לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג


בלה בלה בלה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008


מה קורה???...

 

אני ממש נהניתי ביום האהבה!!!...

 

רון ואני חגגנו לבד...

 

היה ממש כייף!

 

אני מקווה שגם לכם...

 

אוהבת...

 

נועם!

נכתב על ידי , 16/2/2008 18:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לא כתבתי מלא זמן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

אוקיי עידכונים...

 

אני עברתי בי"ס, אבל דווקא זה לא כזה נורא כמו שחשבתי...

 

כאילו אני לא עברתי עיר או שכונה או בית או משהו כזה אז נשארתי עם

 

אותם חברים רק שנוספו לי עוד קצת חברות לאוסף...

 

(כן מה שהכי גרוע זה שזה בי"ס לבנות!!! אבל הבנות שם די סבבה...)

 

אז בקיצור יש שם ילדה אחת כזאת מעצבנת! קוראים לה גם נועם

 

(אני נועם י. והיא נועם נ.-נוימן חחח...) והיא כל הזמן נטפלת

 

לילדות אחרות, היא הילדה הכי מקובלת בשיכבה והיא כל הזמן יורדת על אחרות!

 

ואני כמובן בדילמה: אם אני אהיה לצידה אני אשאר די מקובלת...

 

ועוד אני חדשה! יאי איזה כייף! אבל אני אצא מניאקית.

 

ואם אני אגן על ילגות אחרות כולם יהיו נגדי וזה ממש לא נעים אבל המצפון שלי יהיה נקי...

 

אני חושבת שאם היא צעשה את זה עוד פעם אני ארמוז לה אבל לא יותר,

 

אבל אם זה ימשיך אני מוכנה להקריב את המעמד

 

החברתי שלי!!! (איך שאני נשמעת כמו סתומה ככה...)

 

טוב...

 

ביי...

 

נועם.

 

 נכון תמונה חמודה???...

 

אם אהבתם תרדו עוד קצת יש לי עוד כמה...ובסוף יש את הכתובת של האתר...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 את זאת אני הכי אהבתי...

 

 

 

 

 

http://niranbd.com/newcity/register.asp

 

ביי תהנו!

 

באתר יש עוד מלא תמונות ויש גם של בנים!!!

נכתב על ידי , 3/2/2008 15:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~!nena!~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~!nena!~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)