לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

wwwwaaaaasssssaaaa


סתם למרות שאני חולה כבר איזה יומיים,כאילו יושב בבית ולא הולך לבית הספר אז כאילו יש לי מצברוח טוב פתאום...חחחחח

זה לא כל כך הגיוני אבל שיהיה =\

ומחר אני צריך לחזור כבר לבית ספר=\באסה

אז בגדול עכשיו התחרבש לי הקטע שרציתי להתחיל לחסוך כסף לגיטרה בס וממש אני לא רוצה לבקש מההורים כסף לגיטרה כי אני מעדיף לקנות אותה לבד.

ובעפולה שזה חור כמובן אז אין שום מקום עבודה נורמלי שגם לא יפגע בלימודים,אז בקיצור בינתיים התחרבש לי הקטע של להתחיל לחסוך לגיטרה.

וגם חברה שלי אחראית למצברוח הטוב שלי היא הייתה אצלי אתמול והיה מעולה.

והיא יודעת שאני תמיד אוהב אותה !

ובקשר לקטע עם העבודות,העבודה היחידה שאני עובד בה היא בטינק,טינק היא חברה טובה, אבל  לא כל כך הולך לי שם בגלל שחלק מהחברים שלי לא סובלים פרסומות,ובאתר הזה אמורים לפרסם דברים אז בגלל זה לא יוצא לי להרוויח.

ובקיצור אם בא לכם תיכנסו ותיהנו :

http://natural.bking.co.il/?v=Israhell

 

וחוצמזה כאילו הכל טוב אצלי ואני מרגיש מצוין למרות שאני חולה אבל זה יסתדר.

ואני נורא מקווה למצוא עבודה כי אני מאוד רוצה לקנות ת'גיטרה הזאת !

 

טוב אז ביי כפרות !

 

 

נכתב על ידי , 26/12/2007 12:36  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Flying Dutchman ב-21/2/2009 17:32
 



פוסט ראשון בבלוג


שלום אנשים,

 

קוראים לי ישראל

וכבר היה לי בלוג פה אבל לא היה לי כוח לעדכן אותו כי הייתי עמוס בכל מיני שטויות אחרות אבל הפעם החלטתי להקדיש לבלוג הזה יותר זמן.

אז אתם תלמדו להכיר אותי ואת הטיפשות שלי בהמשך,התחביבים שלי הם בעיקר לשמוע מוזיקה,להיות במחשב ולראות טלוויזיה,לבלות עם חברים,אם יש הופעות טובות אז ללכת אליהם וזהו בעיקר.

אז ז'אנר המוזיקה שלי הוא METAL לכל סוגיו(כלומר:death meta,goth metal, וכל השאר).

ואגב אם בא לכם תיכנסו לפה ותגלו את הדרייב שלכם !בהצלחה!

 

http://mydrive.ateenk.co.il/?v=Israhell

 

נכתב על ידי , 19/12/2007 17:06  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Trivium Freak ב-19/12/2007 18:11
 





430
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSmashed Squirrel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Smashed Squirrel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)