לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי

בלה בלה בלה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


אוקיי...סיפור מהיום...

 

היום סיפרתי משהו לארבל והיא סיפרה לשחר וזה היה קשור לשחר ולייסה ואז גיליתי שכל מה שאני מספרת לארבל היא מספרת לשחר אז רבתי עם שחר וגם קצת עם ארבל...

בהפסקה קראתי ספר (עלילות רחוב פחד-1-פחד חדש) ואז לייסה באה ושאלה אותי "נועה מה את קוראת בהפסקה?" אז עניתי לה "יש לך בעיה עם זה? את מקנאה שיש לי את היכולת?" ואז לא היה לה מה להגיד חח...אני אוהבת את עצמי! סתם...

היום ראיתי האי ולייסה אמרה שאחר-כך היא רוצה לדבר איתי ולא היה לי כוח אליה והיא לא אמרה לי על מה אז הלכתי ישר הביתה...ייבשתי אותה...!

 

 

 

ביי!

נכתב על ידי nena , 18/12/2007 17:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי!

 

אוקיי קודם כל קצת עליי...

 

אני אוהבת:

שחור

כחול

לפעמים ורוד

מיץ ענבים

פטיטו

זאק וקודי

ר' ל' סטיין-סופר (צמרמורת, עלילות רחוב פחד...)

ל' ג' סמית-סופר (יומני ערפדים).

תפו"א

לקרוא

לפעמים מחשב

התעמלות

מ-כ-ב-י- -ת-ל- -א-ב-י-ב- -כ-ד-ו-ר-ס-ל-!-!-!

ספגטי

פיצה

לאכול

לרקוד

להציק ללייסה

 -"-    לאיימי

לישון

והכי חשוב....ה-א-ו-ס-!-!-! (יו לורי!!!)

 

אני לא אוהבת:

שוויצרים

חנפנים

חצילים

לימודים

מיץ תפוזים

 -"- אשכוליות

 -"- תות-בננה

בנים...(נמאס לי מזה!)

בני אדם...חח...

ועוד...

 

חברים+חברות:

 

מעין

מיקה

ארבל

טפת

ערן

עמית

עמיר

נוגה ה.

נוגה פ.

נוגה ב.

אפרת

רועי

מיכלי!!!

תהל

טל

אנוצ'קה

מור

גפן

ועוד כמה...

 

ילדים שכייף להציק להם:

לייסה

איימי

מרקוס

סהר

ועוד...

 

טוב...עד כאן...

נכתב על ידי nena , 18/12/2007 17:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  nena

בת: 29




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnena אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nena ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)