לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Emptiness is loneliness, and loneliness is cleanliness And cleanliness is godliness, and god is empty just like me.

כינוי: 

בת: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

סיכום שנת 2007


קצת באיחור, כי אני נמצאת בתקופה ממש עסוקה, לצערי,

אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם (:

 

ב-2007 הגשמתי חלום, הפכתי למישהי שחשבתי שרציתי להיות.

מאז ומתמיד היתה לי מטרה, מגיל קטן זאת היתה המטרה שלי, זה היה מה שהפריע לי ומה שהטריד אותי,

והשנה, הצלחתי לפתור את הבעיה הזאת, הצלחתי סוף סוף להיות מי שתמיד רציתי להיות.

אז נכון, זה גרם לי להיכנס לבעיה גדולה, זה גרם לי ללא מעט סבל, זה גרם לי לכאב גדול פיזי ונפשי,

אבל עדיין, הגשמתי חלום.

 

השנה הזאת הצלחתי לרדת במשקל (כמו שנאמר),

השנה הזאת היתה מלאת השגים, והגשמתי המון שאיפות.

הצלחתי להשיג חברים שאני באמת אוהבת, אנשים חכמים, אנשים עמוקים.

אנשים שיש לי איתן המון במשותף, אנשים שאני לא יודעת איפה הייתי בלעדיהם.

השנה הזאת הייתה מלאת בילויים, המון ת"א, המון יציאות הזויות, המון המון המון חברים חדשים.

השנה הזאת אני השתנתי באופי, התבגרתי ולמדתי המון.

אני חושבת שהשינוי בי הוא דווקא מהבחינה הזאת, ההשכלתית. למדתי להתבטא, וכתבתי המון חומר טוב.

 

השנה הזאת פתחתי בלוג, וסגרתי אחד.

השנה הזאת התאכזבתי מהמון אנשים, ולמדתי לאהוב אותם.

השנה הזאת למדתי מהו טעמו של אוכל, למרות שצמתי ימים שלמים (ואולי בגלל).

השנה הזאת למדתי להנות מספורט, אבל עדיין לסבול ממנו.

השנה הזאת הבנתי איך זה כשהראש חושב רק על דבר אחד.

השנה הזאת למדתי מה זאת התמכרות.

 

השנה הזאת הצטרפתי למועצה העירונית.

השנה הזאת עליתי הקבצה במתמטיקה.

השנה הזאת התמדתי בלימודים והגעתי למרות שהיתה שביתה ויכלתי לבחור שלא.

השנה הזאת התמדתי בספורט, והצלחתי להמטיין במשהו שאני הייתי גרועה בו.

השנה הזאת הצלחתי בלימודים, וממש נהנתי מהם.

 

השנה הזאת היתה מוצלחת.

היא שינתה לי את החיים, בזה אין ספק.

למדתי רבות על עצמיף בעיקר דרך הטיפול הפסיכולוגי.

 

שנת 2008, היר איי קאם!

נכתב על ידי , 1/1/2008 20:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,805
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNull n Void. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Null n Void. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)