתזף בצד השני ואני כבר הספיק לי שבוע שעבר 0:

אני שונאת מדוזות ודגים.

איזה אחת, נשכה אותה מדוזה. ראתה אותי, התחילה לזבל לי. נשבעת לכם היא סנילית XD פעם אחרי פעם היא אומרת לי "נשכה אותי מדוזה, תיראי." עד שלא ברחתי לדשקה וקסוש.

והזה שאירגן לנו תכיסאות והמיטות היה מה-זה חמוד 0:

ואיזה אחד מאלה שמארגן תכיסאות ניסה להתחיל איתי חחחח מסכן. זה הלך ככה:

"שלום לך."

~אני מדברת עם אמא שלי ולא שמה לב~

~בסוף שמעתי צפצופים מהכיוון שלו. הסתכלתי עליו במבט כזה של אמרתה משו?~

"את יודעת, את אמורה להגיד שלום לך."

~ממשיכה ללכת~

XD

ס'מניאקים הם!! איזה שיזוף יפה יש לכל האלו שמארגנים ת'כיסאותתתתתת ;;

 

לא היה זמן לצלם משו. זה כבר משחזרתי לבית ;;

 


 

אתמול ושלשום עבדתי. חחח היה צחוקים. ("ולדימיר מסתלבט על בני" XD)

יצאתי שלשום אחרי העבודה באיזה 1 בלילה לגן יצחק ליד הבית שלי ואתמול יצאתי אחרי העבודה באיזה 12 בלילה לנדנדות.

הקטן של איגור מהבהב!! הא וזה מקס ליד חחח

 

 

אלכס המסטול הזה הביא פנס ולאיגור היה רעיון "מדהים".

אח"כ הם ליוו אותי לבית וישבנו שמה עוד איזה חצי שעה D:

שתבינו, אלכס אמור ללבוש את זה אח"כ על הראש. והוא לבש. גאד. ועשה לי בושות ברחוב חחח

 

קיצרררררררררררררר

החיים טובים D:

הייתי פה.

 


 

עריכה 30/7 12:00

 

100 במגן ובבגרות במחשבים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! D:

תקנאו ביצ'ס P:

נכתב על ידי AnnaRAWR , 28/6/2008 17:20  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,418

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnnaRAWR אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AnnaRAWR ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)